Ad

PRINTCIOUS ,Hadiah Istimewa untuk Insan Tersayang !

PRINTCIOUS , Berikan Hadiah Istimewa untuk Insan Tersayang !

PRINTCIOUS  , Berikan Hadiah Istimewa untuk Insan Tersayang ! 

Tiba musim perayaan hari jadi mesti Lisa pening nak beli hadiah apa . Nak yang unik tapi special , maksudnya akan diingat sampai bila-bila la . Macam tempoh hari nak belikan hadiah untuk cucu boss , pening nak beli apa so last-last beli je la anak patung , mana tau jadi bantal busuk dia .  Lisa pun cakap dengan dia , " simpan elok-elok dan jangan buang andaikata Akak dah tak kerja disini  ..jangan lupa akak tau . "  Pastu spontan dia cakap la , ha.. macam tu letak gambar akak dan saya la di anak patung ini , boleh tengok kalau rindu. Ahaks.. bernas juga idea dia ni ha, tak terfikir sampai kesitu .Tapi mana nak cari barangan yang boleh DIY , tempah ikut gambar yang kita nak ni ? .. ha.. baru teringat ,.. PRINTCIOUS kan ada ! Boleh lah Lisa nak berikan hadiah istimewa untuk orang yang tersayang . 

Tempah / DIY Hadiah Dengan Mudah Hanya di Printcious 

Bukan hanya untuk hadiah harijadi je tau , Gift for her , Gift for Him , hadiah untuk anniversary , Pernikahan , hadiah hari Bapa , Hari Ibu , Graduasi atau bahkan untuk door gift weeding pun boleh juga . Nak letak gambar atau tulisan pun boleh , letak dalam Mug , T-shirt , pillow , ceramic , puzzle , atau kanvas letak didinding.. dan banyak lagi . Menarik bukan , alarr.. rasa nak buat juga la .   Teringin ada Mug gambar sendiri , mana tau lepas ni rajin minum air. Pillow gambar sendiri atau gambar dengan orang tersayang .. EHEM ! 













Wow.. nampak tak ? begitu banyak pilihan untuk korang design sesuai dengan keinginan masing-masing . 

Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart 

Dengar nama pun menggambarkan something yang spesial kan ? wah teruja betul dengar perkataan Printcious ni . Dengan tagline .  “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart” Hadiah istimewa dari dalam hati untuk orang tersayang.. , mendalam sungguh makna ayat itu . Pasti hadiah ini akan jadi hadiah yang tak kan dapat dibeli dimana-mana kerana design itu kita sendiri yang pilihkan , sama ada gambar atau tulisan dengan kata-kata dari kita . Limited edition !

Sebenarnya Lisa bagi personal gift sebab nanti harapnya hadiah itu akan kekal disimpan walaupun dah lama , mereka akan tetap ingat dengan kita . Hadiah yang tiada terganti dan tak dapat dibeli ditempat lain . Ada nilai sentimental tersendiri lah kan. 

Mudahnya Design Sendiri Hadiah di Printcious !


Semudah ABC ,  ternyata cara untuk design sendiri hadiah yang kita nak tu taklah susah mana pun . Untuk memudahkannya , dalam website Printcious ada bagitau step by step ; 





T-shirt ini bukan hanya tulisan design sendiri , nak letak gambar pun boleh . 




Comel gak kan MUG berwarna ni , sama je , boleh letak tulisan dan juga boleh letak gambar korang. Rasa nak letak muka Lisa dan tulis www.ciksepet.com hihihih.. rewards untuk diri sendiri . 




Rasa nak buat pillow ni lepas tu letak gambar Lisa and budak perempuan cucu boss tu la , mesti dia suka . Hehehe... Lisa memang rapat dengan dia semenjak dia bayi lagi ... ugh...mesti dia suka nanti. Tak sabarnya rasa nak tempah dan design ikut suka Lisa . 

Semua dihujung jari , zaman internet lah katakan . Tinggal masuk ke laman website printcious.com , kemudian pilih hadiah mana yang berkenan dan ikuti langkah yang dah terdapat dalam web tu . Rambang mata pula dibuatnya .. tak perlu susah nak pergi cari kedai untuk tempah lagi dah weih . Hadiah istimewa untuk yang tersayang hanya di Printcious. 




25
( Hide )
  1. Selalu jugak tengok DIY kat Printcious ni, memang menarik dan cantik². Sesuai sangat nak buat hadiah untuk yang tersayang.

    ReplyDelete
  2. Wahh best! pasni xyah pening dh nk cari hadiah

    ReplyDelete
  3. Pernah buat bantal n fon casing kat sini , kualiti ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah eh .. nk awt phone casing la .. hihihi limited edition

      Delete
  4. Menarik ni... nanti nak try design hadiahh..

    ReplyDelete
  5. ok.. cenggini dah dapat ideank buat bantal pulak ke.. sebab biasa buat tshirt je
    http://sinarcintaku.blogspot.my/search?q=t-shirt+anniversary&submit=search

    ReplyDelete
    Replies
    1. tshirt tk pernah lagi .. hihi tp teringin mug dr lama ritu

      Delete
  6. Wahh bestt😍😍 nnt nk try dr jauh boleh kan..?

    ReplyDelete
  7. Cantik sangat. Boleh print gambar family atas bantal, tshirt, mug dll wowww

    ReplyDelete
  8. Menarik.. leh buat baju sendiri ni hihi

    ReplyDelete
  9. Dah tengok website ni... harga semua memang berbaloi.. Senang lepasni nak buat untuk kawan-kawan yg tersayang, lagi-lagi kawan yang duduk jauh.. sebab kadang tak sempat nak pegi tempah dan hantar kan..

    ReplyDelete
  10. WOW! Everything from Printcious are definitely great choices for gifts!

    ReplyDelete
  11. Baguslah Ada personalized mcm ni

    ReplyDelete
  12. Perghhhh... dh la gmbr bebudk ni byk yg cun.. boleh la buat mcm ni..

    ReplyDelete
  13. personalised cushion & mug tu menarik lah, buat utk bday bff best ni

    ReplyDelete
  14. Seronoknya boleh print apa1 je kan

    ReplyDelete
  15. Boleh buat hadiah Surprise macam nih. :)

    ReplyDelete
  16. menarik! comel plak bantal, tshirt tu sume :)

    ReplyDelete
  17. Duk usha gak nak bagi hadiah kahwin dekat adik ke

    ReplyDelete
  18. Suka dengan printcious..leh diy sendiri

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo