SEBAB VINCCI WAREHOUSE SALE DIBATALKAN

SEBAB VINCCI WAREHOUSE SALE DIBATALKAN || Sepatutnya hari ini dan esok akan berlangsung jualan besar-besaran dari jenama kasut VINCCI . Memang berita yang ditunggu-tunggu oleh kaum perempuan . Saya pon penggemar kasut juga jadi tahu lah . Nasib baik lah jauh , kalau dekat memang Lisa dah turun padang untuk join borong beli kasut jenama VINCCI . Harga serendah rm15.00 siapa yang tak nak ooii , mura gila tu !

Tapi sayangnya jualan gudang ini di batalkan, sebab  : lambakan orang yang beratur sampai 8KM katanya . Mana tidaknya , Jualan itu bukan di buat di stadium atau tempat terbuka. Tapak jualan yang tertutup dan bergate. Kena beratur kalau nak masuk. Dah macam butik Fareda pula lah kan. Takut kehabisan stock kasut yang cantik kot , sebab tu ada orang yang panjat tembok hanya untuk masuk tempat jualan tu . Alahaiii... sampai macam tu sekali. Berhimpit-himpit sampai bergaduh . Apa ni ??? Tahulah obses sangat dengan kasut tapi .. bukan dapat apa pun kalau bergaduh. Sabar boleh ?



Orang di Mekah Arab Saudi sana bersesak-sesak sampai meninggal kena pijak sebab nak ibadah tau , tapi kalau di Malaysia.. orang berhimpit bergaduh hanya sebab nak masuk jualan VINCCI ? nampak perbezaannya ?

Semua salah , penganjur dan pengunjung. Penganjur tu sebaiknya carilah ditempat yang terbuka dan luas sikit, tak ada lah orang bergaduh dan panjat tembok. Yang pengunjung juga , bersabar dan tunggu Que la.. bergaduh last last semua tak dapat. Padan Muka..


2 ulasan

Laaa... Dibatalkan ke? Huhuhu. Nasib baik x pegi. Kalau nak pegi pon kena pikir 3, 4 kali sbb confirm akan sesak. Huhu

sampai panjat pagar tuh..pergh..siap beratur sampai 8km..memang extreme abes


EmoticonEmoticon