Ad

Review : AZANIS Scar Serum Penghilang Parut

AZANIS Scar Serum , penghilang parut
Review : AZANIS Scar Serum penghilang parut | Sebelum ini Lisa pernah menulis entri mengenai bermain roller skate di Dataran Tasik . Disebabkan baru belajar dan baru first time bermain permainan itu, tak heran la kalau Lisa jatuh berulang-ulang kali. Sakit memang sakit tapi seronok sebab dengan gigihnya akhirnya Lisa boleh berjalan menggunakan sepasang kasut roda 4 tu . Kaki terasa pedih dan tak perasan pulak kaki kanan dan kiri melecet. Wuuu.. sebab menahan menggunakan kasut tu biar tak tergolek,kaki pulak jadi korban. Berkurang dah kegebuan kaki Lisa, dah ade kebiru-biruan dan coklat bekas lebam tu.

Pening memikirkan bagaimana menghilangkan kesan lebam sebab melecet tu , dan Kawan Lisa mensyorkan Azanis , scar serum yang menghilangkan bekas parut. Mungkin berkesan juga untuk bekas luka melecet pada kaki Lisa. Cara penggunaan yang mudah dan senang je , botol kecik dan dengan isi kandungan 15ml ini mudah dibawa kemana-mana. Sehari dua kali , atau guna bila-bila masa pun boleh . 


Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit kalian. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat. Lisa dah guna selamat 2 minggu dan nampak kesan dah, dah mula pudar bekas kesan melecet ritu.  Walaupun produk baru , Azanis telah Diluluskan KKM, diyakini halal . Jom cuba juga !

Cara pembelian : 
SMS /WHatsapp :"SCAR100" hantar ke 0173673630 

atau layari laman pautan di : http://azanisscarserum.com/11/
1
( Hide )
  1. menarik ni lisa... leh try.. bnyk parut nak hapus ni.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo