Ad

Jangan lupa checkout Traveloka Make 11.11 Fly!

Jangan lupa checkout Traveloka Make 11.11 Fly!

 Jangan lupa checkout Traveloka Make 11.11 Fly!


Assalamualaikum ! Hye .. pejam celik dah hampir masuk penghujung tahun 2017. Rasa macam cepat je masa berlalu . Oh ya, tak lupa 24 November nanti Cuti Sekolah panjang dah bermula, destinasi kemana yang korang akan pilih untuk percutian kali ini ? Hongkong , Medan , Ho Chi Minh , Surabaya , Korea .. dan banyak lagi tempat menarik yang boleh dikunjungi . Oleh kerana semua orang tahu 11/11 selalu ada JUALAN yang berlaku di mana-mana, jadi Traveloka juga akan melancarkan kempen khas untuk Penerbangan. Eh , belum bermula lagi tau. Make 11.11 Fly! hanya akan bermula pada 10, 11 dan 12 November 2017. Tiga hari jer tau. Ingat tau korang, TIGA HARI SAHAJA !!. untuk info yang lebih lanjut lagi , korang boleh layari laman website https://www.traveloka.com/en-my/  . Jangan lupa checkout Traveloka Make 11.11 Fly!


Tak sabar tunggu JUALAN HEBAT Traveloka , Make 11.11 FLY ! 

Mungkin tak semua tahu bagaimana nak dapatkan tiket flight murah dan mampu milik. Bila merangka percutian, perkara yang paling utama sekali yang perlu dipertimbangkan adalah harga tiket flight. Harga tiket flight mempengaruhi hampir satu pertiga daripada kos keseluruhan. Disebabkan terlalu mengejar harga tiket flight murah, ramai yang tertipu dengan scam yang menjanjikan bulan dan bintang, harga tiket murah yang tidak masuk akal. So , Lisa sugest korang cari tiket dengan mudah hanya di Traveloka . 


Siapa yang tak tergoda dengan jualan hebat setiap akhir tahun weih . Bayangkan berapa banyak duit korang boleh berjimat jika tempah tiket penerbangan masa SALE . Salah satu pilihan yang selalu Lisa tengok ialah traveloka , kenapa traveloka ? sebab senang berurusan dan juga selalu buat promo . Hari biasa pun ada bagi diskaun coupun , apalah lagi nanti time SALE hujung tahun . Tak sabarnya tunggu promo Make 11.11 FLY ! Rasa nak tempah untuk honeymoon tahun depan pun ada .  Berapa banyak diskaun hebat yang akan dibuat kali ini ye ,, diskaun penerbangan tu , boleh la penuhi keinginan nak pergi Istanbul. Korang juga boleh ajak family ,kawan , rakan satu tempat kerja , jiran , semuaa untuk tengok promo ini ,.. mana tahu kan mereka join sekali pergi beramai-ramai , mesti percutian rasa lebih seronok ! 




APLIKASI TRAVELOKA

DOWNLOAD APLIKASI TRAVELOKA DI SMARTPHONE  


Sekarang semua dihujung jari , sebab tu explore traveloka lebih mudah dengan aplikasi di google Play atau Apps Store , search je nama "traveloka" . Jadi tak akan terlepas peluang untuk dapatkan promo diskaun penerbangan atau hotel untuk bercuti . Iyalah , pergi bercuti tempah flight tu memang wajib , pastu tempah hotel sekali penginapan selama korang bercuti dinegara orang . Pilih yang selesa dan juga tak perlu keluarkan banyak duit ketika bercuti . Manfaatkan peluang yang ada , jangan lupa save date 11.11 nanti . Tinggal beberapa hari saja . 

Guna App Traveloka Lebih banyak Diskaun HEBAT ! 


Tips : Tahukah anda jika guna app traveloka , harga lebih jimat dan murah berbanding di website . Dah la memang harga murah , tapi dekat app ada tambahan DISKAUN HEBAT.  Mudahkan urusan penempahan hotel/flight, cepat dan selamat.

Lagipun korang boleh buka app tu bila-bila masa dan dimana sahaja , ketika lepak dengan kawan ke , tunggu orang ke , tengah baring pun boleh. Buka app scroll dan pilih. Mudahnyee... !

TRAVEL, Made Simple.
Sudah tiba masanya untuk anda bergerak ke Traveloka App! Mengalami cara yang paling mudah dan paling cepat untuk tempahan penerbangan murah dan hotel dalam masa kurang dari satu minit.

Lisa teringin la juga tengok sendiri keindahan negara orang . Selain dari ISTANBUL , Lisa juga teringin nak pergi ke KOREA ! Tengok dalam drama Korea ni macam menarik tempat-tempat yang untuk shooting tu . Selalu tengok kawan pergi je , bila lagi nak pergi kan . Berjalan disana perlukan duit yang agak banyak juga la termasuk dalam kos penginapan , trasnport , makanan , dan juga penerbangan , dah namapun berjalan di negara orang. Tak sabar nak checkout traveloka Make 11.11 FLY ! ini , pastinya traveloka akan berikan diskaun yang menarik. Promo yang tahun lepas boleh tahan murah weih , rugi tak book hari tu .


HONEYMOON DI CAPADOCIA 

Kenapa pilih Istanbul , sana ialah tengah-tengah diantara  beberapa benua  . Selain dari itu , teringin nak pergi Haiga Sofea ... gereja yang kemudian dijadikan sebuah masjid . Banyak tempat menarik mengenai islam , dan juga bangunan-bangunan yang unik disana. Teringin pergi sana lepas tengok movie ISTANBUL aku datang ! alah,,, yang dilakonkan Lisa Surihani dan Betto khusairi tu .  Taklupa honeymoon di  Cappadocia , nak naik balon udara gitu.. auwww so sweet !

Since ada 2 tempat yang Lisa nak pergi , kena buat  perancangan secara bijak dan jimat untuk travel nanti  . Jangan dah lepas pergi nanti jadi papakenada , duit habis tuk bercuti saja. Bagaimana nak melancong secara jimat ?

Rancang destinasi pilihan

Pilih lokasi yang sesuai dengan bajet yang korang ada. Baik dalam mahupun luar negara, pastikan bajet mencukupi untuk keseluruhan percutian, dari pergi hinggalah pulang semula ke rumah.


Jangan sesekali pergi travel tanpa membuat persiapan yang rapi. Kena ada itinerari dan backup plan Buat persediaan 2 bulan sebelum. Kalau sudah ada perancangan destinasi, segerakan membuat research tempat-tempat yang harus dilawati. Korang boleh mula mencari tempat penginapan, tempat makan dan sebagainya. Berjimat dekat hotel dan flight melalui promosi2 yang ada dan planning dari awal


Guna kelebihan internet untuk mencari tempat yang termurah dan memuaskan hati. Salah satu caraialah guna apps dan juga laman web yang sedia ada untuk anda buat perbandingan harga hotel, penerbangan dan sebagainya. Baca komen-komen orang yang terdahulu dan pilihlah lokasi yang paling sesuai untuk anda mengalami pengalaman yang menakjubkan. Jangan lupa checkout Traveloka Make 11.11 FLY, minimum 2 pax include return ticket and destination anywhere.



Mestilah kena bijak cari tiket penerbangan pergi dan balik , yang murah dan selesa barulah berbaloi . Betul tak ?



Jika Lisa diberikan peluang , Lisa nak ajak mak dan ayah jalan-jalan . Lepas tu bercuti dibeberapa tempat dengan kawan, girls day out la katakan . Pergi Langkawi ka ,, Sabah ke .. pergi Kelantan , Terengganu.. tempat yang Lisa tak pernah jejak lagi . Tempoh hari ada plan juga nak pergi Jepun , semoga jadi pergi untuk book date tahun depan . Tik tok tik tok ... rasa debar pula menunggu  10 , 11, dan 12 November ini . Rasa macam nak tunggu orang masuk minang. Hek hek... Traveloka ni pandai la wat kita berdebar-debar , ternanti pakej dan promo tiket penerbangan Destinasi yang tentunya OH SEM ! 



So jangan lupa join sekali dengan Lisa untuk promosi yang akan diberikan oleh TRAVELOKA sampena Make 11.11 FLY !




15
( Hide )
  1. ok, nak tempah! tak sabar nak tunggu 11.11. download apps traveloka cepat2 lepas ni.

    ReplyDelete
  2. Menarik ni... Bestnya nak gi jalan jalan

    ReplyDelete
  3. Apa promosi yeyyy ini yg akak tunggu2 selama ini...nak carik tix bulan satu atau bulan dua tahun 2018. TQ lisak

    ReplyDelete
  4. Wahh bestnya... amboi nak g istanbul gitu..

    ReplyDelete
  5. Dah pernah pakai Traveloka ni . Mudah. Semua siap. Nak install apps pula..

    ReplyDelete
  6. wow bestnya dah ada apps yanglg mudahuntuk tempahan

    ReplyDelete
  7. Menarik, menarik! Tak sabar tunggu 11.11 ni, mana tau ada promosi yang berkenan di hati kan?

    ReplyDelete
  8. ya allah.. kenapa banyak sangat sale tarikh 11.11 ni.. rasa nak holiday jugak la

    ReplyDelete
  9. siapa yang suka travel ni memang elok sangat guna app ni.. dapat diskaun lagi.. hehe

    ReplyDelete
  10. best nya traveloka..tak sabar nak tggu 11.11

    ReplyDelete
  11. 11.11 memang berhantu..oii rasa nak booking je

    ReplyDelete
  12. bestnyaaaa lama tak gi bercuti tapi malas plak nak berjalan hahahhaa kecelaruan betul la.11.11 ni berhantu la grrrrr

    ReplyDelete
  13. menarik ni siapa nak g melancong boleh la ni

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo