Biodata Hannah Delisha


Wah .. nama Hannah Delisha tengah hot sekarang ini , heroin dalam drama Mencintaimu Mr. Photographer tu . Seorang pelakon, penyanyi dan hos dari Singapura., dengar cerita ini ialah pertama kali dia berlakon untuk drama Malaysia.  Ramai pula artis dari luar negara yang jadi heroin di Malaysia ni . Kalau korang nak tahu biodata Hannah Delisha selengkapnya , meh Lisa bagi sedikit banyak detailnya .  




BIODATA HANNAH DELISHA 

Ternyata Hannah berdarah kacukan Inggeris dan Melayu yang mana bapanya berbangsa Inggeris manakala ibunya berbangsa Melayu Singapura . 

Nama Penuh: Hannah Adlina Blackburne Birch

Nama Komersial: Hannah Delisha

Umur: 21 (2017) 


Tarikh Lahir : 27 October 1996 


Kerjaya: Penyanyi, Pelakon, Hos

Lagu Single: Retak , Anugerah dan Tidak perlu kata apa-apa

Drama: Farhana, Kemelut, Kathy Gerenti, Bingit, Mencintaimu Mr Photograper

Twitter: hannahdelisha

Instagram: hannahdelisha




{ 9 comments.. read them below or add one }

dorsett pink dorsett pink July 6, 2017 at 7:53 PM
Waah.. Saya tak pernah lagi tgk cite mr photographer tu, sebab tu tak tahu pasal empunya nama Hannah ni
mamapp mamapp July 9, 2017 at 4:07 PM
Comelnya Hannah delisha ni
eja eja July 11, 2017 at 10:41 AM
Knp byk sgt bg peluang kat artist Singapore ni? Mrk ada tak bg peluang yg sama kat artist kita?
YB Shehan YB Shehan July 14, 2017 at 9:04 AM
Comey sangat Hannah ni. tapi nyampah lak tgk kemain rapat n gatal dlm drama tu. hahahahahha
Sufy Sufy July 19, 2017 at 12:44 PM
Rezeki masing2 kan dah ditentutak Allah.. sapa la kita nak persoalkannya..