Ad

TERMS BARU CARA CLAIM APPLE Celcom

Terms baru cara klaim apple device celcom

Bagaimana Cara Claim APPLE yang dibeli dari CELCOM ? Sebelum ini kalau anda membeli atau sign up pakej Handphone di telco CELCOM , selalunya kalau handphone atau device tersebut da problem,, kalian perlu membawa atau claim di BLUECUBE Celcom. Namun bermula dari 16 Oct 2015 ,, tcelcom telah mengeluarkan kenyataan yang BlueCube tak menerima apa-apalagi device dari APPLE jika terdapat kerosakan, dan customer hanya perlu menghantar di APPLE Authorised Service Providers yang terdapat dalam senarai yang diberikan celcom atau kalian boleh check di www.celcom.com.my .


Menyusahkan atau memudahkan ? Menurut Lisa ini lagi mudah la , sebab kalau berdepan dengan BlueCube ini leceh sikit dan mereka bukan tahu sangat pon mengenai Kerosakan Handphone atau Device APPLE ini , last-last nanti mereka akan hantar ke MAC CITY atau AASP APPLE AUTHORISED SERVICE PROVIDER  juga. Kan lebih better kalau walkin ke Center APPLE dan bertanya secara langsung dengan tehnisen disana. Jimat masa bukan ? Seperti baru-baru ini Lisa ada beli iPhone 6 yang baru untuk adik , then ada problem . Hang and screen tak respon. Pergi hantar ke APPLE Center , tapi mereka suruh pergi hantar ke BLUECUBE. Dan semalam hantar ke BLUECUBE CELCOM tapi mereka dah keluarkan penggumunan tak terima claim lagi dah . HAHAHA banyak buang masa betul lah . Tak pa la.. at least dah boleh hantar ke MAC CIY KLUANG MALL.. lagi dekat le dari tempat kerja . Anytime pergi pun boleh . Sebab BlueCube di Kluang mana ada. 
Bukan hanya untuk pengguna iPhone atau APPLE yang baru sahaja tau , pelanggan yang lama pun kalau ada problem dan masalah dengan device kena pergi APPLE center. Elee lagi senang kot. Rasa lebih menguntungkan dipihak customer. Dan BLUECUBE pun tak perlu pening-pening handle .Semak senarai LOKASI APPLE AUTHIRISED  yang termasuk dalam LIST untuk claim jika berlaku kerosakan atau masalah di link : https://locate.apple.com/my/en/





1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo