Ad

Khasiat Minyak Kelapa DARA D'AURA

Minyak Kelapa Dara D'aura
Khasiat Minyak Kelapa DARA D'AURA | Kerja yang memakan masa berjam-jam dan kesudahannya Lisa penat badan. Wajahpun kadang tak bermaya . Makan yang tidak teratur dan terkadang sampai skip makan ! Huh.. Sampai rumah penat teramat sangat. Terkadang terus tertidur sahaja. Terlebih lagi dengan cuaca yang memang sekejap panas dan sekejap hujan. Kulit jadi kronik seperti cart yang terkena panas dan hujan memang lama-kelamaan jadi rapuh . Muka tak berseri , macam tak cukup tidur . Kulit pun kusam.. Hampir tension dibuatnya ! 


Bermula dari kawan yang memakan Minyak Kelapa Dara D'aura ini, kemudian Lisa terasa ingin mencuba juga. Sebab tengok kawan ni kulit ok je, muka pun berseri-seri seperti ada extra tenaga lebih !. Akhirnya Lisa memilih untuk mencoba pengambilan Minyak Kelapa Dara D'Aura . Botol yang kecil memudahkan untuk dibawa kemanapun dan disimpan didalam bag . Jadi tak akan terlupa untuk minum D'aura ini. 
Hanya dengan memakan 2-6 biji sehari untuk mengembalikan tenaga dan menghasilkan tenaga yang maksimal .

Kebaikan dan Khasiat Minyak Kelapa Dara D'aura ini diantanya :
*Mengawal Kolesterol . Nak maintain badan slim macam saya ? haa boleh try la kan . Sebab D"aura ini mampu mengekalkan berat badan yang ideal dan juga menurunkan berat badan
*mengawal darah tinggi .
*Mencegah jangkitan kuman 
*Mengembalikan Tenaga. Untuk kalian yang memerlukan tenaga extra, boleh amalkan memakan Minyak Kelapa Dara D'aura ini.
*Merawat Kulit (kecantikan ) .
Melindungi dari sinar ultraviolet yang memang merosakkan kulit . Tahu kan bahaya UV yang terlalu tinggi.  Kalau kalian ada aczema , boleh amalkan juga dengan memakan D'aura ini. 

Untuk wanita Hamil, jangan risau. Minyak Kelapa Dra D'aura ini selamat untuk dimakan . Terlebih lagi banyak khasiat yang akan didapatkan seperti kulit baby yang bersih , mengembalikan kedudukan baby yang songsang , menstabilkan hormon.. dan juga menghasilkan tenaga untuk ibu serta memudahkan proses bersalin. Wahh.. menarik kan ?

Selepas menggunakan lebih dari 3 minggu memang Lisa dah terasa perbezaannya . Kulit pun tak kusam dan badan lebih bertenaga. Muka pun dah berseri-seri 




Minyak Kelapa Dara ini diproses secara organik . Kandungan nutrisi yang baik untuk kesehatan. Selain ini Minyak Kelapa Dara D'aura ini mempunyai sijil HALAL dan diluluskan KKM serta GMP.
1 botol ada 80softgels. Tahan untuk 1 bulan lebih bergantung pada pemakanan kalian.

Jom try minyak kelapa Dara D'aura, minyak menyihatkan yang mempunyai banyak khasiat terbaik untuk tubuh . 

0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo