Ad

REVIEW : BABESKIN DOUBLE SERUM BABESKIN365

BABESKIN DOUBLE SERUM , babeskin365 , babeskin whitenign soap
REVIEW : BABESKIN DOUBLE SERUM BABESKIN365 | Assalamualaikum .. Mesti kalian tertanya tanya kan apa mengenai serum yang Lisa pegang dan gunakan untuk kulit muka Lisa . Sebelum ini Lisa ada perkenalkan Beauty oat di entri :  BeautyOAT Meremajakan Kulit [REVIEW].  Kali ini Lisa ingin story pula mengenai apa yang best dari Babeskin Double Serum dan juga Babeskin Whitening Soap produk kedua dari Babeskin365   

Set kecantikan BABESKIN DOUBLE SERUM dan BABESKIN Whitening Soap ini Lisa dah terima seminggu lepas. Sampai je ketangan Lisa , memang tak sabar nak cuba. Pada mulanya ingatkan serum ini bau ubat , panas atau melekit. Tapi Lisa salah ! serum ini bau wangi dan ketika Lisa sapu dimuka Lisa .. sejuk je rasa. Dan yang buat Jatuh cinta , kulit muka pun terasa lembut sahaja.


Babeskin Whitening Soap : pencuci muka yang berupa sabun dan mempunyai fungsi untuk mengangkat kotoran yang melekat dimuka kalian. Selain itu juga mencerahkan kulit seawal 7Hari. Tergantung dengan jenis kulit kalian. 


Babeskin Double Serum terdiri dari Repairing booster serum dan Ultimate Mega lift . Step 1 Repairing Booster serum (Biru)  dan step tu pakai Ultimate Mega Lift. (Pink)

Repairing Boster Serum ini mempunyai fungsi untuk mengangkat sel-sel mati dan kulit yang rosak .Menghaluskan Kulit dan juga menutup liang besar di wajah. Usah risau , set Babeskin Double Serum ini mempunyai kelulusan KKM.

Kandungan Repairing Booster Serum
Water, Butylene Glycol, Propanediol, Mandelic acid, L-Arginine, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Fragrance
KKM NOT NO: NOT150404337K 

Ultimate MegaLift : Serum ini untuk menjaga kulit wajah kekal segar dan menghaluskan kulit. Mencerahkan kulit dan menjaga kulit dari sinar UV yang terdedah . Memang fresh pun kalau pakai serum ini. Tak melekit dan muka nampak berseri.
Kandungan Ultimate Mega Lift:  
Water, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Acetyl Hexapeptide-8, Galactoarabinan, Glyceryl Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Dipotassium Glycyrrhizate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, L-Arginine, Fragrance
KKM NOT NO: NOT150404338K

Dah pakai dan memang puas hati. Saiz yang comel membuat serum ini mudah dibawa kemana sahaja . Cara pemakaian :
-Basahkan muka kemudian cuci dengan Babeskin Whitening Soap 
-Sapu serum 1 , Repairing Booster Serum
-Sapu serum kedua , Ultimate Mega Lift serum .
hasilnya kulit berseri dan segar .

Buktikan sendiri dan rasakan ! 

Jom Usha lebih detail lagi keterangan mengenai produk ini di web berikut : 


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo