Ad

Pelakon CINTA BUKAN KRISTAL

Pelakon CINTA BUKAN KRISTAL


Pelakon CINTA BUKAN KRISTAL

Drama Jangan Benci Cintaku dah berakhir semalam , digantikan dengan drama bersiri Cinta Bukan Kristal yang bakal mengisi slot Akasia TV3.  Antara Pelakon dalam CInta Bukan Kristal ni Menampilkan gandingan Sharnaaz Ahmad dan Ayda Jebat. Turut dibintangi oleh Raja Afiq, Nina Iskandar, Nazrief Nazri, Ayu Raudhah dan ramai lagi. Drama terbitan Orangetree Production dibawah arahan Shuhaimi Zulkefli. Akan disiarkan bermula 8 Ogos ini, setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul 7:00 malam di TV3. 

WATAK PELAKON CINTA BUKAN KRISTAL



PELAKON WATAK
Sharnaaz Ahmad Adrian Hilman
Ayda Jebat Aryana
Nina Iskandar Sofea Darlina
Raja Afiq Syafiq
Dayana Roza Ika
Nazrief Nazri Faiz
Ayu Raudhah Mak Su Faridah
Fauziah Nawi Opah Timah
Noniswara Datin Mahani
Farzana Latiff Danisya
Syed Muhammad Irfan Hakim
Doria Rachel Jolly Edrina
Esma Dainal Dato Manan
Hazman Al-Idrus Ali
Shahz Jaszle Fahmi
Amanda Misbun Syira
Bella Nazari Laila
Ramli SallehJalil
Fathil DaniRazali
Fanna AzizanSalwa
Ct ChubbyLaili
Wan Nur Azlin Tipah
Lan AzlanTok Ketua
Azlan Mamu Kekoot Abu
MJMus


LAGU TEMA / OST






SINOPSIS CINTA BUKAN KRISTAL

Kisah mengenai Aryana, gadis kampung yang tekad untuk mengubah nasib diri dengan berkahwin dengan lelaki kaya. Aryana mula mencari pekerjaan di Kuala Lumpur dan mengubah penampilan diri. Dia bertemu dengan Adrian Hilman semasa bekerja sebagai setiausaha Dato Manan. Terpikat dengan paras rupa serta, kesempurnaan hidup yang dimiliki oleh Adrian Hilman, Aryana tekad untuk mendekati lelaki itu biarpun dia tahu yang Adrian Hilman sudah bekeluarga. 

Adrian suami yang sangat baik kepada isterinya, Sofea Darlina dan bapa yang penyayang kepada Danisya dan Hakim. Sofea dapat menghidu yang suaminya sedang bermain cinta dengan gadis muda. Hancurkah kebahagiaan yang dibina selama ini?


GAMBAR PELAKON



credit gambar : myinfotaip




Ada yang komen  after review sedutan drama ni.. yang asyik-asyik je lelaki main kayu tiga je ,,, laki orang ada skandal.. takde ke drama dengan idea yang lebih lagi ? 

Err.. ontahla.. dah namapun drama , lain lah kalau ditulis dengan ayat  " diIlhamkan dari kisah sebenar " haaa tu baru reality. For me ambek yang positif je ., jadi seorang isteri kena hargai lelaki dan kena pandai bahagikan antara waktu untuk kerja dan family. Jangan sampai sibuk dengan kerja sampai husband makan kat luar...... 


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo