VIDEO CCTV LELAKI MEMUKUL BANGLA DI CAR WASH


VIDEO CCTV LELAKI MEMUKUL BANGLA DI CAR WASH  ||  Dua hari lepas mesti dah tau kan kes bangla yang bekerja di tempat pencucian kereta menjadi mangsa pukul oleh pelanggan. Dipahamkan pelanggan tu bengang sebab bangla tu masuk dan duduk di kerusi depan kereta mewah tersebut. Dah nama pun cuci kereta..kalau nak vacum atau bersihkan bagian dalam memang lah kena masuk dan duduk kerusi depan tu . Nak vacum celah-celah bagian dalam kereta yang ada habuk atua pasir atau makanan ke . Selepas kejadian ini Majikan pun membuat laporan polis kepada pemilik kereta ini sebab pekerja bangladesh tersebut mengalami pendarahan teruk dan patah hidung . Uihhh  patah hidung tu .. memang teruk kena pukul. Apa yang sebenarnya berlaku sampai menyebabkan pelanggan lelaki tu memukul bangla sampai patah hidung sekali. Sebab duduk atas kereta ? dan pakaian bangla tu kotor ?
 



rakaman cctv seorang lelaki melayu memukul seorang bangla yg tgh cuci kereta kerana marah bangla masuk dalam kereta dan myebabkan keretanya kotor... mungkin bangla tu kotor berpakaian lusuh dan hina... kemudian tidak mahu membayar sebaliknya meminta wang rm1000 kerana duduk dan mengotorkn keretanya ketika mengelap cermin... siapa pun kita, sekaya mana pun kita... jgn terlalu angkuh dan bongkak dgn mereka yg dipandang hina... npk mmg sikit... tp smp skrg darah x berhenti... bangla refer klinik... klinik kata patah/bengkak teruk n refer hospital * semoga diberi hidayah kpdnya... saya maafkan & halalkn upah cuci kereta td... jangan terlalu mendongak ke langit...
Posted by Atie Abdul Hamid on Saturday, 17 October 2015

3 ulasan

hadoiii lahhhh kene cuci kereta sendiri kalau cam ni!

bodohnyer lelaki tu... ensem tapi malang dia bodoh... mungkin dia mewarisi atau kereta pinjam bapak punya.... sbb org yg pandai takkan mcmtu... ataupon org tu baru je kaya... sbb tu dia belagak...

Tengok jugak video ni hari tu. Haiyaaa macam macam sekarang ni


EmoticonEmoticon