Ad

PROMO CELCOM FIRST GOLD PLUS FREE 100GB VIDEO WALLA

PROMO CELCOM FIRST TAWARKAN LEBIHAN DATA 30GB & 100GB VIDEO WALLA .

PROMO CELCOM FIRST  TAWARKAN LEBIHAN DATA 30GB & 100GB VIDEO WALLA .


Assalamualaikum selamat petang ! Lisa ada berita baik untuk korang ni , terbaru terhangat ala-ala pisang goreng yang baru naik dari kuali . hehehe... Seperti yang korang tahu , sebelum ini celcom keluarkan pakej baru iaitu celcom First Supreme dan Celcom First Platinum Plus ... kali ini Lisa akan cerita PROMO terbaru dari celcom yang tawarkan lebihan data 30 Gb & 100Gb untuk Video walla untuk 12bulan . Bermula dari hari ini 20 Oktober - 31 Disember 2017 ,setiap customer yang melanggan pakej First Gold 80- 20GB  akan dapat 30GB video walla percuma setahun , dan jika pelanggan yang melanggan pekej First Gold Plus 98 - 40GB , akan dapat 100GB video walla secara percuma setahun ! Wahh boleh layan sampai lebam !








ENJOY FREE VIDEO STREAMING DURING PROMO CAMPAIGN ! 


PROMO Free streaming VIDEO WALLA ini hanya untuk pelanggan yang melanggan pakej FIRST GOLD dan FIRST GOLD PLUS selama masa promo iaitu 20 Oktober -31 Disember 2017. Video Walla 30 & 100GB diberikan percuma selama 1 tahun / 12 bulan .  Siapa yang layak dapatkan promosi ini ?
  • Untuk customer baharu , 
  • sama ada number baru , 
  • tukar pelan dari prepaid celcom ke postpaid celcom , 
  • penukaran dari talian lain ke celcom  ( MNP , MObile NUmber Portability ) , 
  • atau.. COBP customer celcom postpaid yang sedia ada. 

CUSTOMER PENGGUNA SEDIA ADA 
Bagi korang yang dah sedia ada menggunakan pakej Celcom FIRST GOLD dan FIRST GOLD PLUS , kalian boleh dapatkan juga 30 & 100GB Video Walla ini melalui OPT-IN melalui MYCELCOM POSTPAID  apss bermula 26 Oktober 2017 . Setakat yang Lisa di t&c , kena caj seperti berikut : 
  • RM 30/bulan untuk melanggan 30GB video walla 
  • RM50/bulan  untuk melanggan 100GB video walla

Hurm.. kena langgan pulak , rasa rugi kan ? Korang boleh tunggu , lepas 26 Oktober nanti ... kalau ada perubahahan Lisa update semula . Mana tahu pengguna sedia ada boleh dapat percuma tanpa perlu tukar package. 

TIPS LISA : Korang downgrade package ke First Blue 45 kemudian tukar semula ke FIST GOLD atau ke FIRST GOLD PLUS . Ha.. baru untung dapat percuma streaming video walla tu . Tapi kena keluarkan duit untuk proses pertukaran tu . Kena bayar bill satu bulan pakej yang baru . Leceh gak . 



Apa itu VIDEO WALLA ? 

Ramai yang masih tertanya apa itu video walla , korang boleh rujuk gambar dibawah ini untuk tahu lebih detail . Tonton video secara percuma  melalui apps sepert : Youtube , Netflix m Astro Go , Iflix , MOX , Dailymotion , Metro TV ,Herotalkies, Tonton , dan Dimsum . 


Contoh korang langgan First Gold Plus 40GB , ... so korang boleh tonton video atau movie sebanyak 100GB selama setahun melalui apps yang tersenarai dalam VIDEO WALLA dan jika dah habis 100GB tu baru akan tolak dari internet yang 40gb . Agak-agak korang boleh habiskan ke 100gb tu ? hehehe . 




Untuk terma dan syarat  lebih detail , korang boleh baca info dari gambar di bawah ini .









Kiranya kalau korang dah langgan pakej First Gold Plus 98 Free 100Gb , then kemudian downgrade pakej ke FIRST GOLD 80 . Promo video Walla tu akan burn serta merta . Jadi korang tak akan dapat yang free video walla 30Gb walaupun langgan masih dalam tempoh promo .
layari www.celcom.com.my

See u next artikel . ! 


5
( Hide )
  1. wauu.. bestnya. busyra dah pernah pakai celcom dan skrng ni beralih pada digi pulak.. hehe

    ReplyDelete
  2. mcm best tp line celcom kt umh trokkkk :(

    ReplyDelete
  3. Video walla sy akan tamat malam ini,31.10.2019,macam mana nk baut, tak kan nk kne langgan kot,rugi laa.. RM98 nk kne bayar bulan²..

    ReplyDelete
  4. Video walla sy akan tamat malam ini,31.10.2019,macam mana nk baut, tak kan nk kne langgan kot,rugi laa.. RM98 nk kne bayar bulan²..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo