Ad

CARA MUDAH DAPATKAN COUPON DISKAUN ONLINE SHOP

CARA MUDAH DAPATKAN COUPON DISKAUN ONLINE SHOP DENGAN PICODI.MY

CARA MUDAH DAPATKAN COUPON DISKAUN ONLINE SHOP || Zaman sekarang ini dah bukan hal baru lagi kalau peniaga jual barang mereka tanpa membuka kedai . Atau yang dah ada kedai pun biasanya akan luaskan pelanggan dengan jualan secara online . Lisa sendiri lebih suka belanja online. 90 % barangan  Lisa beli secara online . Mudah , tak perlu bazir masa, tak penat , dan tak keluar duit minyak dengan jem lagi di jalan !  Hanya perlu klik , dan pilih mana-mana barang yang berkenan dicari dan kemudian bayar. Cepat dan tak perlu bersesak-sesak dengan orang lain. Best lagi kalau ada diskaun ! kan ? tapi hari ini Lisa akan share untuk kalian , bagaimana cara dapatkan coupon diskaun harga disetiap barangan yang dijual dalam website online tersebut.


Cara mudah dapatkan kupon diskaun di laman web online shop ialah dengan masuk laman picodi.my . Dalam picodi itu , terdapat banyak online shop yang boleh kalian pilih seperti Zalora, Lazada , Uniqlo , Pizza Hut , Sony , Adidas dan banyak lagi . Masuk dan bandingkan harga dengan online shop yang lain kemudian carilah coupon diskaun dalam tu . Senang je bukan ? Lisa memang suka tengok bag , dan di laman ini Lisa boleh memilih berbagai jenis dan bentuk beg yang Lisa suka . Bukan senang  penuhi citarasa Lisa ni ha .

 Join Picodi and you'll never miss a single offer to favourite stores.  Daftar di picodi senang dan cepat. Kalian hanya perlu masukkan email dan ikuti langkah yang muncul dalam screen . Atau , Daftar masuk dengan link Facebook kalian . Mudah bukan ? Masukka email , password , date of birth dan kemudian sign up. Tak perlu makan masa yang lama.

3 cara mudah dapatkan coupon diskaun online shop : 

-Masuk picodi.my 
-Taip nama kedai online 
-Tekan CODE dan REVEAL 



Cara untuk menggunakan code kupon : 
1. Copy code to the clipboard 
2. Paste it in the promo code and check out 

Wahh mudahnya ! 








Masuk picodi.my dan kemudian taip nama kedai online yang kalian ingin cari , kemudian tekan search . Pilih barangan yang kalian inginkan dan masukkan code yang ada. WOWW   Pastinya berbaloi .. Jangan lepaskan peluang ini tau ., kalian juga yang rugi nanti . 




38
( Hide )
  1. Wahhh..kupon..suke suke suke...thankz lisa..

    ReplyDelete
  2. mudah dan menarik, boleh try ni...tq lisa.

    ReplyDelete
  3. Wahhh bestnya semua nya shoppimg dihujung jari.. Terbaekk!

    ReplyDelete
  4. oooo macam tu ker caranya...hurmmm baiklahh..tq lisa

    ReplyDelete
  5. Ooo... Boleh la window shopping online

    ReplyDelete
  6. Senang dah sekarang nie..segalanya dihujung jari

    ReplyDelete
  7. Wahhh bestnye.... Rabak poket lepas ni kalau ade diskaun je.. thanks for the good info lisa. Hehehe

    ReplyDelete
  8. Perfh...memang shoping aje la macam ni

    ReplyDelete
  9. wowww sapa tak suka diskaun best ye picodi okey terjah

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo