KENA CURI LAGI ?

KENA CURI LAGI ? | Geram , marah dan kecewa. Itulah yang terlukiskan dalam perasaanku . 2bulan Lepas kaktus kena curi untuk yang kesekiankalinya . Dan Hari ini... Kaktus yang dulunya 2pasang kini tinggal 1 je . Haih .. Kena curi lagi. Port dalam semak pokok Mulberry pon masih je ada yang nampak. Tapikan.. Kalau betullah orang lalu yang curi.. memang tak nampak kaktus tu . Agak-agak pencuri yang sama lah kan ..


Tengok.. port baik punya untuk sembunyikan kaktus ini. Tapi ade je tangan panjang yang ambil kaktus ini. Kaktus je pon.. tu pun nak curi ke ??? Bagi Lisa bukan sebab harga kaktus tu .. tapi sebab kaktus tu pemberian orang dan value memang tak ternilai la . Entri sebelum ini di SI PENCURI KAKTUS  memang dah buat Lisa tak puas ati sangat-sangat , sebab kaktus tu pemberian rakan blogger gak.

Alas pasu ternampak pecah di Longkang . Sebab bawah tu memang longkang kecik dan  pokok mulberry yang berdaun lebat. Memang kalau bdan besar akan jatuh dalam longkang . Kalau ada kaktus palsu.. teringin lak nak letak atas tu and kenakan si pencuri tu . Baru padan muka dia. Huh.. memang tak halalkan la pokok kaktus Lisa yang dia curi tu .Semoga duri-duri tu one day akan makan dirinya yang curi tu . 

Setelah Lisa selidik uji kaji.. haa... tau dah siapa yang ambil. Sebab terskodeng pagar sebelah la pulak. Hurm.. Dengki dari dulu tak habis lagi. Ni kali ni.. ada sepokok lagi kaktus. Lisa dah simpan baik punya . Letak dalam offce. Haha Boleh la tengok tiap hari kaktus lisa yang comel cantik tu . Tak da kena curi orang TU lagi . 

1 ulasan:

Ciannya Lisa... cuba amalkan zikir Allahumma Ya Hafiz Ya Muhaimin 40x selepas solat insyaAllah Dia yang maha menjaga, melindungi dan memelihara kita....


EmoticonEmoticon