Ad

EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water Menanggalkan Solekan

Proses menanggalkan solekan kini lebih mesra kulit dengan 100% Ekstrak Tumbuhan Organik, EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water

EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water Menanggalkan Solekan

Assalamualaikum ! Lisa suka makeup tapi malas nak tanggalkan solekan tu . Sebab tu mesti korang jarang tengok Lisa makeup kan? Ada yang cakap , Lisa ni Makeup tak makeup sama je rupa ,  ke sebab tak reti makeup la kot.. hehehe ! Lisa cuba Eversoft Skinz Micellar Cleansing Water ni best pula pakai , menanggalkan solekan lebih mesra kulit ,  tak pedih , makeup cepat tanggal pon ye juga . Perlu diingat ye , walaupun light makeup , bersihkan muka tu wajib ya agar kulit tak tersumbat dengan kotoran sisa makeup ,  lebih lagi kalau sebelum solat. 


Proses menanggalkan solekan kini lebih mesra kulit dengan 100% Ekstrak Tumbuhan Organik, EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water

Kosmetik merupakan salah satu elemen daya tarikan seorang wanita. Solekan seperti pembayang mata, celak, maskara dan barangan kosmetik lain menyerlahkan kecantikan pada mata serta menaikkan seri pada wajah. Sudah menjadi trend bagi kebanyakan pengguna terutamanya wanita dan gadis untuk menggunakan kosmetik dalam kehidupan seharian mereka. Oleh kerana bahan kosmetik mengandungi bahan kimia dan pewarna, adalah penting untuk memastikan solekan dibersihkan secara menyeluruh tanpa mengganggu lapisan perlindung kulit yang boleh mengakibatkan kulit kering.

Sebagai jenama yang dipercayai lebih 20 tahun, EVERSOFT memang terkenal dengan pembersih wajah yang diformulasi dengan 100% ekstrak tumbuhan organik dan menggunakan teknologi Jepun. EVERSOFT™ kini memperkenalkan pembersih solekan berasaskan air yang tidak melekit. Ia menggabungkan beberapa langkah pemeliharaan kulit iaitu menanggalkan solekan, membersih, menyegar serta melembapkan kulit dengan hanya 1 botol dalam 1 langkah dengan mudah.


EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water

Diperbuat daripada 100% ekstrak tumbuhan organik dan tanpa kandungan kimia berbahaya, EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water boleh menanggalkan semua jenis solekan, krim pelindung matahari, lebihan minyak dan kotoran kulit tanpa menggosok. Ia mampu mencapai kotoran yang tersumbat pada liang-liang pori sambil membersih dan melembap dengan ekstrak tumbuhan organik tanpa perlu dibilas. Bahan-bahan semulajadi yang lembut dan ternyata semulajadi ini dapat menyegarkan kulit wajah, kekal hidrasi dan tidak memedihkan mata. Memandangkan hidrasi merupakan sebahagian penting dalam proses penjagaan kulit tidak kira jenis kulit anda, Bio-Hyaluronic Acid yang terkandung di dalam EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water baharu ini bebas daripada paraben, SLES/ SLS, propylene, glycol, phthalates, wangian, alcohol, minyak mineral, dan pewarna, menjadikan pembersih ini sesuai untuk semua jenis kulit. 



3 variasi, rangkaian EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water

Terdapat dalam 3 variasi, rangkaian EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water mempunyai variasi yang sesuai untuk pelbagai jenis kulit.

EVERSOFT™ AVOCADO MICELLAR CLEANSING WATER – UNTUK KULIT NORMAL 

Jika anda dikurniakan kulit wajah normal yang tidak terlalu berminyak, anda boleh memilih apa sahaja variasi air micellar yang anda gemari. Namun, EVERSOFT™ telah mencipta formulasi khas yang akan membantu mengekalkan keseimbangan kulit anda. EVERSOFT™ Avocado Micellar Cleansing Water dapat menyuburkan serta meremajakan wajah anda kerana ia dapat menghilangkan sisa solekan dengan mudah, menjadikan kulit lembut dan kekal terhidrat. Ekstrak Avocado yang diperkaya dengan antioksida Vitamin E bermanfaat untuk melawan radikal bebas, pencemaran, serta mengandungi ciri-ciri anti-penuaan yang membantu meremajakan kulit wajah.

EVERSOFT™ TOMATO MICELLAR CLEANSING WATER – UNTUK KULIT KERING

Jika anda mengalami kulit kering, anda mestilah mengelakkan pembersih yang akan mengeringkan kulit anda. Namun dengan EVERSOFT™ Tomato Micellar Cleansing Water anda tidak perlu lagi bimbang kerana ia bebas dari astringen dan alkohol. Ekstrak tomato organik dapat mengekalkan lembapan kulit serta membantu mencerahkan kulit menjadikan kulit lebih sihat dan berseri. 100% bahan organik yang terkandung berupaya membantu melambatkan proses penuaan serta membekalkan kulit wajah dengan perlindungan sinaran matahari semulajadi. Diperkaya dengan manfaat pati minyak zaitun, iaitu anti-oksidan yang kuat dapat mengekalkan fungsi lapisan pelindung kulit yang membantu memperbaiki keadaan kulit sambil memberikan lembapan pada kulit.

EVERSOFT™ GRAPEFRUIT MICELLAR CLEANSING WATER – UNTUK KULIT BERMINYAK DAN BERJERAWAT

Jika anda mempunyai kulit berminyak atau berjerawat, anda boleh berasa yakin dengan manfaat ekstrak limau gedang yang terkandung di dalam EVERSOFT™ Grapefruit Micellar Cleansing Water. Ia dirumus khas untuk mengurangkan minyak yang berlebihan, serta menghalang jerawat daripada terus tumbuh. Ia juga menggalakkan penghasilan kulit sihat dengan mengecilkan liang pori dan mengurangkan jerawat.





EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water dengan 100% ekstrak tumbuhan organik sangat sesuai digunakan tidak kira di rumah, atau jika anda merancang untuk menggunakannya semasa bercuti. Malah anda juga boleh membawanya ke gimnasium untuk membersih dengan segera selepas bersenam. Setiap cucian memberikan anda manfaat nutrient untuk kulit yang bersih dan sihat.

Rangkaian EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water baharu ini amat berpatutan serta dapat memberikan hasil yang menakjubkan! Ia boleh didapati pada harga RM25.90 (Semenanjung)/ RM27.20 (Sabah & Sarawak)* dalam botol bersaiz 300 ml di semua pasaraya besar, pasar raya hyper, dan farmasi di seluruh negara.
*Harga termasuk 6% SST.


Review Lisa

Kali pertama Lisa gunakan EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water  , lebih cepat tanggalkan makeup , tak pedih dimata , no peraben ( wajib ) , hargapun valueable. Lepas ni jadi lebih rajin nak tanggalkan makeup la , biasanya terus cuci muka je .. ( nampak benar pemalasnya hahaha ) . EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water  recomended guys.. korang boleh cuba kayh dan try la :D 
3
( Hide )
  1. I wanted to thank you for this very good read!! I
    definitely loved every bit of it. I've got you bookmarked to look at new things you
    post…

    ReplyDelete
  2. It's the best time to make some plans for the future and it
    is time to be happy. I've read this post and if I could I
    desire to suggest you few interesting things or suggestions.
    Maybe you can write next articles referring to this
    article. I wish to read more things about it!

    ReplyDelete
  3. tenkiuuuuu lisa bagi revieww. kita mmg nak try tapi tu la hehe

    Jom visit https://theathra.blogspot.com/ after a long hiatus hehe

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo