Ad

Ezbuy Laman Shopping Murah

Ezbuy Laman Shopping Murah

Ezbuy Laman Shopping Murah || Shopping... wah.. siapa yang tak nak. Lebih-lebih kalau ada yang berbelanja . Tapi Lisa sibuk dan jarang keluar untuk shopping . Sebab Lisa takda kawan yang nak ajak berjalan sama-sama, cuti hari berlainan jadi memang tak boleh keluar sama waktu  . Tipula kalau tak nak cuci mata dan beli barangan seperti baju , bag, kasut ..atau banyak lagi .Dah jadi sifat sebagian dari perempuan diciptakan untuk melawa atau bershopping demi kepuasan atau melepas stress. Tapi kaki lisa cepat kebah semenjak accident terlanggar kereta haritu , terpaksa batalkan niat untuk berjalan sakan dan shopping .. melepas la diskaun 30-50 % . Ruginya... hmmm.. Tapi.. nasib baik ada kawan yang kenalkan  EZBUY , salah satu yang masuk dalam senarai laman shopping yang Murah ,  dan banyak barangan dijual dalam laman tu . Diskaun pun tak kalah hebatnya bermula dari 5-70 % . wah... memang betul-betul buat lisa teruja ni ..




Kalian pun akan rasa teruja .. EZBUY.MY semua barang ada dalam tu , bermula dari baju , bag , barangan elektronikk , barangan kereta , office dan banyak lagi . Dalam tu pun ada berbagai jenama dan harga dari  yang paling murah sampailah paling mahal . Percaya atau tak..harga yang ditawarkan memang murahhhh... ada yang free shipping ada yang kena caj penghantaran. Jadi bijaklah dalam memilih ya . 

Lisa nak offer voucher rm15 untuk kalian, caranya mudah.. daftar EZBUY secara percuma melalui link ini :  http://bit.ly/EzbuyRM15  Kalian hanya perlu isi detail seperti yang diminta dalam kotak paparan tu . Daftar percuma . dapat free rm15.00 kredit pula .. best kan ?


Shopping mudah dan yang pastinya dalam tu kalian boleh pilih bahasa , kalau dulu TAOBAO hanya menggunakan bahasa chinesse je kan..sekarang kalian boleh berbelanja sama ..tapi lebih mudah sebab dalam tu harga dah convert dalam ringgit malaysia .. bukan yuan lagi . Pemes kot taobao tu .. harga murah dan design yang cantik dan latest.

Cara windows shopping di EZBUY.


1. Buka link EZBUY  untuk memudahkan kalian tengok senarai barangan dalam tu .

2. Pilih barangan yang kalian suka , sama ada tekan search di bahagian kanan atas atau dibagian  kiri tu ada label yang memudahkan kalian. 

3. Pilih dan add to cart . Last akan keluar screen seperti dibawah ini. Dekat voucher coupon tu kalian letak code : EZJUL15 dan kalian akan dapat diskaun shipping sebanyak 15% . kupon ni valid sampai 1 Aug 2016 sahaja . Nampak tak ada rm -6.00 ,, sebab Lisa gunakan kupon tu .. disitu akan tolak 15% dari total shipping kita tu .
4. Tekan check out. 




5. Dah check out kalian letak alamat address, alamat untuk penghantaran barang yang kalian dah beli. 







Kalian boleh buat payment dalam masa 24 jam selepas buat tempahan di website EZBUy , tengok di my account dan kalian boleh tahu dah bayar atau belum .

Senang sahaja bukan ? Zaman moden ni memang banyak laman web yang menawarkan pilihan shopping .. Dan Ezbuy memang murah harga barang dalam tu  . Tergoda pulak ... haha antara barangan yang menarik hati Lisa  ialah : T-shirt , baju , kasut budak ... ikutkan hati banyak lagi nak beli..sebab lawa-lawa.. tapi tu la.kena kontrol... hahaha kalau tak nti terhanyut sudah.

Kalau nak tengok-tengok je pun boleh... buka je EZBUY , tengok free je ... ;) 
8
( Hide )
  1. uiikkk takut nak klik link tu..takut tak sedar diri shopping banyak...hahahaa

    ReplyDelete
  2. kan lisa..best ezbuy ni..memang rambang mata dibuatnya..barang2 pun semua menarik..

    ReplyDelete
  3. Itu ezbuy link error. Tolong update ya :)

    ReplyDelete
  4. lisa, tmpang tny... shipping fee tu memang ada walaupun pada brg kita pilih xd shiping fee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shipping fee mmg ada.. sbb kita guna 3rd party. Bukan drect ke owner tu...
      Sama mcm taobao dlu.. walaupun shipping fee.. tp brg luar negara caj ikut Kilogram.

      Delete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo