Ad

Elizad Sharifudin Menikah

Pernikahan ELIZAD SHARIFUDIN , ELIZAD TEMAN LELAKI UPAHAN.
Elizad Sharifudin Menikah |Hey.. kenal lagi tak dengan Heroin Teman Lelaki Upahan yang memerankan watak Kyra Lydia? ya.. Siti Elizad Sharifudin. Lisa pon memang minat gila dengan Elizad,sampai habis stalk laman sosial instagram dia.Melepas rindu lah katakan. 

Semalam dalam ABPBH Elizad terlihat anggun mengenakan gaun merah,  didampingi oleh hero  Drama Teman lelaki upahan.. "EL" ,Ungku Ismail Aziz . Eh nak tau tak? akhirnya Siti Elizad Mohd Sharifudin ini telah pun bernikah awal tahun 2015. Tapi disebabkan oleh permintaan ayahnya, Elizad merahsiakan tarikh pernikahan itu dari rakan media dan juga majlis pernikahannya hanya dihadiri oleh keluarga dan rakan terdekat . 

Takpe lah, hormati keputusan ayahnya sebab kurang sehat. Kalau kurang sihat,memang tak leh penat-penat. Elizad menikah dengan Shamsul (43) , duda  anak dua yang bekerja di syarikat permotoran pada 11 Januari 2015. 



Alaaa baru nak tengok Elizad dengan ungku, hehe . Apapun tahniahlah untuk Siti Elizad Sharifudin atas pernikahan itu.Semoga kekal berbahagia . 



0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo