Ad

BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO , PERTAMA DI MALAYSIA .

BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO , PERTAMA DI MALAYSIA .
Assalamualaikum .. hye guys pejam pelik tak terasa dah dekat 5 bulan pergerakan agak terbatas tak macam dulu. Nak shoping , nak keluar semua kena ikut cara yang baru . Lama juga rasanya tak turun ke EXPO , nak keluar tu kena fikir banyak kali . Sekarang korang boleh nikmati expo hanya di hujung jari tak perlu bersesakan turun ke padang dan jimat masa juga tenaga ! , hanya di 3D VIRTUAL WATCH EXPO bermula 29-31 AUGUST  2020 dari 10 am-12am .  Expo Jam 3D Virtual Pertama di Malaysia! Mantap , Gempak dan dengan norma baru .


BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO

 3D VIRTUAL WATCH EXPO ini dianjurkan oleh BEECOMB  , jadi sebelum korang join expo ni boleh download aplikasi BEECOMB di Playstore , Apps Store dan Huawei Apps Galery . Wah mudah sahaja bukan , hanya perlu guna mobile sahaja klik klik dah siap  . Last beli jam , dekat 2,3 tahun lepas juga.. rasa nak beli lagi la . Alang-alang ada Expo ni .. boleh la tambah koleksi. BEECOMB , Sebuah aplikasi yang dicipta untuk menjimatkan masa bagi pengguna dan  perniagaan dengan pelaksanaan tehnologi mudah alih seusai perkembangan zaman yang dihujung jari . 


Login dan pilih BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO


Ada banyak pilihan yang korang boleh pilih untuk membeli belah. Ada banyak pilihan untuk bershopping . 


Yang ini untuk mudahkan korang tempat yang hendak dituju. Yang hijau tu posisi korang dalam hall tu ya . 

Vendor yang terlibat kali ini diantaranya : 

High End

CIGA Design 
RAYMOND WEIL 
SEIKO 
CITIZEN
MAZZUCATO 

Designer
ROTARY 
TITONI 
MICHEAL KORS
FOSSIL
EMPORIO ARMANI

MID RANGE
TITAN
EVOX
ZOID
NSQUARE
ACHTUNG
ALBA
ROTARY
CASIO
G-SHOCK
BABY-G

AFFORDABLE 
EVO



SUPER GEMPAK EVO


Dari banyak-banyak jenama tengah buat expo sale , mata Lisa tertumpu pada SUPER GEMPAK EVO pula. Mana nak dapatkan harga yang super jimat macam di expo ni weih ... bayangkan  EVO RM 52.90 , EVO RM 83.10  pastinya while stocks last tau .! Siapa cepat dia yang dapat... sayang pula kalau terlepas . Yang ni lagi best ,  EVO RM 199 + RM 1  maksudnya Beli 1 jam seharga RM199 dan harga jam kedua korang hanya perlu tambah RM1 sahaja . WOW  ! bestnya ...





Jangan Lupa JOIN BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO , 29-31 AUGUST 2020  bermula 10 pagi sampai 12 malam untuk dapatkan SUPER GEMPAK SALE untuk semua JAM diatas  . OK..  !! hanya perlu sediakan mobile phone korang boleh jimatkan  masa , tenaga dan duit korang ! Ehh haaa bagitau juga dengan kawan , sedara , family untuk sama-sama join expo ni tau . !


Byee.. nak sambung shopping arr.... 
5
( Hide )
  1. Bgusnya expo 3d..macam games pulak.. Cari2 brg semua.. Jam tu rm1.. Woww

    ReplyDelete
  2. Ok rugi sebab lambat baca. Tak dapat nak join shopping.

    ReplyDelete
  3. tudia, expo online.. ehm..macam2 nak beli

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo