Ad

Snack Sihat Untuk Diet dari BoxGreen

Snack sihat untuk diet dari BoxGreen
 Snack sihat untuk diet dari BoxGreen || Lisa selalu kena bebel dengan parents sebab dulu suka sangat makan jajan.  Memang keluarga  tak galakkan anak-anak dia untuk makan jajan , fast food.. dan sebagainya  . Sebab kandungan yang tak berapa elok untuk kesihatan dan taknak kena kanser atau masalah penghadaman dalam tubuh . Apalagi perut Lisa yang manja-manja sikit ..hehehe. Lisa pula jenis tak leh makan sarapan pagi , tapi untuk kerja perlukan tenaga .. BoxGreen jadi pilihan Lisa . Snack box yang berisi dengan nutrisi , dibuat dari bahan organik seperti aneka jenis kacang . 12 packs dalam satu kotak , boleh jadi snack sihat untuk diet . Kalian mesti coba ! 



Packing yang kecik mudah dibawa kemana-mana , masuk dalam beg  .. bolehlah untuk isi perut kosong tu sebelum masa lunch . Gantikan snack luar sana yang tak berapa sihat dengan snacks sihat , BoxGreen . Memang dan ditulis lengkap berapa jumlah cal pada snack bags tu , mudahkan kalian dalam susun makanan harian . Harga untuk 1 kotak ni RM59.90 sahaja.


Memula Lisa ingat rasa snacks ni mesti tawar.. yalah.. dari kacang-kacang dan organik. mana ada rasa. Tapi .. first impresion yang Lisa rasa time tu.. macam tak ckup pula lepas makan Sunshine Chips . Sedap woo.. dari carrot, ubi , lotus, rasanya sedap weh. Tak pernah terfikir carrot pun boleh dijadikan chips . 


Ada banyak jenis snack , rasa , dan juga jumlah cal. Contoh macam dibawah ini.. BoxGreen dah bagi info untuk kalian pilih mana-mana snack yang kalian nak beli . 

Lepas pilih, kalian buat payment dan kemudian order. Penghantaran ialah PERCUMA !!
klik gambar dibawah untuk pembelian  : 
BoxGreen sends you snacks regularly to help you eat better. But you can change or pause your orders at any time. Pay as you snack so you are never locked into any ongoing deliveries.



 " BOXGREEN Discover Better Snacks " 

 Info selebihnya  di :

Website :



Facebook :


Instagram :
3
( Hide )
  1. nak sikittttttttt////sedapnya kekacang huhuuuu....

    ReplyDelete
  2. Alamak.. Mcm terpengaruh je ni.. Nak kene beli jugaq ni, hehe~

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo