Ad

Berbelanja Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari .

Berbelanja Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari , Koleksi baju raya hari-hari 2021

Berbelanja Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari . 

Assalamualaikum ! musim raya hampir tiba tapi anda belum sempat lagi merancang persiapan? Jangan risau, kini korang boleh membeli baju raya yang tersiap ataupun fabrik yang berkualiti dengan harga berpatutan  . Mood Raya tetap ON walaupun covid 19 masih belum hilang lagi , yang penting jaga SOP.Tahun ni  Lisa Berbelanja Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari ,   Koleksi Raya Hari-Hari  2021  menarik weih.. rambang mata dibuatnya tak tau nak pilih mana satu . 


BELI BAJU RAYA DI PUSAT PAKAIAN HARI-HARI . 

Untuk pemilihan baju raya , Lisa lebih suka yang ready made daripada beli kain dan jahit ke tukang jahit . Senang nak pilih baju , tak perlu tunggu lama juga tak perlu risau kalau baju tersalah potong , tersingkat kain ke . Ini kali pertama Beli Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari , baru tahu selain design cantik-cantik harga pun bawah dari rm100. Boleh jimat banyak uihhh . Biasa beli Online pon paling murah RM200 . 

 

Walaupun musim Covid-19, di Pusat Pakaian Hari-Hari ni, SOP tetap dijaga ye. Sebelum masuk ke kedai perlu scan dan check suhu terlebih dahulu. Jangan lupa pakai Sanitizer juga . Baru la rasa selamat untuk bershopping . 


Merah lawa.. hijau lawa.. purple pon lawa,, aduh banyak pula yang lawa , semua berkenan dihati ni , nak boorng semua aciirr tak ? hahahah . Alhamdulillah staff yang friendly sebab Lisa jenis cerewet sikit banyak tanya , dia tetap layan heheh. 



Hijau pun cantik , kenan... simple tapi nampak cantik masa dipakai . arghh kang Lisa beli semua nanti . Bukan hanya baju kurung sahaja , baju melayu , songkok , perlengkapan sekolah dan banyak lagi dalam Pusat Harian  Hari-Hari .  .  







Free Gift Sedondon Bersama Hari-Hari! 

Seronok dapat FREEGIFT bila shopping baju raya di Pusat Pakaian Hari-Hari. Korang akan dapat FREEGIFT iaitu :
• Paket Raya (sampul duit raya) untuk pembelian RM100 dan keatas bermula pada 23/4/2021.
• Beg purple untuk pembelian RM200 dan ke atas bermula pada 23/4/2021.





Sekarang, Pusat Pakaian Hari-Hari mempunyai 85 cawangan di seluruh Malaysia. Sebanyak 5 cawangan baru akan dibuka di Klang, Kajang, Tampin, Bukit Mertajam dan Kedah pada tahun 2021 ini. Banyakkan cawangan Pusat Pakaian Hari-Hari ni. Bolehla korang walk in dan shopping di sini. 

Pada yang hendak shopping baju raya, t-shirt, seluar, kasut dan macam-macam lagilah, tapi lebih selesa nak shopping secara online untuk menghidari sesak lagi-lagi musim Covid-19 ni atau takde Pusat Pakaian Hari-Hari yang berdekatan tempat korang, korang boleh buat pembelian secara online di www.ehari.com atau shopee Hari-Hari dan korang boleh nikmati diskaun sebanyak 15%.


Yeyy dah dapat baju untuk sedondon dihari raya nanti . Musim Covid-19 ni, raya-raya juga.. jangan lupa jaga SOP ya . 




Untuk lebih detail lagi korang boleh layari website berikut 
 Pusat Pakaian Hari-Hari :

Facebook :

Instagram : 
2
( Hide )
  1. WAaahhhh... seronok dpat terapi kat Hari2 tu...

    ReplyDelete
  2. Tak sangka lisa masih menulis..dah 10 tahun masa berlalu..teruskan menulis lisa..Tahniah lisa _LUT

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo