Ad

REVIEW KEYBOARD KAI-9 SENTINEL ARMAGGEDDON

REVIEW KAI-9 SENTINEL ARMAGGEDDON -KEYBOARD GAMING
REVIEW KEYBOARD  KAI-9 SENTINEL ARMAGGEDDON | Nampak seperti keyboard biasa dan yang spesial ada lampu yang boleh menyala dan memudahkan kita untuk mengenali huruf dan number ketika kita on komputer dalam kegelapan seperti contoh bilik . Tak perlu susah-susah untuk menyalakan lampu bilik ketika kalian dah mengantuk dan malas bangun untuk tutup dan buka swich lampu . Gaming Keyboard KAI-9 Sentinel produk dari jenama ARMAGGEDDON yang biasa digunakan untuk orang yang suka main game. Kenapa mereka suka menggunakan keyboard yang lain dari keyboard biasa seperti yang berada di tempat kerja kalian ?

Jawapannya : Keyboard KAI-9 SENTINEL ARMAGGEDDON ini mempunyai kecepatan yang lebih laju dari keyboard biasa. Button pun lebih banyak dari keyboard yang biasa.Button ini memudahkan dalam permainan sehingga tak perlu selalu menekan mouse menghalakan cursor dan menukar web untuk ke page selanjutnya.

Specifications

*Macro Programmable Gaming Keyboard
*122 membrane silent switch and key stroke up to more than 100,000,000 times
*6 programmable macro keys and up to 3 profile key on-the-fly switching
*Adjustable backlighting color and effects on keyboard lighting key
*1.8m multi-flex cord wrapped with ultra-durable cable jack
*Gaming cluster with anti-ghosting capability
*64KB built-in onboard memory

Features :
*7 Different Backlight Colours in one keyboard
*Macroable™ with 64KB onboard memory
*6 macro programmable buttons and 3 profiles (18 Macros)
*High-Profile, Ultra-durable and silent keys
*Lifespan of up to 100 Million Keystrokes








Pada barisan atas, kalian akan nampak beberapa kunci asas fungsi / multimedia. Terdapat juga kunci pertukaran profil untuk membolehkan pengguna untuk beralih antara profil mereka sendiri dengan pantas . Papan kekunci mempunyai kemasan plastik yang lebih kasar daripada jenis yang biasa. Ini menyumbang kepada tekstur yang unik yang boleh dilihat dari jauh. Bagaimanapun, Lisa masih akan memilih kemasan plastik licin yang biasa; penamat bertekstur hanya berasa sangat keluar dari tempat.
Di sebelah kiri, kalian akan nampak  bahawa Armaggeddon telah dilakukan sewajarnya dan menambah barisan kunci makro peribadi untuk peminat tegar game. KAI-9 Sentinel menyediakan 6 buah tombol tambahan yang diletakan pada sisi paling kiri yang berlabel M1-M6, tombol-tombol ini merupakan tombol yang bisa anda konfigurasi fungsinya melalui software yang disediakan dalam paket penjualan. Pada sisi kiri dan kanan atas keyboard juga terdapat jajaran tombol yang menawarkan akses cepat untuk mendukung perubahan profil, browser dan multimedia, dan uniknya tombol multimedia ini juga kembali kami temukan pada tombol F5-F12.


Keyboard gaming KAI-9 Sentinel memiliki ukuran wrist-rest yang tidak bisa dikatakan besar dengan jenis keyboard yang diletakan pada sisi paling kanan, namun masih cukup untuk menampung tangan kalian ketika kalian berhenti sekejap atau rehat di atasnya dan terasa selesa disebabkan lapisan getah pada permukaannya. Keyboard ini memiliki 4 buah sokongan getah pada sisi bawahnya untuk memberikan grip yang optimal pada permukaan meja dan sebuah dudukan kaki keyboard untuk menambah ketinggian keyboard. KAI-9 Sentinel menggunakan wayar flex braided yang lentur atau elastik namun tetap menawarkan daya tahan yang baik dengan conectivity USB.

Jom tengok 12 warna yang akan bertukar-tukar ketika kalian menggunakan Keyboarg KAI-9 SENTINEL
Sokongan pada  barisan button makro dan pergantian profil yang dapat dilakukan pada keyboard bila-bila saja, sehingga untuk bermain pada setiap game dengan genre yang berbeda tentu tidak akan memakan waktu lama, hanya dengan sedikit pergerakan tangan kiri maka sesi permainan kalian dapat terus berjalan dengan sangat menyenangkan, meskipun kami harus sedikit melakukan penyesuaian dengan penataan keycap yang terlampau rapat pada keyboard ini. Sebab keyboard yang ini lebih banyak button dari keyboard biasanya

Menarik Bukan ? Keyboard ini kalian boleh dapatkan dengan harga RM140-RM200 . Harga yang murah untuk para gamers . 
8
( Hide )
  1. Wow..cntik la keyboard ni..Hrga pn cntik..Ehekkk

    ReplyDelete
  2. kwyboard tuk gamers ni selalunya lembut dan tak keras macam keyboard biasa ^^

    ReplyDelete
  3. Smart juga.. perghhhhh... harga pun not bad

    ReplyDelete
  4. Tengok lampu pun dah best, function dia mesti lagi best.. kalau dapat keyboard sebijik mcm ni, mesti nanti nampak mcm ada 'ICT' kat dalam bilik xD

    ReplyDelete
  5. The keyboard looks so cool with colours! Nice..

    http://cre8tonebabe.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. boleh tahan harga... berbaloi utk gamers...

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo