Ad

ALTHEA 1st BIRTHDAY CELEBRATION !

ALTHEA 1st BIRTHDAY CELEBRATION #altheaturns1

ALTHEA BIRTHDAY CELEBRATION !!! || Wanita dan barangan makeup memang dah tak asing lagi .Begitu banyak barangan untuk muka .. pening memilihnya . Lisa akui , Lisa sendiri pun tak reti sangat nak bermakeup.. rasa teringin nak mencuba tu ada la. Sebab tengok orang lain makeup rasa cantik pula. Alaa..  normallah tu kalau ada keinginan nak cantik . Tengok tutorial di youtube macam banyak pula dan tak tahu mana nak cari produk kesemua tu . ALTHEA KOREA jadi pilihan Lisa . Windows shopping yang menyediakan berbagai jenis barangan makeup dan juga rawatan untuk kecantikan dan kesihatan tubuh .  Semua dihujung jari .. tinggal pilih sesuai apa yang kalian nak .

Althea Korea , laman web yang memudahkan kalian untuk memilih dan shopping makeup seperti yang kalian cari . Harga pun murah ,, sebab ada potongan diskaun . Yang penting lagi... Fress shipping untuk setiap pembelian sebanyak rm150.00 keatas . 20 Juli 2016 , Genap 1 tahun ALTHEA menapakkan didunia website online di Malaysia , Singapore , Indonesia dan juga Philiphina . 

Happy belated birthday ALTHEA ! Wishes u always succes and spread happines to all woman's on this world. 

#altheaturns1 birthday celebration
Tada.. Lisa pun dah dapat barangan dari ALTHEA , tapi masih menunggu parti kit hat and ballon la sebab yang tu tertinggal nun jauh di Korea sana. .. hahaha lisa  dapat pink box salah , sebab tu kena redelivery semula. Tak sabar nak selfie dengan topi dan balon birthday ... mana tahu menang MACBOOK AIR.. fuuh ..
Terima kasih Althea sebab dah bagi dan berkongsi hadiah dengan Lisa .



Sampena hari jadi yang pertama , Althea Korea berkongsi kegembiraan dengan bagi hadiah kepada althea lovers . Caranya join pun senang ja ,  join contest di Instagram ALTHEA , dan tuliskan ucapan kalian yang paling creative . Althea's Birthday Celebration  bermula dari 20  - 31st July 2016. 



Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit
Untuk pembelian produk bermula 20 Julai 2016 dan seterusnya . Sementara Stok Masih ada 



Free Goodies untuk 1500 pembeli pertama. 
Full size beauty products. Sementara stock masih ada. 
PSTT; jangan lupa masukkan code : ALTHEATURNS1




Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE!
Rebate will be credited into your account. 






Wish Althea A Happy Birthday di Instagram dari 20/7/16 - 15/8/16 menggunakan Kit Birthday Party Althea untuk peluang memenangi hadiah-hadiah menarik bernilai 10,000,000 krw . Woww banyaknya...
Bagaimana Untuk Sertai contest ini ?
1. Dapatkan Kit Althea Birthday Party DIY anda apabila anda membeli-belah dari 20/7 dan seterusnya pada https://my.althea.kr/ Sementara stok masih ada.

2. Selfie dengan topi parti anda & ingin kita Birthday Happy pada Instagram dengan hashtag # AltheaTurns1 # AltheaKorea untuk berpeluang memenangi hadiah-hadiah yang menakjubkan dari Althea Korea.

HADIAH:
------------
Hadiah Utama x 1 Pemenang
Macbook Air + Ipad Air 2

Hadiah Kedua  x 2 Pemenang
iPhone 6S / Samsung Galaxy S6 Edge

Hadiah Ke-3 x 1 Pemenang
Canon EOS M10 Selfie Camera

Hadiah Ke-Empat  x 3 Pemenang
Althea Shopping Kredit $ 300

Hadiah ke 5 x 10 Pemenang
Althea Beauty Box bernilai $ 100

Hadiah Saguhati x 30 Pemenang
Althea Shopping Kredit $ 10



 althea korea 1st birthday celebration


Untuk info lebih lanjut .. layari ALTHEA KOREA 

Facebook :
  Althea Malaysia 



Instagram :
  Althea Korea 

 website 
: http://my.althea.kr/


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo