Ad

Pencuci Muka Suchi Aqua Cacteen Melembabkan Wajah

Pencuci Muka Suchi Aqua Cacteen Melembabkan kulit wajah sesuai untuk ihram.
Pencuci Muka Suchi Aqua Cacteen Melembabkan Wajah

Pencuci Muka Suchi Aqua Cacteen Melembabkan Wajah 

Asalamualaikum ! Kulit kering menyebabkan anda rasa kurang selesa dan menjadikan solekan anda tidak sempurna dan bertompok. Amat penting untuk kita mengetahui jenis kulit masing-masing dan menggunakan produk yang bersesuaian dengan kulit agar kulit kekal hidrasi atau lembap. Satu faktor menyebabkan kulit kering ialah kandungan alkohol yang tinggi di dalam pencuci muka tersebut. Seeloknya cuba untuk memilih pencuci muka yang mempunyai bahan yang lembut dan tidak kasar kepada kulit. Baru ni Lisa cuba Pencuci Muka Suchi Aqua Cacteen yang melembabkan wajah. 




Pencuci Muka SUCHI Sesuai Untuk Ihram 

Kenapa perlu cuci muka padahal tak pakai makeup pun ? Pencuci muka ni bukan hanya untuk yang pakai makeup sahaja ya ... sebab kulit wajah kita terdedah dengan udara luar , terkena habuk , debu dan kotoran halus yang tak nampak yang kemudian akan buat kulit muka jadi kasar atau mungkin naik jerawat .
Pencuci muka Suchi diperkaya dengan ekstrak Tea Tree, Aloe Vera dan Aqua Cacteen. Dirumus khas untuk membersihkan, melembapkan dan menghidratkan kulit. Tanpa pewangi dan alkohol dan sah digunakan ketika ihram. Cuaca di sana "kering " walaupun pada musim sejuk. Apatah lagi pada musim panas. Aqua Cacteen (opuntia ficus indica) mampu mengekalkan kelembapan kulit dan ianya mempunyai 150% lebih banyak Vitamin E berbanding Argan Oil.




Cara penggunaan : 

Buihkan pencuci muka pada wajah dan kemudian bilas sehingga bersih . 


Ada pelbagai lagi produk Suchi yang ada seperti bedak talkum, shampoo, lotion, pelembap bibir dan banyak lagi. Suchi ialah produk kosmetik haji umrah yang sah digunakan ketika ihram. Mempunyai lebih dari 10 produk dan set, untuk  memberikan kemudahan dan keselesaan jemaah haji dan umrah dari segi penjagaan diri. Ehh sesuai juga untuk cuaca panas di Malaysia ini .. try la sendiri kayh ! 



REVIEW LISA : 

Pencuci muka Suchi ni tak pedih dimata dan sejuk je dikulit lepas basuh muka . Sesuai la untuk Lisa yang lately ni kena event diluar dengan cuaca yang panas huhu . Bukan hanya kotoran yang tertanggal tapi pencuci muka Suchi juga kekalkan kelembaban  kulit menjadi sejuk dan terhydrate . Yang penting takda alcohol elak dari jadikan kulit kering.

Kalau korang berminat, korang boleh layari
Website: https://suchiofficial.com/
Facebook: https://www.facebook.com/suchiofficial/
Instagram: https://www.instagram.com/suchiofficial/
7
( Hide )
  1. Dah beberapa produk SUCHI kak nina dah try. Tertarik nak cuba cleanser ni plak nanti

    ReplyDelete
  2. ni yg syok pasal Suchi. G mekah leh bawa smua produk dia..

    ReplyDelete
  3. wahh bahan bahan diaa bestnyaa! tea tree and aloe vera. memang bagus untuk kelembapan dan soothing kulit kita hehhee. torbaekk

    ReplyDelete
  4. Akk pun dh suka dengan celanser ni.. Sejuk je bila pakai.. Lembp je muka

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo