Ad

Hotel in Kuala Lumpur dan Lokasi Menarik di Sekitarnya.

Hotel in Kuala Lumpur dan Lokasi Menarik di Sekitarnya.


Hotel in Kuala Lumpur dan Lokasi Menarik di Sekitarnya. || Tak di nafikan lagi Kuala Lumpur ( KL ) tempat yang best dan menjadi tarikan oleh ramai orang , termasuk la Lisa  . Ibarat Kuala Kumpur ni dah macam Syurga Dunia . Kedengaran macam overrated , tapi mesti ramai yang akan cakap ya dan setuju dengan Lisa . Kenapa Lisa panggil Kl seperti syurga ? sebab di KL tu macam-macam ada. Banyak kemudahan dari segi transport , jalan-jalan ,shopping , makanan , atau tempat-tempat menarik lainnya .Untuk korang yang dah pernah datang atau bahkan duduk di KL, mungkin korang dah tau kenapa kan?  Dan untuk korang yang belum pernah sampai KL , jom Lisa story dan gambarkan tentang apa yang best di Kuala Lumpur . 

KL, seperti kita semua sedia maklum merupakan ibu negara kepada Malaysia dan mempunyai kepadatan penduduk yang paling tinggi di negara ini. Kuala Lumpur Malaysia menerima kedatangan pelancong yang tinggi jika dibandingkan dengan tempat-tempat lain di negara kita. Now this fact alone has given you some insight of what KL has to offer. Kebanyakan pelancong datang ke sini kerana keunikan yang ada di bandar ini. Taman tema, bangunan bersejarah, pusat membeli-belah besar serta hebat , hotel in Kuala Lumpur adalah antara tarikan di bandar besar ini . Kalian boleh mencari lebih banyak lagi tempat yang best , jika browse melalui Traveloka.com . 

Bukan tu saja, KL juga merupakan bandar yang paling selesa untuk dilawati sebab dah dilengkapi dengan banyak kemudahan asas seperti tandas awam (yang bersih), surau/masjid (for muslim) serta kemudahan pengangkutan awam yang effisyen. Jadi, senang la korang nak bergerak kan?! Jika korang dah memang tinggal di KL , apakata kalian try untuk jadi ala-ala pelancong ? Tak.. bukan gurau tau . Lisa serious . Kemas beg kalian , gunakan public transport , dan  book a hotel in Kuala Lumpur at https://www.traveloka.com/en-my/ and kalian dah sedia untuk adventure !!




Korang boleh mulakan hari dengan sarapan yang best dan ke terus KLCC untuk membeli-belah atau mengembara ke dunia lautan di Aquaria. Ataupun korang nak bakar lemak di taman tema air di Sunway Lagoon dan terus berseronok sampai malam ni kelab-kelab hiburan yang ada di sekitar Sunway Pyramid.  Kalau korang jenis yang sukakan alam semulajadi, Jangan risau ada juga ,tadi Lisa ada bagitau di KL ni semuanya ada, kan !? Hihi. Korang boleh melawat ke Taman Burung KL yang terletak berdekatan dengan the famous Lake Garden. Suasana kat sana yang sangat tenang boleh bantu korang untuk hilangkan stress dan redakan jiwa yang lara hahah. Not only that, berdekatan dengan kawasan tu juga terdapatnya Masjid Negara, Muzium Kesenian Islam, Stesen Keretapi Kuala Lumpur dan Majestic Hotel (korang boleh dapat harga lebih murah di Traveloka.com). Bagi korang yang nak tengok keunikan seni bina dan sejarah ketamadunan Islam , bolehlah melawat ke tempat-tempat ni. 



Nah.. untuk korang yang jenis kaki makan , Lisa akan katakan inilah syurga untuk korang! Makanan ala-ala Utara, Pantai Timur atau bahkan  international cuisine, semua ada. Pilih je nak fine dine atau makan kat kedai biasa. Kalau nasib korang baik, korang berpeluang untuk experience food festival event yang dianjurkan di sekitar KL. Festival ini biasanya akan melibatkan famous food vendors dari seluruh negara . Untuk korang yang kaki shopping pulak, korang bolehlah shopping sampai pengsan. Antara tempat-tempat shopping yang famous kat sini ialah Bukit Bintang, Petaling Street dan Jalan Tunku Abdul Rahman. Shopping mall's yang dekat dengan area sana seperti Pavillion, Fahrenheit dan Sogo. Macam-macam barang dan brand yang korang boleh jumpa, local or original, semua ada! 


Untuk korang yang nak datang dari luar (atau dalam) Kuala Lumpur Malaysia, kalau nak cepat korang boleh check flight kat Traveloka.com. Cara ni paling mudah. Bukan tu saja, kalau korang consider untuk tinggal beberapa hari , korang pun boleh check dan book hotel in Kuala Lumpur untuk dapatkan hargahttps://www.traveloka.com/en-my/hotel yang paling rendah, also at Traveloka.com. Ni ada lagi satu good news, bermula dari 29  August sampai 4 Sept 2016, Traveloka.com ada buat promotion untuk selected flight and hotel. So Jangan buang masa korang , Jom terjah sekarang ! 









10
( Hide )
  1. lawanya view kat kolam mandi. permandangan klcc...

    ReplyDelete
  2. wah cantiknya.. salam singgah :)

    ReplyDelete
  3. ni macam trivago gak eh,okeh jap nak try bukak ....

    ReplyDelete
  4. kakak dok KL pon kengkadang teringin nak tido hotel kat KL.. hee~ ape rasa eh ?

    ReplyDelete
  5. ada pakej honeymoon x..? tnya utk kawan ni.. ehehe

    ReplyDelete
  6. tak pernah cuba lagi booking hotel ngan traveloka.com ni.. nanti boleh cuba!

    ReplyDelete
  7. dkna pernah ke hotel majestic untuk event produk kecantikkan.. serius hotel tu memang best giler..fasiliti memang terbaik la.. kalau dapat peluang ke sana lagi, nak jer stay 1 malam kat hotel tu sambil jalan kat sana..

    ReplyDelete
  8. Ni application baru plak ke traveloka? Byk sungguh dah pening mana satu. Timbulkann kelainan supaya org mcm ss lebih tertarik nak search di website mereka.

    ReplyDelete
  9. Biasa dengar psl trivago je , pes time dgr traveloka .. Tq lisa nnt qaseh survey ..

    ReplyDelete
  10. Ada plan nak bawak anak2 ke KL ni.. Leh try guna traveloka ni..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo