Ad

FIRST BLUE, INTERNET 8GB HANYA RM45

celcom first Blue , Celcom First Gold , plan terbaru celcom November
CELCOM FRIST BLUE 8GB RM 45 SAHAJA ! || Semalam celcom dah melancarkan satu , eh bukan tapi dua package baru ! Celcom Postpaid pascabayar yang tawarkan 8GB kuota internet untuk 1 bulan dengan komitment hanya RM45 sahaja ! Free call, Free SMS .. semakin banyak guna , semakin banyak freegift yang akan celcom bagi ! Waw.. mestinya korang tertanya-tanya plan apa lah kan ? Sebelum ini celcom menawarkan plan pascabayar FIRST ONE PLAN  dengan komitment rm 48 , kali ini pula keluar CELCOM FIRST BLUE  (RM45/month ) dan CELCOM FIRST GOLD (RM100/month ) . Apa yang menarik dengan package ini ? Jom baca lebih lanjut ... 

Kelebihan Plan FIRST BLUE dan FIRST GOLD
-FREE internet dihujung minggu setiap Sabtu dan Ahad.
-FREE  bonus internet
-Free unlimited internet dengan Yonder Music
-Carry Forward Un-use Kuota Internet.
-Tiada Kontrak


FiRST Blue rm45/MONTHCELCOM FiRST Gold - RM100/MONTH
2GB Internet free on Saturday and Sunday4GB Internet free on Saturday and Sunday
2GB Internet monthly4GB Internet monthly
2GB free Celcom WiFi4GB free Celcom WiFi
50 mins + 50 SMS100 mins + 100 SMS


CELCOM FIRST BLUE  - RM45/MONTH 

Dengan bulanan rm45 sahaja , kalian boleh menikmati internet celcom up to 8GB . Wahh banyak juga eh . Tapi 8GB dibahagi dari  : 2GB Internet + 2GB Internet Wifi Celcom + 2GB internet hujung minggu + 2GB bonus internet yang akan dikreditkan jika kalian menggunakan bill celcom lebih banyak. 


CELCOM FIRST GOLD - RM100/MONTH || komitment bulanan rm100 dan kalian boleh menikmati internet sebesar 14GB. 4GB untuk Internet + 4GB untuk weekend + 4GB untuk wifi celcom + 4GB  BONUS Internet kalau kalian menggunakan lebih banyak . FIRST GOLD ini ada keistimewaan sendiri. Kalau kalian sign up plan ini, korang akan masuk dalam senarai customer VVIP celcom. Sama ada dapat cabutan bertuah . bonus internet , kredit amount , rebate bill dan banyak lagi bonus-bonus yang celcom akan bagi untuk kalian. 



Bonus Internet akan dikreditkan macam dalam gambar ..
Free 500MB jika kalian dah guna sampai rm100 dah lebih. Tak kesah la kalian guna untuk call atau SMS atau tambah data. Kalau Bill dah cecah sampai RM 100.00 nanti kalian akan dapat satu notification sms yang mengatakan korang dapat bonus Internet .
Free 1GB untuk penggunaan bill bulan tu lebih dari rm225.00  dan Free internet 2 GB kalau kalian guna lebih dari rm500.00 . Biasa untuk heavy user memang akan sampai lah bill amount yang tadi tu . Haa.. jangan terkejut pulak.










NOTA PENTING :
*Cara semak baki kuota internet celcom  : Hantarkan SMS  " BAL STATUS " dan sent ke 28882 

*Harga pendaftaran  RM45+ 6% gst untuk FIRST BLUE dan RM100+ 6 % untuk First GOLD . Untuk warganegara Malaysia dan Deposit rm500 untuk customer bukan warga negara Malaysia. 

*Cara tambah Kuota Internet + free unlimited internet streaming dengan Yonder Musik 
 :untuk penambahan One time atau sekali sahaja
 taip SMS  " MAXUPEXTRA1GB" hantar ke 28882 

untuk auto renew pula 
taip SMS "MAXUPEXTRAAUTO1GB" sent ke 28882 





Plan ini lebih kurang sama seperti First Basic yang rm38/month dulu. Bezanya dulu  tiada extra bonus internet dihujung minggu dan untuk penggunaan melebihi had . Oh ya .. kuota internet yang tak habis guna .. boleh carry forward ke bulan hadapan. Dapatkan plan ini di Celcom Center atau Bluecube terdekat. 
5
( Hide )
  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. nak tanye, kalu plan internet dah habis guna sblm 1 bulan, adakah internet masih boleh active walaupun slow ?

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo