Ad

MenstruHeat PSLOVE Melegakan Segugut

MenstruHeat PSLOVE Melegakan Segugut
Assalamualaikum ! agak lama tak berkongsi cerita hehe  sibuk kebelakangan ini. Kali ni Lisa nak share tentang MenstruHeat ps|love terapi untuk melegakan segugut ketika menstrual a.k.a period . Menstruheat bungkusan khusus datang dari Singapore , dan sekrang dah mula masuk pasaran Malaysia . Entri ini sesuai sangat untuk wanita yang mengalami masalah segugut. So korang kena baca entri ni sampai habis . 

   

MenstruHeat , Melegakan Segugut. 

Sapa tak tersiksa oi kalau segugut setiap kali period . Nak nangis guling-guling pun ada juga , but now.. Lisa dah ada solusinya iaitu  MenstruHeat  , tak perlu makan ubat dan yang pasti tak leceh ! Lisa perasan packing baru dari MenstruHeat nampak cantik . Dan selain itu lebih selesa digunakan , unpack dan guna. Sekejap je dan mudah dibawa kemana-mana . 


Cara Pakai MenstruHeat :
1) Buka plastik MenstruHeat, biarkan je terdedah kat udara sejenak. Nanti benda tu panas sendiri.
2) Cabut tempat plastik pelekat kat belakang MenstruHeat ni.
3) Tepek kat bawah pusat korang, di mana letaknya rahim kita. 
Ada 3 cara nak letak mengikut kadar kepanasan yang dikehendaki iaitu:-

 - Lekat kat baju / seluar : Warm
-Lekat kat seluar dalam : Hot (Recommended)
    - Lekat terus pada kulit: Hottest



4) Lepas sejam lekat kat badan, buka MenstruHeat selama 5 minit untuk mengelakkan kulit menjadi terbakar. Lepas tu, boleh letak semula. Boleh guna on off selama 12 jam / hari.


Kelebihan MenstruHeat  : 

-Lebih selesa .
-Reka bentuk yang lebih ergonomik yang lebih baik sesuai dengan badan anda.
-Pelekat lebih selesa yang lembut pada kulit
- Pretty New Packing ! 

Selain dari MenstruHeat , ada 2 produk yang lainya iaitu BackHeat dan NeckHeat...produk ini lebih kurang sama dengan MenstruHeat tapi lebih kepada untuk mengurangi sakit  belakang dan sakit di bahu . sesuai untuk orang yang banyak duduk ketika bekerja  (Lisa laah tu ) , students , suri rumah , atau bahkan wanita mengandung . 


NeckHeat ,Keluarkan haba sebenar untuk melegakan leher dan bahu sakit.
Duduk berjam-jam di tempat kerja memang memenatkan , kadang sampai rumah tu minta urut atau pijak tulang belakang dan bunyi krak krak baru la selesa. Hmm tapi sebenarnya tak elok juga untuk tulang sebab tu pijak tulang ni jangan diamalkan selalu , kali ini tukar pula dengan  Neck Heat .  Lisa memang teruja dengan Neck Heat ni  , rasa panas-panas macam diurut . Haha.. Nak letak balsem nanti ada bau pulak . Yang ni memang tak bau dan tak melekit 



Nah , korang boleh letak V-shape , atau lekatkan one by one bahu kanan dan kiri . Lisa guna cara yang koyak lepastu letak satu bahu kanan dan satu bahu kiri. Selesa beb.. rasa suam suam panas .




Back Heat , mengeluarkan haba sebenar untuk melegakan sakit belakang. 

Yang dua atas tadi letak di bawah pusat dan bahu , yang ni lekatkan di pinggang belakang pula. So complete la ye dari perut bawah pusat , bahu dan pinggang ! 


Recomended untuk orang yang selalu sakit pinggang tu ha . Tak perlu susah cari tukang urut kalau masa bekerja , hehee... dan tak perlu makan ubat .


REVIEW LISA  :
- I LOVE IT ! menstruHeat ni senang digunakan , hanya perlu buka pack dan lekat di bawah pusat . Tak perlu susah-susah panas kan ini itu ,, ala macam nak bertungku tu . Packing yang slim dan senang je bawa kemana-mana . Nak bawa pergi office pun boleh sebab tak makan ruang . Segugut tu berkurangan la , bestnya... sebab tak perlu makan ubat untuk kurangkan segugut. Selalu makan ubat pun tak elok tau . Korang kena dapatkan menstruheat ni , lebih lagi yang punya masalah segugut atau sakit belakang .


MenstruHeat ni dari the ps|love  Singapore woo.. dan seperti yang Lisa cakap tadi , dah pslove menstruheat dah mula masuk dalam pasaran Malaysia. Jika korang nak beli hanya perlu buka website pslove.co dan beli !   sekarang kan zaman canggih ., semua serba Online  uh ! Info selebihnya korang boleh baca detail dibawah ini : 


DETAILS PSLOVE MENSTRUHEAT

WEBSITE:
MenstruHeat: https://pslove.co/menstruheat
NeckHeat: https://pslove.co/neckheat
BackHeat: https://pslove.co/backheat


FACEBOOK

INSTAGRAM
https://www.instagram.com/psloveco_my


12
( Hide )
  1. Wah.senggugut tu menarik. Akk pnh guna backheat gtu tp brand lain. Mmg lega a leher. Rs tbako. Hehehe. Tp best..

    ReplyDelete
  2. Boleh cuba ni... SS selalu sakit pinggang kalo datang bulan.

    ReplyDelete
  3. Lisa..kalau ada produk ni lagi.mudah laa kan..tak perlu nak susah payah lagi nak kena bertungku bagai..koyakkan jer dan tampal kan kan
    . Tak perlu nak berurut2 lagi hehehe..kena beli gak ni utk masa2 akan datang sebab kak lya kalau jalan jauh selalu laa sakit2 belakang tegang2 urat leher.. tq lisa kongsi tentang produk ni..

    ReplyDelete
  4. wahhh bagusnyaa! untung ada produk mcm ni skrg, kena ada dalam beh tangan. Akak dulu terpaksa gosok perut ngan seterika panas utk hilangkan senggugut😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. gosok dengan setrika panas tak melecur ke kak nim :O

      Delete
  5. Replies
    1. kaknad boleh try ni. mana tau skit pinggang dukung fariza hehe

      Delete
  6. mcm menarikkkk je bleh try ni,selalu sakit bahu dan pinggang susukan dak kecik ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh try kak.. sebab tak perlu bertungku . means kalau bertungku ni kan kena dok diam2. yang ni lekat je and leh smbung wat keje

      Delete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo