Ad

Episod Akhir Drama DIA ISTERI LUAR BIASA

episod akhir drama DIA ISTERI LUAR BIASA

Episod Akhir Drama DIA ISTERI LUAR BIASA | Rasa macam baru semalam drama ini ditayangkan dalam TV3, namun hari ini dah sampai ke penghujung episod drama ini.  " Dia.. Isteri Luar Biasa "  , Ditayangkan setiap Isnin sehingga Kamis setiap pukul 6.59 petang di Slot Akasia TV3 . Menggandingkan pelakon antara Syukri Yahaya sebagai Raden Amzar dan Fathia Latiff sebagai Dewi Yusra. 

Berbagai masalah muncul dalam kehidupan rumah tangga Dewi yusra dan Raden Amzar , namun dengan kesabaran dan ketabahan mereka berdua.. akhirnya mereka mampu menghadapi satu demi satu masalah yang telah muncul . Dulu Kak Long Zaharah ( Elizzad sharifuddin ) begitu membenci Dewi .. Namun setelah apa yang berlaku dalam rumah tangga kak Long , akhirnya kak Long Zaharah sedar yang Dewi tak buruk seperti yang dia sangka selama ini. Dan akhirnya mereka berbaik . 

Bagaimana akhir kesudahan drama ini ? Jangan lupa saksikan dan Tonton EPISOD AKHIR DRAMA  DIA ISTERI LUAR BIASA ,petang ini dalam pukul 6.59 di TV3 . DAP DIP DUP.. aish .. Fathia dan abg Shahriman akan bercerai dan rujuk kepada kak Long Zaharah ? 



link akan dikemas kini setelah tayangan selesai 



2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo