Ad

Rahsia Kekal Awet Muda dengan BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN

Rahsia Kekal Awet Muda dengan BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN

Rahsia Kekal Awet Muda dengan BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN

Assalamualaikum ! Orang kata kecantikan wanita akan semakin terserlah apabila masuk fasa usia 30-an. Pada usia ini, wanita yang benar-benar menjaga penampilan dengan perhiasan serta dandanan yang ringkas dan sepadan serta kekalkan bentuk badan dengan senaman akan kelihatan semakin anggun berbanding wanita 20-an.  . Untuk Lisa pula , Salah petua  Kekal Awet Muda dengan minum BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN



BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN

Semua orang mesti nak  kekal muda dan berseri kan , meskipun bertambahnya usia banyak orang yang tidak mahu wajah kelihatan tampak tua. Sebab itu ramai berusaha untuk buat pelbagai cara agar punyai wajah kekal awet muda. Pentingnya pemakanan seperti makan buah dan sayur  yang mengandungi vitamin C dan E . BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN ,mengandungi bahan seperti madu , delima dan orange .. nah sesuai sangat untuk menjaga kekal awet muda dan menunda penuaan  dengan kandungan Vitamin K , B, C yang tinggi . 

Kandungan Bahan :- Air RO,  Madu, Delima, Xylo-oligosakarida, Fruktosa ,Kolagen (ikan) ,Vitamin C , Ekstrak Kulat Putih,  Ekstrak Torula Yis, Astaxanthin, &  Sukralosa. 


Manfaat BEAU C+ MIX POMEGRANATE & COLLAGEN 

  • Mengekalkan Awet Muda
  • Memulihkan Kulit Yang Kering
  • Lambatkan Proses Penuaan
  • Memulihkan Kulit Yang Kering



Dalam satu kotak Beau C+ ni terdapat sachet didalamnya , senang diminum macam tu je dan dibawa kemana-mana . Jimat masa penyediaan sebab tak perlu bancuh  dan jimat space untuk letak dalam beg, haa letak dalam poket pon boleh tau . Dalam satu kotak ada 15 sachet , 1 sachet berisi 20ml . Minum 1 kali sehari , koyakkan sachet dan boleh terus diminum. 



Testimoni 



REVIEW LISA : 
Bulan puasa dengan cuaca yang panas berdenting , kurang minum air masak memang jejaskan kulit Lisa yang mula kering . Memang rasa perbezaan dia , kulit lebih lembut dan sihat kerana terjaga kelembapan. Paling best sebab sachet , senang dibawa kemana-mana memandangkan Lisa ni sibuk banyak kerja kalau nak bancuh2 tu memang malas sikit . Sachet sambil kerja pon boleh minum guna tangan sebelah je . Dah nak habis ni .. nanti nak beli lagi la . 

Amacam... nak cantik juga bukan ? nah untuk korang yang nak  buat pembelian boleh ke link ni https://linktr.ee/demihealthcare_.

Info selebihnya boleh layari :


Instagram: @demihealthcare_

Facebook: Hero Idaman Malaya

0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo