Ad

PELAKON KAN KU KEJAR CINTA KAMU

Pelakon KAN KU KEJAR CINTA KAMU ASTRO RIA MEGADRAMA

Pelakon Kan Kukejar Cinta Kamu

Kan Kukejar Cinta Kamu ,mengisi slot Megadrama di Astro Ria. Menemukan gandingan Amyra Rosli dan Fendy Bakry. Bakal menemui penonton bermula 17 Disember 2018, setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam di Astro Ria saluran 104 dan Ria HD saluran 123. PELAKON KAN KU KEJAR CINTA KAMU diantaranya : Amyra Rosli, Fendy Bakry, Delimawati, Hafidz Roshdi, Elya Miera, Syamim Farid, Doria Rachel Jolly, Natasya Mahyan, Mia Nasir, Safwan Nazri, Shah Hazvee, Hafizuddin Fadzil, Zarynn Min, Mahmud Alibashah, Rosnah Johari, RJ, Husna Mustaffa, Oktovia Manrose, Fadzilah Mansor

WATAK PELAKON KAN KU KEJAR CINTA KAMU


PELAKONWATAK
Amyra Rosli Alma Hakim
Fendy Bakry Mukramin Raiyan
Delimawati Nek Bonda
Hafidz Roshdi Huzail
Elya Miera Dilaila
Syamim Farid Kalsom
Doria Rachel Jolly Adelea
Natasya Mahyan Marlisa
Mia Nasir Qistina
Safwan Nazri Faris
Shah Hazvee Raid
Hafizuddin Fadzil Datuk Seri Hakim
Zarynn Min Datin Seri Dhiya
Mahmud Alibashah Muzzamil
Rosnah Johari Nazurah
RJ Zack

LAGU TEMA / OST

Hael Husaini - Hajat

SINOPSIS KAN KUKEJAR CINTA KAMU

Alma dan Raiyan bertemu ketika sama-sama belajar di luar negara dan berkahwin secara senyap tanpa pengetahuan keluarga sebelum kembalinya ke tanah air.

Sehari selepas berada di tanah air, Raiyan kemalangan hingga menyebabkan dia kehilangan identiti diri dan keliru sentiasa. Alma atur strategi. Tanpa dedahkan statusnya sebagai isteri, dia buru dan dekati Raiyan dalam senyap.

Nek bonda yang digelar 'Hitler' orang berkuasa dalam keluarga Raqib mengetahui Ray sudah berkahwin dengan Alma tetapi disebabkan dendamnya dengan keluarga Alma, Nek Bonda merahsiakan kewujudan Alma daripada Ray. Nek Bonda memilih Dilaila untuk dikahwinkan dengan cucu kesayangannya.

Bapa Alma, Datuk Seri Hakim pula mahu Alma berkahwin dengan Huzail, anak rakan kongsinya. Alma merahsiakan statusnya kerana bapanya sebelum ini pernah berpesan supaya dia tidak mendekati keluarga Datuk Raqib.

GAMBAR PELAKON






3
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo