Ad

Tawaran Menarik ezbuy dan Diskaun Hebat Sampena 12.12

Tawaran Menarik ezbuy dan Diskaun Hebat Sampena 12.12

Tawaran Menarik ezbuy dan Diskaun Hebat Sampena 12.12

Bercakap tentang shopping ... mesti ramai yang sekarang memilih untuk berbelanja melalui laman online saja .  Termasuklah Lisa pon lebih suka berbelanja secara online je , kalau nak harapkan datang ke kedai-kedai and survey memang tak sempat la jawapnya . 10 Kedai pun belum tentu dapat barang yang kita nak . Nah... Ezbuy ni salah satu laman windows shopping favorite Lisa , ramai juga kawan yang bershopping di ezbuy ni tau,...



Apa Itu ezbuy MALAYSIA ? 
Bagi yang belum tahu , ezbuy Malaysia ( ezbuy.my ) ini adalah Sama seperti platform membeli-belah dalam talian lain, ezbuy juga mempunyai kualiti terbaik mereka ,melayani perkhidmatan terbaik kepada semua pelanggannya.Selain murah , banyak lagi kelebihan yang korang boleh dapat jika beli belah secara online di ezbuy . Ada banyak barang , seperti pakaian lelaki , pakaian wanita , Barangan mainan budak , Kasut , Bag , Accessories , kecantikan , kesihatan , barangan pejabat , automotives bahkan Handphone dan tablets pun ada ! Wahh.. memang lengkap sungguh .



Perkara terbaik mengenai ezbuy : PRIME MEMBER SERVICE, Buy For Me, flashdeal , vouchar  dan banyak lagi lainnya .   Penghantaran & penghantaran bijak, ezbuy telah berikan harga terendah dari mana-mana platform membeli-belah dalam talian yang lain . WOW .. menarik bukan ?


Sehingga hari ini, ezbuy mempunyai lebih daripada 3 juta pelanggan dari Singapura, Malaysia, Indonesia dan Thailand. Kami juga telah membawa berjuta-juta produk berkualiti dari China, Amerika Syarikat, Taiwan, Korea dan Local untuk pelanggan .

Affordable Shipping to Malaysia dengan  ezbuy Prime membership

Untuk lebih tawaran hebat , korang boleh sertai untuk daftar jadi Ezbuy Prime Membership . Banyak benefit yang akan korang dapatkan . 
ezbuy Prime adalah program keanggotaan berlangganan eksklusif untuk pelanggan sedia ada, kira macam VIP gitu . Keanggotaan PRIME membolehkan korang membuat pembelian pukal dan hanya membayar RM8.80 nett tanpa mengira saiz dan berat bungkusan. Untuk menjadi ahli Perkhidmatan PRIME , anda telah melanggan dan membayar langganan tahunan. 


Terdapat 3 jenis keahlianKeahlian-keahlian ini membolehkan korang menikmati faedah yang diberikan hanya kepada Prime Membership dalam tempoh subcription.
  1. Prime Trial ( 5 Hari ) : RM 18.80 
    pakej ni korang boleh nikmati untuk 5 hari , cas penghantaran sebanyak RM 8.80 akan tetapi tak boleh letak wishlist . Cubalah , kalau lepas ni nak lebih lama lagi .. boleh try pakej PRIME yang lainnya .
  2. Prime Lite (6 bulan): RM 99
    pakej ni korang boleh nikmati untuk 6 bulan , jadi setiap bulan kiranya hanya RM 16.50 kalau bagikan bulan,  cas penghantaran sebanyak RM 8.80 . Korang boleh  add wishlist sebanyak  24 barangan . 
  3. Prime Anual  (1 tahun): RM 188
    Yang ni korang boleh la kongsi dengan kawan-kawan setempat kerja ke ... kaki shopping untuk berniaga pon boleh juga weih . Setahun hanya RM 188 sahaja . Cas penghantaran seharga rm 8.80 dan add on wishlist sebanyak 42 barangan . 

Wishlist ini merupakan kelebihan dimana ahli Prime boleh menukar barangan yang tidak di dalam senarai Prime kepada status Prime. Dengan keahlian Prime juga, TIADA agen fee yang dikenakan. Untuk harga dan jenis keahlian Prime boleh rujuk di bawah:

Benefit  EZBUY PRIME MEMBERSHIP 

1. PROME RM188 penghantaran tanpa had
ezbuy PRIME Membership akan  menikmati RM 8.80 penghantaran antarabangsa tanpa had. Terlepas dari kuantiti jumlah, berat atau saiz item, jumlah kos penghantaran antarabangsa adalah RM 8.80 bersih untuk setiap checkout untuk Prime eligible items .  Tidak ada batasan mengenai berapa item yang boleh korang dibeli pada satu masa.


2. Yuran Agen Zero untuk PRIME 
Korang boleh dapat pengecualian dari iuran ejen untuk PRIME sejak September 20160 , jadi bila dah jadi ahli ezbuy Prime ni korang boleh nikmati 0 yuran ejen dan beli belah 24/7 tanpa gangguan ejen agen .  Pemprosesan dan pemeriksaan pesanan, repacking, dan lain-lain .  dan semua perkhidmatan ini kini pada zero cost !

3. Insurans percuma sehingga RM2000
Ahli ezbuy Prime akan menikmati insurans percuma sehingga setiap bungkusan untuk melindungi insiden yang tidak disengajakan seperti kerugian sampingan, kerosakan atau isu produk yang disenaraikan dalam liputan pemeriksaan. Pampasan ini mengikuti dasar yang sama seperti perkhidmatan buy-for-me service.


Apakah barangan PRIME yang layak?
Jutaan item layak untuk Perdana RM 8.80 penghantaran tanpa had. Item ini ditandakan sebagai "PRIME" pada halaman produk. Ia meliputi pelbagai jenis produk, dari perabot yang besar, peralatan kecergasan berat hingga koleksi pakaian terkini. Item dari Amerika Syarikat, China atau negara pedagang lain sentiasa dikaji dan ditambah setiap hari.

Tempoh penghantaran
Lebih daripada 90% barangan PRIME layak dihantar melalui udara. . ezbuy berusaha sebaik mungkin untuk menyampaikan semua item kepada korang pada atau sebelum ETA, tetapi dalam keadaan barang-barang tertentu menjangkau  lewat dari yang diharapkan, mereka boleh memisahkan item korang menjadi lebih dari satu petak dan mengirimkannya  secara berasingan.


Kelebihan Daftar Ahli Baru ezbuy  

Jika korang bukan ahli ezbuy, anda hanya perlu  mendaftar ezbuy membership  .  Korang akan menerima baucar tunai RM15 eksklusif bersama dengan tambahan 15% diskaun bayaran semasa pendaftaran apabila korang mendaftar untuk ezbuy penghantaran percuma , daftar sekarang akaun ezbuy melalui pautan >> ezbuy  Kalian hanya perlu isi detail seperti yang diminta dalam kotak paparan tu . Daftar percuma . dapat free RM15.00 kredit + 15% Diskaun pula .. best kan ?





Oh ya .. untuk korang yang melanggan keahlian PRIME , korang boleh dapatkan exclusive Livechat Support untuk sebarang pertanyaan atau masalah semasa menempah pesanan .


BERBAGAI DISKAUN DAN TAWARAN MENARIK EZBUY PADA YEAR END SALE 12.12 


Last but not least , ramai yang tertunggu-tunggu sampena  YES 12.12 .. berbagai diskaun dan tawaran menarik untuk sebagian besar dari barangan yang dijual dalam laman esbuy. Wah rambang mata dibuatnya ni.  Jangan lupa daftar sebagai keahlian tau ;-) 



So apa tunggu lagi . Jom daftar jadi ahli dan klik klik shoppingg... !
Info selebihnya boleh didapatkan di https://ezbuy.my


9
( Hide )
  1. bestnya ezbuy ni. 12.12 ni shopping sakan hahah

    ReplyDelete
  2. Wahhh... Bonus nak dekat ni, tak sabar nak shopping!

    ReplyDelete
  3. Jom shopping, sale 12.12 ni banyak jugak promo berbaloi

    ReplyDelete
  4. Wah semakin menarik untuk shopping online apatah lagi bila dapat diskaun 15%

    ReplyDelete
  5. Shopping online.. Benda ditunggu ni..
    Xpernah lagi try ezbuy ni. .

    ReplyDelete
  6. Wahh shopping shopping dan shopping lagi . Takleh jadi ni .. kena join ahli jugak laa nanti .

    ReplyDelete
  7. Hujung-hujung tahun ni banyak pula sales. Jom shopping!

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo