INTEEMOR , Rahsia Kesihatan Keintiman Wanita

INTEEMOR ,Rahsia Kesihatan dan Keintiman Wanita  || Perasan tak yang sejak beberapa minggu lepas Lisa mengamalkan untuk minum INTEEMOR dari Ephyra . Bermula dari tengok orang minum , jadi Lisa tertanya-tanya kenapa orang minum dan apa kelebihan inteemor ini ? sebab tu kena cuba sendiri . Dan akhirnya Lisa cuba minum inteemor , minuman produk dari ephyra yang dibuat dari kandungan herba.Mula-mula memang Lisa fikir mesti takleh telan atau tak boleh masuk tekak sebab Inteemor ni sirap . Lisa memang lemah sikit kalau minum sirap , ubat pun sama  .. kalau pil boleh telan lagi dibantu air . Kalau sirap memang akan terasa kat lidah , rasa manis takpe jugak kalau rasa pahit ??.. ambik kauu kena minum banyak air .

Tapi.... lepas suap Inteemor dalam mulut , bayangan rasa pahit bak minum jamu terus hilang dari fikiran . Inteemor rasa herba campur buah-buahan yang memang boleh telan masuk tekak , jangan risau memang tak akan termuntah balik . ( dalam fikiran mungkin akan termuntah balik kalau minum inteemor ni . )






KHASIAT INTEEMOR || 

Bukan hanya untuk orang yang sudah berkahwin sahaja tau , anak dara pun boleh amalkan untuk minum Inteemor , anak dara pun kena jaga dalaman wanita juga untuk nampak kekal berseri . Apalagi untuk wanita yang ada masalah keputihan, memang sesuai sangat minum Inteemor . Kelebihan inteemor yang lain selepas Lisa amalkan untuk beberapa minggu ini antaranya :
* Mengawal berat badan berlebihan . Dalam instagram Lisa ada upload gambar berat badan Lisa yang semakin bertambah , lepastu menurun dan menurun sampai berat yang Lisa inginkan 44kg . Perut buncit pun dah kempis dah.
*Kitaran haid lancar dan time-time dah tiba nak haid tu takda rasa sakit pinggang , sakit kepala dan lembik. Sampai tak perasan yang Lisa sedang haid .
*Dengan inteemor korang boleh ucapkan selamat tinggal dengan segugut , sebab lepas minum inteemor dalam beberapa hari je memang korang akan kurang segugut dan lama kelamaan hilang segugut tu . Tak perlu tarik muka dan menonggeng-nonggeng guling-guling sebab segugut .
*Breast dan punggung menjadi lebih anjal .
Untuk yang dah berkahwin pasti ada kelebihan yang lain, heheh tulah kalian kena cuba juga .








Dalam Intemoor Botanical Drink terdapat herba semula jadi yang cepat menyerap dalam tubuh . Kandungan inteemor dari pati seperti : Kacip fatimah , manjakani , Pueraria Mirifica, Kunyit , Kolagen , Dong Qui , Akar Serapat ,Habbatussauda , Buah Tin , Aprikot Seed, Acai Beri ,Delima , Aloe Vera ,Durian Belanda ,Sireh dan Madu . Mesti untuk kalian para perempuan tahu kan kandungan yang Lisa tulis tadi memang bagus untuk peranakan dan kesihatan dalaman wanita terutama miss V dan Breast.







 
Cara pengambilan Inteemor : Minum 2kali sehari pagi dan malam sebelum tidur . Inteemor boleh diminum sebelum atau selepas makan. Biasanya Lisa minum selepas sarapan pagi dan malam sebelum tidur. Rajinkan minum rutin setiap hari untuk kesan yang lebih cepat dan baik ;) alaa bukan susah mana pun kan. Ambil sudu , tuang dan minum. Sruuuppp .. siap ! Jangan guna sudu steal ya.. sebaliknya guna sudu plastik sebab dalam Inteemor ada madu , kalau kalian guna sudu steal nanti kurang la khasiat madu tu . 



Mentang-mentang rasa dan bau Inteemor sedap bau buah-buahan budak-budak ingat ini sirap . Sampai main tolak berebut Inteemor . Nasib baik la botol ni bukan dari cermin  Kaca, kalau tak nanti berebut jatuh dan pecah .. menangis woo !


Ini pula testimoni dari orang-orang yang pernah minum Inteemor ;




Harga sebotol Inteemor hanya rm 49.00 (tak termasuk postage ) untuk 250ml . Waahhh murah bukan ? ! ! Jom sama-sama amalkan minum Inteemor , cantik dalam cantik luar ! Anak dara pon kena jaga dari sekarang tau , buakn tunggu lepas kahwin baru nak jaga dalaman keintiman wanita . ;) #makinmantap #makinmanis #inteemor 


Nota Penting  : 
*Tidak sesuai untuk ibu hamil 
*Tidak sesuai diambil ketika haid 




Untuk maklumat lanjut mengenai INTEEMOR, kalian boleh hubungi :


Website :

Facebook :

Instagram :

Hotline Ephyra : 
019-3999238 / 03-41417889



8 ulasan

nasib baik la botol bukan dari cermin eh? hihi.. comel je lisa

selalu nampak kotak inteemore ni macam handphone sony ..hahaha

anyway ramai juga kata produk ni baguih. ^^

banyak lambakan produk kesihatan wanita di pasaran.. yang penting kita pilih mana yang paling sesuai dengan kita dan buat kita rasa selesa kan.. :)

i like sebab ada ramuan sireh, kacip faimah, manjakani dan buah delima.. memang bagus benda2 ni untuk dalaman wanita.. ehemm.. ehemmm.. :)

inteemor mmg bagus utk wanita, byk khasiat!

Sangat rekemen inteemor untuk semua wanita! MEMANG MANTAP MEMANG MANIS.... ^_^

Pssstt dapatkan inteemor original dari pengedar sah, nak beli dengan sis julia pun boleh :)

Alamak... bag prada!! nak beli la inteemor ni. Ramai kata best.


EmoticonEmoticon