Tuesday, June 23, 2020

SPICYMAMA SAMBAL IKAN BILIS KERING PEDAS

SPICYMAMA SAMBAL IKAN BILIS KERING PEDAS


SPICYMAMA SAMBAL IKAN BILIS KERING PEDAS 

Assalamualaikum guys ! Pejam celik dah abes raya dah,, lama rasanya duduk dalam rumah ni semenjak Perintah Kawalan Pergerakan 18 Mac lepas . Hari-hari masak sampai dah tak tau nak masak apa untuk dimakan . Dah malas masak , tapi perut lapar.. ha baru teringat aritu ada beli SPICYMAMA SAMBAL IKAN BILIS KERING PEDAS . Gaul dengan nasi putih panas-panas.. fuh menambah dua tiga pinggan weih . 

SAMBAL IKAN BILIS KERING PEDAS

SPICYMAMA Sambal Kering Ikan Bilis Pedas, Sedap tak ? 


Lisa memang jenis penggemar pedas terutama sambal.Bermacam-macam sambal Lisa dah makan.,Sambal Ikan Bilis Kering Pedas ni kali pertama makan. SPICYMAMA Sambal Ikan Bilis kering Pedas ni Sedap tak ? Dah kalau menambah nasi sampai tiga pinggan tu mesti korang dah boleh bayangkan betapa sedapnya sambal ni . Tak percaya ? Cubalaa hehehehe. Tambah membangkitkan selera Boleh tahan berminggu minggu kerana sambal ini kering dan garing. Biasanya kalau beli , sambal ni jenis oily jadi berat dan kena simpan dalam peti sejuk atau tutup rapat selepas makan agar tak basi atau sambal jadi rosak . SpicyMama sambal ikan bilis kering ni pula tak oily sebab ianya kering ,rangup dimakan . Packing pon ringan je boleh bawa pergi mana-mana la.. travel atau berkelah. 



SpicyMaMa- Sambal Kering Ikan Bilis Pedas
🔥Halal - Korang boleh tengok di label packing . 
🔥Buatan Malaysia
🔥Pedas
🔥Rangup
🔥Mudah dibawa kemana sahaja , ringan dan tahan lama . 
🔥Sesuai dimakan dengan Nasi , sayur  Tau fu ,bihun .. semua makanan arr.. nak padankan dengan kuih muih pon boleh juga . ,


Bahan-bahan Sambal Kering Ikan Bilis Pedas  :
ikan bilis , bawang putih , minyak masak , gula , garam dan bahan-bahan lainnya . ( ada di label packing ) 

Nak rasa  ? untuk pembelian boleh klik link dibawah ini :

Shopee 🔗 
Lazada 🔗 



REVIEW LISA 
Sedap dan sesuai dengan selera tekak Lisa . Pedas sambal ni bukan acah pedas tapi betul-betul pedas dan sedap . Terasa rangup ikan bilis dan cili tu .. perghh terliur pula sambil menulis ni jadi perut lapar . Oh ya untuk korang yang tak berapa tahan pedas tu , ambil dan suap sedikit demi sedikit ya . Nak buat sendiri memang tak la ! Renyah , penat dan rasa tu tak sama. Dengan SPICYMAMA Sambal Ikan Bilis Kering Pedas ni ready to eat , tak perlu susah-susah dan senang dibawa kemana-mana . Pssstt penambah selera makan juga . 

GIVEAWAY 50 BOTOL Untuk Pembaca bertuah .


Nak cuba juga ? Kabar baik untuk korang... bulan JUNE ni SPICYMAMA ada buat giveaway dan 50 pembaca yang bertuah akan dapat SPICYMAMA Sambal Ikan Bilis Kering Pedas ni . Woah banyak tuuu.. Valid tuk bulan JUNE ni sahaja tau.. jadi cepat-cepat isi :D 

Caranya senang je ..KLIK SINI UNTUK REDEEM FREE BOTOL SPICYMAMA     . 
Cubalah mana-tahu bertuah kan ^^ 





Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search