Ad

CELCOM ONE PLAN RM48 2GB INTERNET

celcom first one plan , celcom rm48 untuk 2gb internet
 CELCOM ONE PLAN RM48 2GB INTERNET | Sebelum ini Celcom telah menawarkan pakej yang jimat dan murah untuk pengguna pascabayar atau postpaid First Basic dengan RM38.00 untuk 3GB internet dan 3GB wifi. Promo itupun telah berakhir dan kini hadir dengan pelan terbaru iaitu Celcom First One Plan. Komitmen bulanan serendah rm48 tidak termasuk gst. Dengan harga rm48 setiap bulan dan kalian akan menikmati 2GB internet + 60 minutes panggilan percuma dan 60 SMS ke semua rangkaian. 

Kelebihan First One Plan : 
-Free call 60 minutes ke semua rangkaian telco
-Free 60 SMS kesemua rangkaian telco .
-Special Rebate rm 20/month ( selama number tersebut kekal aktif )
-Internet 2GB yang boleh digunakan sepanjang masa.
-Tiada Kontrak

Tiada had masa untuk menggunakan internet 2Gb tersebut, tidak ada siang atau malam. tidak perlu bersengkang mata dari pukul 2 sampai 7 pagi hanya untuk menikmati tambahan kuota. 




Celcom First One Plan ini mempunyai rate call dan sms rm0.20 dan untuk charge MMS/ Video Calls ialah rm0.30 . Unutk kadar tambahan internet sama seperti biasa. Namun Kelemahan plan Celcom First One Plan ialah tidak boleh carry forward unuse internet. Manakala First Basic boleh carry forward unused kuota internet. Hmm.. sayangnya  ! rugi kan yang tak daftar awa-awal dulu. Pay as you use dalam gambar ialah untuk penggunaan panggilan dan sms.. guna banyak bayar banyak sampai had limit yang ditetapkan.



Plan pasca bayar dari celcom ini bermula dari 3 -31 August 2015. Jangan lewatkan tawaran menarik dari celcom sampena hari kemerdekaan Malaysia yang ke 55 ! 
1
( Hide )
  1. rekomendasi sim card yang sangat bagus aku sika itu internet super cepat namun budget lumayan heee .. .. .....

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo