Terimakasih Merosakkan Barang Saya

Terimakasih Merosakkan Barang Saya | Etika meminjam Barang,pinjam barang elok dan pulangkan barang elok seperti keadaan ketika meminjam. Memang naik angin la kalau barang yang selama ini Lisa jaga bak menantang minyak penuh,Kemudian ada orang pinjam tanpa meminta persetujuan dari Lisa Dan rosakkan. ROSAK BEB kasut Adidas kesayangan gua. Adapulak orang tu nak masuk hutan dengan litar yang berbatu dan tanah basah..memakai kasut Adidas Lisa yang biasa pakai untuk jalan. Haisshh,.. Memang tak suka barang kesayangan kena pinjam orang tanpa pengetahuan lisa. 

Nak marah pun tak guna , membebel pon masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Dia rosakkan sampai alas kasut bagian dalam tu ntah pergi mana . Kotor tanah merah boleh dicuci tapi kalau bagian rosak.. macam mana nak cari ? Huh !






4 ulasan

memang boleh sakit hati sangat2 kalau pinjam tak bagitahu pastu rosakkan pula..sabar je lah!.

ya allah.memang tak faham lah dengan manusia spesies ni.jenis masa kecik selalu kena hanger agaknya =..=


EmoticonEmoticon