Ad

PERCUMA 10GB INSTAGRAM Untuk Pengguna XPAX

PERCUMA 10GB INSTAGRAM Untuk Pengguna XPAX


PERCUMA 10GB INSTAGRAM Untuk Pengguna XPAX

Assalamualaikum ! Hello apa kabar ? Hari Isnin jangan nak monday blues sangat laa.. Ni Lisa ada kabar gembira tuk korang pengguna XPAX. heheh hari tu ternampak di twitter , ada status yang bgitau  dia dapat PERCUMA Internet 10GB untuk INSTAGRAM . Eh biar betul ? Dalam fikiran Lisa .. mungkin iya la tu ada promo tuk beberapa orang .. tapi ternyata memang betul ada free 10GB instagram untuk semua pengguna prabayar celcom xpax . Menarik bukan ? Sapa taknak.. Kalau nak tau lebih detail , meh baca sampai habis ya . 

Cara Dapatkan PERCUMA 10GB Instagram bagi pengguna XPAX 

Bermula dari 2 November 2017 , celcom ada buat promo Percuma 10GB Data Instagram . Mesti korang akan tertanya-tanya bagaimana cara untuk dapatkan FREE 10 GB DATA  INSTAGRAM , Caranya senang je , korang hanya perlu melangan internet xpax baik untuk sehari , seminggu , atau sebulan . Tempoh masa untuk FREE INSTAGRAM itu ikut dengan pelan internet yang korang dah langgan.



Syarat Dan Terma 

FREE 10GB INSTAGRAM

  1. Promosi Instagram akan bermula pada 2 November 2017 dan sebarang pelanjutan selanjutnya akan dimaklumkan oleh Celcom dari semasa ke semasa.
  2. Instagram adalah promosi dan mungkin tertakluk kepada sambungan lanjut.
  3. Pelanggan akan menerima kuota Instagram 10GB percuma apabila Pelanggan membeli Pelan Internet yang tersedia di bawah Terma dan Syarat ini.
  4. Tempoh kesahihan Instagram 10GB percuma akan mengikuti kesahihan Langganan pelan Internet terkini. Kalau langgan sehari , maka sehari tu la tempoh masa untuk free instagram tu.
  5.  If korang ada langgan internet lebih dari satu , maka internet data instragam itu tidak akan burn / hilang , dan tidak akan dibawa kehadapan atau ditambahkan dengan pelan yang lain .

Untuk pelan internet korang boleh langgan seperti artikel yang Lisa dah tuliskan sebelum ini di : PELAN INTERNET CELCOM XPAX TERBARU 2017 




So apa tunggu lagi ... , jom langgan dan nikmati 10GB Instagram secara percuma !
Bye.. jumpa di artikel seterusnya .. 
14
( Hide )
  1. wow! menarik ni! rasa macam terus nak tukar ke Xpax. hehe

    ReplyDelete
  2. menarik, tapi data celcom laju sangat habis, adehhh

    ReplyDelete
  3. wahh bestnyaaa. memang best dpt 10gb unt bukak insta. hahhaa. sbb insta mkn banyak kuota

    ReplyDelete
  4. wah menarik, tapi kita tak guna xpax huhu

    ReplyDelete
  5. terbaik! free lg 10 GB...hehe ade free youtube sekali x nanti ?
    sampai bila ni promotion Instagram, best jangan stop la hehe..

    ReplyDelete
  6. 10gb facebook , lago skrng 10 gb instagram ni macam company bapa sendiri haha
    kalau tu data x habis bawa carry forward ke bulan dpn tapi tiba2 lupa topup credit utk auto renew ,yg rollover data tu akan hilang tak?

    ReplyDelete
  7. Ade ke org yg perlu guna sampai 10GB utk Instagram tu? Tgk2 gambar saje x kan lah perlu tgk sepanjang hari, taktik utk tipu pelanggan saje lah ni. Kalau dpt bagi 10GB data utk buat ape2 saja yg itu lebih bagus lah, x patut terhad kpd Insta saje.

    ReplyDelete
  8. promosi baik ni, mmg byk pakai Instagram, kalau bole combine la sekali fb& inst , lgi baik macmtu, kitorg akn terus bg sokongan terbesar!

    ReplyDelete
  9. Jika akaun anda x cukup credit utk auto renew bagi bulan seterusnya, data yg x habis guna tu x dpt dibawa ke bulan depan sudah. Jadi pastikan lah akaun anda sentiasa cukup credit tau. X begitu susah juga utk reload pd masa skrg, blh guna apps Xpax mrk tu.

    ReplyDelete
  10. tak kira la berapa yg bagi, mmg pakai telco ni dah lama, masa dulo2 sikit je 1,2 gb pon cukup la guna. skrng extra cuma ni pon ako x pakai sebab takde instagram hoho

    ReplyDelete
  11. data yg dpt carry forward tu akan hilang disebabkan kredit anda xcukup.
    instagram x semua org ade pakai, kbyakn hendak perempuan, tapibole buka share kawan2 yg ade pakai

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo