Tuesday, July 10, 2018

Pelakon JANGAN BENCI CINTAKU

Pelakon JANGAN BENCI CINTAKU




PELAKON JANGAN BENCI CINTAKU 


Agak lama Lisa tak tengok drama ni , semenjak puasa hari tu.. haha boleh tahan lama juga ni . Jangan Benci Cintaku , drama terbaru yang mengisi slot Akasia TV3. Antara senarai pelakon dalam JANGAN BENCI CINTAKU ,  Dibintangi oleh Saharul Ridzwan, Zahirah Macwilson, Niena Baharun, Izzue Islam, Amelia Henderson dan ramai lagi. bersiaran bermula 29 Jun 2018, setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam di TV3.

Senarai Watak Pelakon JANGAN BENCI CINTAKU 




PELAKON WATAK
Saharul RidzwanShahrizal Hayrat
Zahirah MacwilsonRafeeqa Huda
Niena Baharun Husna
Luqman Hafidz Faris
Izzue Islam Syazwi
Amelia Henderson Damia
Daler Yusuf Irwan
Dilla Ahmad Zaida
Esma Dainal as Tuan Shariman
Azizah Mahzan Nek pah
Catriona Brian Ross Puan Azlin
Laila Nasir Puan Julia
Zul Edward Uncle Jay
Meor Mohd Hazri
Emelie Hanif Nelly 

LAGU TEMA / OST 
Misha Omar - Sampai Bila
Aizat Amdan - Sampai Ke Hari Tua

SINOPSIS JANGAN BENCI CINTAKU

Perkahwinan Rafeeqa dan Shahrizal adalah aturan keluarga ketika usia Rafeeqa masih muda. Dia yang tak bersedia dengan komitmen menganggap perkahwinan itu sebagai bebanan. Lantas, Rafeeqa tidak teragak untuk melanjutkan pelajaran ke Sunderland tanpa menghiraukan perasaan suami yang mencintainya. Lima tahun kemudian, Rafeeqa kembali ke Malaysia dan menyedari dia mula merindui suaminya dan bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri yang sepatutnya. Namun, Shahrizal sudah mempunyai kekasih hati iaitu Husna dan Rafeeqa berjanji pada diri akan merebut cinta suaminya semula.

Namun tidak semudah itu, dengan kemunculan Husna di antara dirinya dan Shahrizal, Nek Pah yang tak pernah mengiktiraf kedudukannya sebagai cucu menantu dan juga Irwan yang tak habis-habis menempel untuk mendekatinya, semuanya menguji kesabaran.

GAMBAR PELAKON





credit : myinfotaip



Macam menarik juga cerita ni , lagi-lagi ada saharul ridzuwan.. hehehe . kalau tak sempat tengok korang boleh tengok di website atau apps tonton kay ! 
  1. saya suka drama ni api tak follow sangat

    ReplyDelete
  2. Yela cik swpwt. Best drama ni. Teruja nak tengok next episode. Geram dgn shah xlayan bini dia hehe

    ReplyDelete
  3. Fav drama kfiza skrg. Siap record oikkk.hikhik, bestt drama ni

    ReplyDelete
  4. Akak tengok. Kadang2 geram juga sebab lambat benar nak tunggu episod seterusnya.

    ReplyDelete
  5. waahh cerita trending ni. org tak tengok tv pon boleh tahu jugak kan hehe

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search