Ad

Bebas Jerawat Dalam Dua Minggu - Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment

Bebas Jerawat Dalam Dua Minggu dengan Eucerin Proacne Solution A.I Clearing Treatment

Kulit Bebas Jerawat Dalam Dua Minggu - Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment


Tinggal di negara Asia ni dengan cuaca yang panas kadang hujan ni ,  tak lari dari tumbuh jerawat baik dekat muka atau badan . Jerawat ? walaupun seketul dua , kalau tumbuh di muka boleh hilangkan mood si tuan badan dan menyebabkan kemurungan woo.. !  . Lisa lah tu salah satunya . Walaupun bukan jenis kulit berminyak , kalau dah tiba masa bendera merah wanita tiap bulan ni kadang memang akan tumbuh jerawat. Hormon la katakan.. ada kawan sugestkan pakai Eucerin ,So apalagi.. Lisa nak cuba  juga kulit bebas jerawat dalam dua minggu dengan Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment


Eucerin Proacne Solution A.I Clearing Treatment 

Kebanyakan kalau berdepan dengan jerawat ni , korang mesti tak sabar nak cari produk untuk hilangkan jerawat  dengan masa yang singkat . Tangan gatal nak sentuh-sentuh pastu nak picit keluarkan jerawat tu .kan kan... nanti boleh berbekas tau ! 



Tahukah Anda , sesetengah produk boleh menjadikan kulit kering dan mengakibatkan kerengsaan . Lisa sendiri pun pernah rasa sebelum ini , kulit menggelupas dan kering .. Tak best rasa! Dah la duduk dalam aircond ... huhu. Nasib baik dikenalkan dengan  Eucerin , salah satu jenama dermo-kosmetik paling dipercayai diseluruh dunia yang menghasilkan produk penjagaan kulit anti jerawat yang bukan saha menyuburkan kulit malah membantu menghapuskan jerawat dengan lembut iaitu Eucerin Proacne Solution A.I Clearing Treatment . 


Lisa ingat hanya untuk jerawat je , Eucerin boleh juga digunakan untuk pelembab. WOW ! boleh try juga ni... mungkin korang yang nk travel keluar negara dengan cuaca yang berlainan dari disini .



KELEBIHAN EUCERIN ProACNE Solution A.I Clearing Treatment 


Nak pakai produk mesti nak tahu juga apa kelebihannya juga kan...?  . Pelembap untuk kulit berminyak dan berjerawat  ini direka dan diuji khas untuk membersihkan pori yang tersumbat, mengurangkan dan menghalang kemunculan semula jerawat, di samping mengekalkan kelembapan kulit.  
Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment mengurangkan jerawat komedon* dalam masa hanya DUA minggu tanpa mengeringkan kulit. 



Diformulasikan khusus dengan bahan aktif yang terbukti berkesan untuk mengawal kerengsaan untuk kulit lebih licin dan sihat terdiri daripada :

Sepuluh peratus  Hydroxy Complex, kombinasi tiga ejen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu  AHA (asid glikolik), BHA (asid salisilik) dan PHA (gluconolactone) yang membantu memperbaharui permukaan kulit, membersihkan pori, mengurangkan bakteria penyebab jerawat, P. acnes, dan menanggalkan sel kulit mati;
Licochalcone A, bahan anti radang yang mengurangkan kerengsaan dan membantu mengurangkan kemerahan pada wajah;
Dexpanthenol, yang terhasil daripada vitamin B5 adalah pelembap yang mengekalkan kandugan air dalam wajah untuk meningkatkan daya tahan kulit dan melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.






CARA PEMAKAIAN : 

  • Sapukan pada kulit wajah yang telah dibersikan . Kena cuci muka dulu tau sebelum pakai Eucerin Pro Acne ini . Untuk kulit yang sedang hadapi masalah jerawat , sapukan pagi dan petang . Elakkan dari terkena sinar matahari secara langsung ye . 


Apabila korang gunakan sebagai sebahagian daripada regim lengkap penjagaan kulit pada waktu malam**, sapukan diwajah ketika malam sebelum tidur .  Testimoni dari pengguna ni bagitau lah , yang mereka dapat perubahan selepas dua minggu dan dalam masa lapan minggu, kulit wajah menjadi lebih mulus. Wah.. yang ini kena try lagi sampai lapan minggu ini . Nak kulit mulus , falwes dan gebu ... sapa tak nak ! 

Sebanyak 94 peratus pengguna bersetuju yang Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment menghalang pertumbuhan jerawat baharu dan mengurangkan bekas jerawat hitam sementara 80 peratus pengguna bersetuju produk ini mengurangkan bintik putih, bintik hitam, dan mengurangkan jerawat yang bengkak.***


CABARAN BEBAS-JERAWAT EUCERIN 14 HARI ! 


Teruja nak pakai ? OfCoz la...  Sebabkan feedback testimoni dan review pengguna tu ramai yang bagi keputusan yang menberangsangkan ini  , Pengguna di Malaysia boleh mencuba pelembap terbaru untuk kulit berjerawat ini dalam Cabaran Bebas-Jerawat  Eucerin® 14 Hari melalui dua langkah mudah:
Langkah Pertama: Ambil gambar kulit anda pada Hari Pertama dan Hari Ke-14 selepas penggunaan selama 14 hari
Langkah Kedua: Poskan gambar “sebelum dan selepas” anda dan kongsi pengalaman anda menggunakan produk ini di halaman Facebook dengan hashtag #EucerinProACNE

Pemenang berpeluang memenangi Hadiah Utama iaitu produk Eucerin® bernilai RM5,000, manakala pemenang tempat kedua akan membawa pulang produk Eucerin® bernilai RM2,000. Lima Pemenang Bertuah pula akan memenangi produk bernilai RM1,000 setiap seorang.

*t&c applicable

REVIEW LISA 


Memula dapat produk , teruja weih nak cuba produk baru ini . Lisa pun try juga buat cabaran tu 14DAYS ACNE CLEAR CHALLENGE WITH EUCERIN . Dah alang- alang tumbuh seketul dua jerawat di wajah , Lisa sahut la cabaran tu sekali kan . Nak tengok menjadi ke tidak . Dan korang boleh tengok sendiri gambar before dan after dibawah ini. Memang berkesan weih . Aumm  Lepas 14hari pakai Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment  ,jerawat dah ilang.. dah flowes . Suka dengan ni sebab dia melembabkan kulit muka ( moisturizer for oily jugak) . Recommended sangat untuk korang ! Lebih lebih kulit berminyak dan rawan jerawat tu. Cubalah !





Rujuk gambar sebelum dan selepas .. nampak kan perbezaanya .
Apa yang Lisa suka dari Eucerin ni , ianya tak pedih kat muka , tak menggelupas dan juga wangi ( tak bau ubat ) . 
Sharing is caring, using Eucerin® ProACNE A.I Clearing Treatment ☺
- moisturizer for acne-prone skin
- moisturizer for oily
- acne-prone skin
- anti acne moisturizer



Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment adalah sebahagian daripada produk penjagaan kulit komprehensif ProACNE**** yang terdiri daripada pencuci muka, pelembap, skrub, serum dan pelembap siang. Dapatkannya di farmasi seluruh negara dengan harga yang disyorkan iaitu RM62.  Produk ini beserta produk lain dalam rangkaian yang sama kini tersedia dalam bungkusan yang diperbaharui. 


Untuk maklumat lanjut tentang rangkaian penuh penjagaan muka ProACNE daripada Eucerin®,
 sila layari :- 
website :  www.eucerin.my atau 


NOTA :
* Jerawat komedon merujuk kepada bintik hitam, bintik putih dan bintik kecil (papul) yang biasanya terdapat di dahi dan dagu pengguna yang mengalami masalah jerawat.
**Kulit berjerawat dipengaruhi oleh gaya hidup, faktor hormon dan keturunan, oleh itu penjagaan tambahan mungkin diperlukan untuk membantu mengurangkan komedon atau masalah jerawat, di samping amalan regimen penjagaan wajah yang betul. Untuk kes yang teruk, pengguna disarankan untuk mendapatkan rawatan daripada ahli dermatologi.
***Berdasarkan ujian yang dijalankan di Thailand dengan dua Sel yang terdiri daripada 80 peserta setiap satu
**** Eucerin® ProACNE dahulunya dikenali sebagai Eucerin® DermoPURIFYER 

Jangan lupa untuk cuba ! GOOD LUCK ! :-* Untuk info , term dan condition contest tu korang boleh baca di facebook Eucerin ,  Link diatas  kayh. 
28
( Hide )
  1. Menarik produk ni ... nampak cam best jer ..

    ReplyDelete
  2. Wah wah wah .... cepat jugak hilangkan jerawat yerr

    ReplyDelete
  3. memang best,kejap je jerawat surut

    ReplyDelete
  4. Ina pun tak suka kalo krim jerawat berbau ubat.Terus takmahu guna.Tapi eucerin ni nampak macam best.. ramai yang feedback kata bagus..mesti kena cuba ni..stamdby untuk jerawat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah . Lisa ni jenis kalau yang bau ubat ni tak berapa selesa pakai

      Delete
  5. Menarik jugak Eucerin, nampak berkesan!

    ReplyDelete
  6. Berbaloi sangat ada eucerin proacne ni .. membantu betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. bak mengantuk disorong bantal hahhaa, tim ejerawat datang.. time tu jmpa penawar

      Delete
  7. menarik tertarik kau mmg dabomb.. nak jgkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh try kak she pastu join contest diorang sekali ye

      Delete
  8. Bagus produk eucerin ni.. Bolehla suggest kat sedare atau kawan-kawan yang ada masalah jerawat..

    ReplyDelete
  9. makin cantik kulit lisa dah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh itu la perempuan nak cantik kena jaga semua hahaa

      Delete
  10. Kakfiza pun sahutt cabaran jugak nii

    ReplyDelete
  11. Ramai nye duk try on this , makin berseri la sis pasni.. xleh jadi ni Ty nk cari juga la and try to apply .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila2.. heheh katpharmacy or guardian pon ada jual... :D

      Delete
  12. Kak Moha pakai ni juga. Memang cepat jerawat hilang. Kulit muka dah tak kering pakai ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu .sesuai tuk lisajuga ditempat beraircond

      Delete
  13. Nampak kulit Lisa lebih healthy selepas guna produk ni.

    ReplyDelete
  14. Maaf brtanya.. Pkai sebelum toner atau selepas?? Pakai satu muka atau letak di tempat jerawat sahaje?? Tq sis

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo