Ad

LAZADA ELECTRONICS FAIR SALE - TAWARKAN DISKAUN SEHINGGA 90% !

LAZADA ELECTRONICS FAIR SALE - TAWARKAN DISKAUN SEHINGGA 90% !

LAZADA ELECTRONICS FAIR SALE - TAWARKAN DISKAUN SEHINGGA 90% ! 

Assalamualaikum ! Hari yang ditunggu-tunggu dah tiba , Lazada Electronics Fair Sale dah bermula dari  27-29 Ogos ini, dengan tawaran eksklusif dan diskaun sehingga 90% dari pelbagai produk elektronik! Wahh boleh tahan banyak juga tu sampai 90% . 


Lebih dari 2,000 Baucar Eksklusif Untuk Dimenangi , Lazada Electonics Fair Sale . 

Ya.. anda akan dapatkan peluang untuk memenangi lebih dari 2,000 baucar eksklusif di Lazada Electronics Fair Sale kali ini.  Tawaran yang menarik dari jenama barangan elektronik internasional seperti : Xiaomi , Asus ,Harman, Philips , Logitech, HP , Panasonic, Acer ,Oppo ,GoPro, Sharp dan banyak lagi jenama lainnya . Apa agaknya yang Lisa nak beli eh ... rambang mata di buatnya ... nak beli barang kamera , atau periuk nasi , atau .. jom kita tengok apa tawaran yang menarik tu . 



Perlukan lebih banyak alasan untuk membeli-belah di Lazada Electronics Fair Sale ? ini jawabannya :



  • Dapatkan nilai wang anda dengan jualan kilat harian 4 kali sehari, sepanjang 27-29 Ogos!
  • Penjimatan tambahan sehingga 20% dengan lebih daripada 2,000 baucar eksklusif untuk dimenangi!
  • Penghantaran percuma dan  Ansuran serendah 0% juga disediakan !
Flash sale memang Lisa suka tunggu setiap tahun , mesti akan tersangkut untuk beli barang dengna harga yang lebih jimat dan juga ditambah dengan baucar. murah berganda gitu . Kena pandai urus keuangan .. kenapa bayar lebih untuk barang yang sama ? marilah kita kejar Flash Sale Daily .


Dari barangan memasak , barangan rumah , peralatan untuk komputer , laptop , bahkan phone... Banyak sungguh nak dibelinya kan . Alang-alang ada Fair Sale ... dan sebelum SST.  Bandingkan berapa banyak perbezaan harga nanti . Setakat ni yang Lisa beli memang tak pernah mengecewakan .. berbaloi juga harga yang dibayar dengan barang yang didapat . 

Penjimatan tambahan sehingga 20% dengan lebih daripada 2,000 baucar ekslkusif untuk dimenangi . Bukan hanya harga yang murah , dapat baucar diskaun lagi . Bertambah jimat la poket ni , seriously berbaloi sangat , tak sia-sia menunggu Lazada Electronics Fair Sale setiap tahun . 



Last but not the last one , penghantaran percuma ! Barang dah dapat harga murah , dapat baucar diskaun , lepas tu penghantaran percuma.. berbaloi sangat kan ? bahkan untuk kalian yang nak beli secara ansuran pon boleh juga . Ada sesetengah barang elektronik dalam lazada ni yang kalian boleh beli dengan cara ansuran serendah 0% . 

Hari ni hari last.. jangan lupa tau ! LAZADA ELECTRONICS FAIR SALE bermula dari  27-29 Ogos 2018.  link disini : -

https://www.lazada.com.my/wow/i/my/MYCampaign/electronics-fair-2018/?hybrid=1

Bye.. nak memborong juga laa... 
6
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo