Ad

ABS Power Bank Murah Dan Berkualiti

ABS Power Bank Murah Dan Berkualiti
 Zaman semakin canggih , sekarang phone pintar pun dah merebak macam cendawan . Lebih pula ditambah dengan line internet yang berdesup laju... 4G LTE yang boleh mencapai speed puluh-puluh MBPS . Banyak apps , ditambah dengan line internet yang laju ,..laju juga HP akan cepat low batt . Lisa takpernah ada powerbank , tapi semenjak selalu kena marah sebab tak jawap call ,, Lisa putuskan tuk cari powerbank yang murah dan berkualiti  .( hp low batt macam mana nak jawap call , kena berjimat le kan )  ..  Dan Lisa pilih ABS J18G  12000mAh, satu-satunya powerbank pertama yang berikan warranty atau jaminan kerosakan selama 2 tahun,  1 -1 exchange . ABS Power Bank harga murah dan juga berkualiti  . Menarik kan.. ? Dan yaa... satu-satunya jenama pertama di malaysia yang tawarkan jaminan bila powerbank rosak maka akan diganti 1 baru . Dah macam Apple pula.. rosak  tukar baru  selain tu ada 2 tempat output .. jadi boleh cas 2 HP dalam sekali masa .


Size powerbank yang slim , mudahkan Lisa bawa ABS kemana jua. 

   Dah seminggu Lisa pakai ..dan memang puas ati guna . Almaklumlah bag perempuan ni macam peti harta karun kan.. silap-silap berat hampir 10KG.. sebab tu Lisa harus pilih powerbank yang slim dan tak berat sangat, dan boleh cas banyak kali. Selalunya powerbank tebal dan panas . ABS berukuran slim ,  boleh masuk dalam purse Lisa... lagi la senang kalau pergi makan takperlu bawa beg. 





Kapasiti powerbank ABS J18G 12000mAh , Output powerbank ini ada 2 memang sesuai untuk lisa , mudah cas handphone secara serentak tanpa menunggu lama dan juga  boleh digunakan untuk cas beberapa kali . Petak hitam tu bukan kamera ye... tu LED Torch. Mana tahu kalian nak cari barang dalam tempat gelap, ON kan je  ,, dengan cara tekan lama-lama buton bagian kanan powerbank . 



 ABS Powerbank 11 street official store kini dah dibuka.. dan yang bestnya ..sampena pembukaan tu ABS buat MERDEKA SALE .. kalian boleh dapatkan diskaun  sebanyak 20-30 % dan penghantaran percuma untuk pembelian powerbank di laman http://bit.ly/ABS_11Street . 
Promo ini sah sampai 31 OGOS 2016 sahaja . 



INFO PRODUK : 

* ABS powerbank Model J18G 
* Kapatisi 12000mAH 
* Dual USB
* LED Torch 
* Harga RM179.00 

C TWO Gadget satu-satunya pengedar tunggal ABS power bank di Malaysia , jadi pastikan beli yang original ya . 

Selain pembelian secara online ,Kalian boleh juga beli ABS powerbank ni di kedai-kedai yang terdapat disenarai : where to buy ABS Powerbank 

Instagram :

Facebook :

18
( Hide )
  1. Cantik dan comel pulak design dia ni. Lisa hadiahkan untuk besday akak nanti ye hahaha :D

    ReplyDelete
  2. slim betul..selalu kalau power bank macam bawak batu...hahah

    ReplyDelete
  3. design dia smart lorrr..
    serius berminat ngan design slim tue.
    ingatkan ada kemera sekali tadi.
    hahaha.
    boleh beli ni.

    ReplyDelete
  4. sama dengan akak punya powerbank.. ringan giler dr brand p***** tu.. kalo tak bawak powerbank brand P tu ya Allah mcm bawak ketul batu jer

    ReplyDelete
  5. Semakin power la lepas ni dah ada power bank

    ReplyDelete
  6. dya punya appearance pon nampak cantik.. smart! :D

    ReplyDelete
  7. bestnya PB ni. kecik nampak ringan senang angkut dlm henbeg hehehhehe....

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo