YUS JAMBU Meninggal Dunia, Al-Fatihah

YUS JAMBU Meninggal Dunia , Al-Fatihah kepada Arwah || Terkejut pun ye jugak.. semalam sedang busy membalas ucapan tahniah hari jadi .. tiba-tiba kawan dalam whatsapp bagitau yang YUS JAMBU atau Yussy bin Edoo dah meninggal dunia sekejap tadi ( tengah malam macam tu )  . Memang tak percaya la sebab haritu kan Blogger Kelabbloggerbenashaari ada pergi event Juara Parodi , kat situ diorang bergambar dengan Yus Jambu .. Tu yang pelik. Sehat walafiat je hari tu , sakit pun tidak . Lepastu nak cari la kebenaran beritu sahih ke tidak . Huhu.. kang jatuh fitnah pulak. Dan ternyata betul.. Arwah dah tiada ..

Inalillahuwaunaillahirajiun ... Allahyarham Yus Jambu meninggal dunia diusia 39tahun di Hospital Selayang akibat sesak nafas. Beliau baik orangnya ... Yela.. melawak jugak tak da la melawak perlekehkan orang lain  . Salam takziah untuk keluarga allayarham dan semoga keluarga diberikan ketabahan. Semoga rwah ditempatkan di sisi orang beriman . Amin.

1 ulasan:

This comment has been removed by a blog administrator.


EmoticonEmoticon