Ad

KFC RICE WRAP WASABI , Pedas Tak ?

KFC RICE WRAP WASABI
KFC RICE WRAP WASABI , Pedas Tak ? || Hey.. pasti kalian dah pernah nampak iklan KFC Rice Wrap Wasabi di TV , atau Youtube , Surat Kabar atau di Media Social kan ? Nah hari ini Lisa berkesempatan untuk  cuba menu baru set Lunch dari KFC ni . Sebenarnya dah lama teringin namun disebabkan Lisa sedang berDiet  (nak ilangkan lemak dan perut dibadan je ) maka niat makan ricewrap wasabi ni selalu terbantut. Hahahaa.. hari ini pula niat hati nak tanya ja , ada menu Rice Wrap Tak kat KFC .. tup-tup dalam 10 minit ada staff KFC yang hantar makanan ke tempat Lisa . Huwaaa.. nak tak nak memang kena makan.Cheat pon cheat la..sehari je pun, ada rezeki tak kan nak tolak . Bazir amalan syaitann !!
Sedap tak Rice Wrap Wasabi ? Pedas sangat-sangat tak ? Nah .. soalan tu mula tertanya-tanya dalam fikiran . Biasa makan sushi memang terasa pedas sampai ke hidung kan. Kali ini pula makan dalam bungkusan roti Tortila . Hmmm .. dan ternyata .. rasa pedas wasabi tak pedas seperti makan sushi , sebab letak tak banyak.. secukup rasa je . Kalau kalian nak letak sos pun boleh juga. Rice Wrap Wasabi dalam tu terdapat , Nasi yang dicampur dengan kulit sushi dan wasabi + Salad Timun + ayam pedas dan terakir roti tortila. Nyummy... untuk penggemar sushi memang sedap la menu ni , tapi untuk yang tak terlalu suka dengan wasabi.. TAK SEDAP 

Nah yang hitam campur nasi tu kulit sushi..ditambah wasabi. Pedas pedas sampai ke hidung


Boleh tahan Besar juga rice wrap wasabi ni... Sebab tu makan 1 pon dah kenyang.

REVIEW LISA lepas makan Rice Wrap Wasabi ; 
-rasa rice wrap yang pedas sebab wasabi diseimbangkan dengan salad sayur dan ayam, so kalian takda la rasa wasabi je. Jangan dok Ingat wasabi dalam cawan tu he..wasabi ni dah campur dengan nasi.. Jadi pedas tu kurang.  

-size yang Besar buat perut cepat kenyang, jadi untuk kalian yang ingin mencuba..boleh try size medium dulu sebab takut tak kena dengan tekak nanti jadi membazir pula. 


Menu Kfc rice wrap wasabi hanya limited time only ya...cepat beli sebelum dah habis promo. 
4
( Hide )
  1. wahhhh hihi ok nnt nk try lah heee~ thanks!!!

    ReplyDelete
  2. sedapnya nampak. kebetulan saya pun baru lepas makan kfc. tp bukan rice wasabi ni lah. hihi ^^

    ReplyDelete
  3. wasabi memang sedap.

    tapi tengok orang la. bukan semua lidah suka. hehe

    ReplyDelete
  4. pedas gila sampai lidah terbakar

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo