Ad

EPISOD AKHIR AKULAH BALQIS

EPISOD AKHIR AKULAH BALQIS
EPISOD AKHIR AKULAH BALQIS || Tak terasa dah habis dah cerita Akulah Balqis, Mengenai Seorang anak yang terpaksa  berpisah denan orangtua kandung sebab kedua orang tua tu harus tinggal di pusat pemulihan dadah , Balqis pulak di asuh oleh sepasang suami istri yang dah lama berkahwin tapi tak mempunyai anak lagi . Pertemuan mereka disebabkan Mil (Nadia Brian ) , istri Adi (Nazim Othman ) yang tak sengaja langgar Balqis sampai patah kaki. Meskipun mula-mula Mil tak suka dan benci dengan Balqis.. tapi lama-lama dia sayang dan anggap seperti anak sendiri .. Agak-agak mereka nak lepaskan dan pulangkan Balqis ke Ibu  (Nabila Huda ) Bapa  , Amin (Aeril Zafreel ) orang tua kandung tak ye ? 


Untuktonton semula kalian boleh tengok di www.tonton.com.my
ATAU 
di link bawah ini. 
TONTON EPISOD AKHIR AKULAH BALQIS 
1
( Hide )
  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo