Ad

CELCOM XP LITE RM28 UNLIMITED DATA & CALL

CELCOM XP LITE RM28 UNLIMITED DATA & CALL

CELCOM XP LITE RM28 UNLIMITED CALL & INTERNET

Hello guys ! Baru tak baru pelan celcom XLITE  ini hadir menggantikan pelan XPAX 50 yang dah habis tempoh promosi . Pelan celcom postpaid XLITE serendah RM28/bulan menawarkan panggilan tanpad had kesemua rangkaian dan internet 1GB. Korang juga boleh add on unlimited internet serendah RM1 . Menarik bukan ?

CARA SIZE UP PASS M & L XP Lite .

Pelanggan yang mendaftar dengan XP Lite™ pada RM28, bakal menikmati panggilan tanpa had dan internet 1GB sebulan. Untuk lebih banyak penggunaan internet, pelanggan boleh 'SIZE UP' atau menambah kepada 14GB internet pada harga RM30 (L Pass) iaitu tambahan 7GB internet pada harga RM10 (M Pass) sebulan. Pelanggan juga boleh menikmati Internet tanpa had dengan Ultra Hour Pass ™ dari RM1 bersama-sama dengan pas L atau pas M melalui aplikasi Celcom Life.






Korang juga boleh langgan unlimited internet dengan harga :
  • RM1 ; 1 Jam 
  • RM2 : 3 Jam
  • RM5 : 12 Jam 
  • RM8 : 24 Jam 




Tambahan lagi, pelanggan yang masih kekal atau ‘STAY ON’ bersama dengan XP Lite™ selama enam bulan secara berterusan, akan diberi ganjaran PERCUMA 1-jam Ultra Hour Pass™ Internet tanpa had bagi pelanggan pas L, manakala pelanggan pas M akan menerima 1GB Video Walla ™. Ganjaran ini akan diberi pada penggunaan bulan ke-7 dan seterusnya.


Pelan ini sesuai untuk parents , budak sekolah ,, atau untuk yang not Heavy user dan lebih nak guna ke unlimited call . Jika korang inginkan internet yang lebih banyak , boleh langgan CELCOM FIRST DAN CELCOM MOBILE PLAN . 


Pengguna setia celcom dengan payment bulanan cantik selama paling kurang 6 bulan keatas korang boleh reedem Free Phone di Celcom Center terdekat . 
0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo