Ad

HARGA IPHONE 7 RED DI MALAYSIA

HARGA IPHONE 7 RED DI MALAYSIA
Wah.. rasanya iphone7 plus pun belum ramai orang yang pakai , harga pun belum turun lagi. Hari ini Apple mengeluarkan untuk kali pertama , iPhone berwarna merah iaitu iPhone 7 dan Iphone 7 Plus RED . Kalau boss nampak ni mesti suka . Telefon edisi khas ini hanya menawarkan dua variasi pilihan iaitu 128 GB dan 256GBB. Tiada versi 64 GB ditawarkan.Agak-agak berapa harga iPhone 7 Red di Malaysia eh ? mesti mahal...

Buy (RED). Give life 
Selama 10 tahun, perkongsian Appple dengan (RED) telah menyokong program-program HIV / AIDS yang menyediakan kaunseling, ujian, dan ubat-ubatan yang menghalang jangkitan HIV dari ibu kepada anak dalam kandungan. Setakat ini, Apple telah mengumpulkan lebih $ 130,000,000 melalui penjualan produk (RED). Kini memperkenalkan iPhone 7 (PRODUK) RED ™ Edisi Khas. Setiap pembelian membawa kita semakin hampir kepada generasi bebas AIDS. Telefon ini akan dijual ke seluruh dunia pada 24 Mac ini dan hasil jualan tersebut akan di dermakan kepada organisasi (RED) yang menyokong pencegahan AIDS dan penyelidikan. 




HARGA IPHONE 7 RED DI MALAYSIA

Telefon ini akan dijual pada harga yang sama dengan model iPhone 7 sebelum ini bermula pada harga RM3,699 dan pembeli di Malaysia boleh menempah pada tarikh yang sama.
Kepada yang berminat, boleh lihat di Apple Web Store. Pengumumman ini juga dibuat bersama pelancaran aplikasi Apple Clips yang memfokuskan kepada punyintingan video yang lebih mudah dan ringkas.







Lawa seh... rasa nak beli pulak , harga pun  boleh tahan RM3 K lebih .... tapi tak tau sempat beli ke tak , iphone jet black pun tak dapat nak Grab... heheh stock abes selalu. Kaya sungguh orang Malaysia ni kan . 
10
( Hide )
  1. alahaiiii cantik betullah warna merah ni kannn....limited time ke ni

    ReplyDelete
  2. lawa tapi ai tak minat iphone tapiiiiii abg eddy kata ai is elok pakai iphone..hahahaha...kalaulah dapat hadiah ni ,oh myyyyyy hahahaha berangan jap

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah .. yes yes !! nak beli ! feveret color gituewwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah beli belum ? bukan suka kaler pink ke ? hahaha

      Delete
  4. Still suka yg solid black. Tunggu 8 punya. Hahaha

    ReplyDelete
  5. laki kita minat iphone, kita tak kisah pun mana2 iphone..penting gambr dan video menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. iphone dari data ni lebih secure. kalau vid and gmbr lawa kena tengok hp lain. huwaei pun lawaaa

      Delete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo