Ad

Kereta Sewa Di Kota Kinabalu

Ingin bercuti dalam suasana yang aman dan cantik bagaikan sedang berada di luar negara tetapi bajet tidak cukup? Apakata jika anda ke Kota Kinabalu, Sabah. Di Kota Kinabalu anda akan merasai pengalaman bagaikan sedang berada di negara yang lain. Di Kota Kinabalu juga anda akan dapat menikmati suasana percutian yang sangat indah dan mendamaikan. Ini kerana di Kota Kinabalu, Sabah ada segala keindahan dan kemudahan yang sesuai untuk anda serta keluarga.


Keindahan Kota Kinabalu yang sangat menawan hati sudah meluas hingga ke tahap antarabangsa. Saban tahun terlalu ramai pelancong dari negara luar akan masuk ke Malaysia demi untuk menjejakkan kaki ke Kota Kinabalu Sabah ini. Kelebihan utama tatkala bercuti ke Kota Kinabalu adalah pada lokasinya yang pelbagai dari gunung ganang yang cantik dengan suhu yang sejuk sehinggalah pada pantai yang cantik dengan pasir yang memutih.

Maka adalah satu keputusan yang bijak untuk anda meluangkan masa melancong ke Kota Kinabalu dengan jumlah bajet yang sepatutnya tanpa perlu berbelanja lebih demi untuk ke negara yang lain. Terokailah Malaysia dulu kerana di Malaysia masih ada banyak tempat cantik dan menarik yang patut anda terokai.

Elok Gunakan Servis Kereta Sewa Kota Kinabalu Untuk Percutian Yang Lebih Menyeronokkan 


Jika anda ke Sabah, suka untuk dinasihatkan supaya anda mengambil perkhidmatan sewa kereta kota kinabalu yang diusahakan oleh penyewa kereta sewa Kota Kinabalu oleh pihak tempatan. Ini untuk memudahkan lagi anda bergerak dari satu destinasi ke satu destinasi semasa dalam tempoh percutian tersebut. Lagi pula, Sabah bukannya sebuah negeri yang kecil. Jarak di antara satu destinasi dengan satu destinasi agak jauh juga.

Maka untuk menjimatkan lagi kos percutian anda itu, adalah lebih bijak jika anda menyewa kereta daripada terus menggunakan perkhidmatan awam seperti teksi dan sebagainya. Dengan menyewa kereta sewa Kota Kinabalu ini juga, anda akan lebih bebas bergerak mengikut jadual masa anda sendiri untuk menikmati percutian yang lebih menyeronokkan. Antara pihak yang boleh anda hubungi untuk mendapatkan servis kereta sewa Kota Kinabalu Sabah ini adalah N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd. 



Kelebihan Utama N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd 


- Menyediakan perkhidmatan sewa kereta dan pakej pelancongan di Kota Kinabalu Sabah.

- Mempunyai pelbagai jenis kereta pilihan dari kereta kompak, sedan, MPV, SUV, 4WD, van dan juga bas

- Menawarkan perkhidmatan kepada syarikat koporat dan agensi kerajaan samada untuk sewaan hari mahupun bulanan.

- 100% syarikat milik bumiputera yang berdaftar dengan Kementerian Pelancongan, Kesenian dan Kebudayaan dan Kementerian kewangan Malaysia.

Mari Pilih Mana-Mana Kenderaan Untuk Di Sewa Mengikut Kesesuaian Anda


Di N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini anda boleh menyewa mana-mana kereta yang anda rasakan sesuai. Jika anda mahu bercuti hanya dengan pasangan untuk melalui detik bulan madu di Sabah, anda boleh dapatkan kereta yang sesuai untuk naik berdua. Jika anda sedang bercuti bersama rakan-rakan dan ahli keluarga yang agak ramai, maka anda bolehlah menyewa kenderaan yang boleh menampung ahli rombongan yang agak ramai itu. Terdapat banyak jenis kenderaan yang disediakan samada dari jenama tempatan mahupun antarabangsa.


Antara kereta jenama tempatan yang paling mendapat sambutan adalah MyVi, Axia, Alza, Saga, Bezza dan sebagainya. Kereta keluaran luar negara seperti Vios, Avanza, dan Innova juga turut mendapat sambutan hangat. Tidak hanya itu, kereta yang berunsur mewah seperti Vellfire dan Fortuner juga ada. Mana-mana kereta yang anda rasakan sesuai dengan keperibadian dan bajet , anda bolehlah menempahnya dengan segera.



Jika anda mahukan kereta yang tahan lasak atau inginkan sebuah kenderaan untuk mengisi pelbagai barangan yang agak besarseperti khemah dan sebagainya, anda boleh menyewa pacuan empat roda seperti Hilux Revo. Hilux Revo ini sangat bersesuaian dengan anda yang inginkan sebuah percutian dalam bentuk yang lebih lasak dengan pelbagai aktiviti outdoor seperti memanjat gunung dan sebagainya.

Kereta Sewa Yang Disediakan Sentiasa Dipastikan Berada Dalam Keadaan Yang Baik Setiap Masa


Setiap kereta yang disediakan untuk tujuan penyewaan akan diperiksa setiap masa dari segi tayar, enjin dan keseluruhan kereta. Ini bagi memastikan kereta tersebut sentiasa di dalam keadaan yang baik dan selamat untuk digunakan oleh para penyewa. Tidak hanya itu, setiap kereta juga akan dipastikan sentiasa diperiksa secara berkala mengikut jadual yang telah ditetapkan oleh pusat servis kereta yang boleh dipercayai mengikut model kereta itu sendiri.

Kebersihan Turut Diutamakan Untuk Keselesaan Para Penyewa Seperti Anda


N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd tidak hanya mementingkan unsur keselamatan tetapi juga unsur kebersihan. Kerana itu setiap kali selepas digunakan oleh mana-mana penyewa, pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd akan segera membersihkannya dari luar hingga dalam untuk terus bersedia bagi penyewa yang berikutnya. Ini bagi memastikan semua bakal penyewa akan dapat menerima kenderaan sewaan masing-masing dalam keadaan yang amat memuaskan.



Setiap kereta sentiasa di jaga rapi. Kondisi kereta yang ada juga masih lagi kelihatan seakan baru. Tahap penjagaan ini secara tidak langsung dapat mempamerkan tahap kesungguhan pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd terhadap para pelanggan. Meskipun tampak biasa tetapi kesungguhan pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd menjaga kenderaan mereka sebelum di beri kepada pelanggan yang seterusnya ini memang patut di puji. Biarlah siapa penyewa yang akan menerima kereta tersebut yang penting semuanya akan dapat menerima kenderaan sewaan masing-masing dalam keadaan penuh bersedia sebagai tanda selamat datang dan terima kasih.

Harga Paling Berpatutan Menjadi Kelebihan Utama N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd


Kelebihan utama lain yang patut dijadikan alasan mengapa anda perlu memilih N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd adalah pada harganya. Percaya ataupun tidak, harga yang ditawarkan oleh pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd untuk anda menyewa kereta hanyalah bermula daripada RM56 sehari sahaja! Murah! Tersangat murah!


Dengan harga yang bermula dari RM56 sehari begini, pastinya anda akan dapat memenuhi impian sendiri untuk bercuti dalam suasana yang penuh mengembirakan. Meskipun harga sewanya murah tetapi anda tidak perlu risau kerana dari segi kondisi kereta sebagaimana yang telah dinyatakan tadi sangat tip top dan terbaik. Kereta seakan baru dengan tahap kebersihan yang sepatutnya di tambah dengan harga yang murah adalah satu bonus tatkala sedang bercuti. Betapa seronoknya jika dapat melancong di tempat yang cantik dalam suasana yang mendamaikan bersama teman percutian yang amat disayangi.


Harga berbeza mengikut tempahan harian, mingguan dan juga bulanan.Terus dapat diskaun untuk tempahan 3 hingga 6 hari sewaan. Bayaran deposit sahaja yang akan dikenakan. Sebagai contoh untuk Perodua Axia, anda hanya perlu membayar deposit sebanyak RM50 sahaja dan selebihnya anda boleh bayar di sana nanti.

Tempahan Boleh Dibuat Secara Terus Melalui Online Untuk Memudahkan Lagi Urusan Pelanggan


Semua kereta sewa di kota kinabalu  yang ada pada N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini boleh di sewa secara terus melalui secara online menerusi laman web utama mereka. Cara begini sememangnya amat memudahkan para pelanggan. Hanya perlu klik-klik dengan hujung jari saja terus boleh siap tempah. Dengan adanya cara ini, pelanggan tidak perlu lagi membuang masa untuk menelefon pemilik kereta sewa hanya untuk bertanya sama ada kereta tersebut masih ada kekosongan ataupun tidak.


Ketika membuat tempahan itu juga, segala info akan dipaparkan secara terperinci seperti tarikh kekosongan, harga sebelum diskaun, harga selepas diskaun, tetapan lokasi untuk menerima kereta, cara pembayaran tempahan dan sebagainya. Dengan cara ini ternyata jauh lebih mudah dan menjimatkan masa berbanding dengan cara lama yang memerlukan komunikasi secara langsung terlebih dulu sebelum boleh membuat apa-apa tempahan.




Begitulah konsep tempahan kereta sewa Kota Kinabalu yang disediakan oleh N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini. Konsep yang digunakan oleh N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini lebih kurang sama untuk menempah mana-mana tiket penerbangan. Hanya perlu tempah secara online dan semuanya akan terus ready pada tarikh yang dikehendaki. 


Diskaun Turut Diberikan Untuk Sewaan Dalam Jangka Masa Yang Panjang


Kereta sewa Kota Kinabalu milik N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd tidak hanya boleh di sewa dalam jangka masa yang singkat. Kereta sewa N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini turut boleh di sewa dalam jangka masa yang panjang sehingga seminggu mahupun sebulan. Jika anda berniat untuk menyewa dengan jumlah 3 hari dan ke atas, anda akan di beri tawaran diskaun dari 5% sehingga ke 50% dari harga sebenar yang perlu di bayar.


Bagi anda yang memang berhajat untuk berada di Kota Kinabalu Sabah dengan tujuan yang lain dari bercuti, anda bolehlah mendapatkan kereta untuk kegunaan selama berada di sana dengan harga yang amat menguntungkan ini. Sebagai contoh untuk kumpulan Hujan yang turut pernah menggunakan servis dari N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini semasa berada di Likas Sabah pada bulan April 2018 yang lalu bersempena dengan program #kitaokbah.

Tempahan Boleh Dibayar Menggunakan Debit Kad dan Kredit Kad Secara Atas Talian


Servis tempahan secara atas talian ini turut merangkumi beberapa pilihan pembayaran. Jenis pembayaran ini boleh dipilih sendiri oleh bakal penyewa. Antara jenis servis pembayaran yang telah disediakan adalah seperti Credit Card (Visa or MasterCard)  dan juga Online Banking ( Maybank2u, CIMB Clicks, RHB Now, BIMB, Public Bank ) dan sebagainya. Mudah bukan?


Kereta Yang Disewa Sedia Menunggu Sebaik Tiba di Lapangan Terbang Kota Kinabalu


Setelah membuat tempahan, apa yang perlu dilakukan hanyalah menunggu hari yang sepatutnya itu tiba. Jika anda menetapkan di dalam lamanweb semasa membuat tempahan untuk menerima kenderaan sewa tersebut di Lapangan Terbang Kota Kinabalu, maka kenderaan yang telah anda tempah itu akan sedia menunggu di lapangan terbang tersebut.

Bayangkan, sebaik saja mendarat telah ada kenderaan yang sedia menanti tanpa perlu anda bersusah payah membuang masa mencari kenderaan sewa seperti kebiasaan yang dulu lagi. Jangan bimbang kerana pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd akan setia menunggu kedatangan anda sebagaimana yang telah dijanjikan.


Sekiranya anda akan terus ke hotel ataupun mana-mana tempat penginapan secara terus dari lapangan terbang, anda boleh meminta jasa baik pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd untuk menghantarnya secara terus ke alamat tempat di mana anda akan menginap. Yang penting, anda perlu memberitahu lokasi yang tepat di mana perlu di hantar kenderaan yang anda pilih itu dengan tepat semasa membuat tempahan.


Lokasi di mana ingin memulangkan kenderaan juga boleh ditetapkan. Jika anda dari semenanjung maka cara yang paling baik untuk memulangkannya sudah semestinya di lapangan terbang Kota Kinabalu. Dengan cara ini anda tidaklah terkejar-kejar masa dan bersusah payah untuk mencari pengangkutan lain untuk ke lapangan terbang melainkan jika memang sudah ada servis penghantaran secara terus dari hotel sehingga ke terminal pelepasan.

Sebahagian Daripada Pelanggan Yang Telah Menggunakan Khidmat N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd


Inilah sebahagian daripada para pelanggan yang telah pernah menggunakan perkhidmatan daripada pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd. Masing-masing nampaknya amat teruja dan gembira dengan kereta sewa Kota Kinabalu pilihan masing-masing. Tidak hanya pelancong tempatan malah pelancong dari luar negara juga. Kebanyakan pelancong dari luar negara ini





Kepuasan Pelanggan Senantiasa Menjadi Keutamaan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd






Ramai Artis Tanahair Turut Menggunakan Kereta Dari Milik N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd


Disebabkan keadaan kereta yang sangat baik dengan kondisinya yang sangat bersih telah menyebabkan ramai artis tanahair turut sama menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini. Antara artis tanahair yang paling kerap menggunakan servis dari N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd ini adalah Noh Hujan. Tahap puashati beliau bukan setakat menggunakannya sahaja sebaliknya turut mengesyorkan servis yang bagus itu kepada pihak yang lain tanpa sebarang rasa was-was.






Mahu Bercuti Ke Sabah? Sedang Mencari Tempat Kereta Sewa Kota Kinabalu Murah Dari RM56 Sehari? Tempahlah Kereta Sewa Melalui N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd Sekarang Juga !! 


Rasanya kini anda telah tahu dari mana perlu anda dapatkan servis kereta sewa Kota Kinabalu yang boleh dipercayai untuk negeri Sabah ini. Istimewa untuk anda yang telah membaca artikel ini, suka untuk dimaklumkan yang anda adalah antara insan yang bertuah. Istimewa untuk anda, pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd telah sudi untuk memberikan diskaun tambahan hanya untuk anda.


Untuk mendapatkan diskaun ini, sila buat tempahan melalui website www.nhtraveltours.com dan masukkan kod baucar diskaun 'profhariz' bagi menebus potongan harga bernilai RM20. 

Untuk tempahan kereta sewa Kota Kinabalu yang melebihi 3 hari dan ke atas akan di beri juga tambahan diskaun sebanyak 5% . Apa tunggu lagi tu? Lekas tempah sekarang ! Untuk sebarang tempahan dan pertanyaan lanjut berkaitan dengan kereta sewa Kota Kinabalu untuk digunakan sepanjang berada di Sabah, boleh terus hubungi pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd melalui detail di bawah ini.







N HELZY RENT A CAR & TRAVEL SDN. BHD | PERKHIDMATAN KERETA SEWA SABAH
Telefon:
Hotline 1 : Tekan untuk telefon (013-8658484) | Tekan untuk WhatsApp
Hotline 2 : Tekan untuk telefon (013-5599261) | Tekan untuk WhatsApp
Pejabat : Tekan untuk telefon (08-8258484)
Facebook: @nhelzyrentacar
Instagram: @nhrentacar

Laman web: www.nhtraveltours.com

E-Mail: : booking@nhelzyrentacar.com
Alamat:
N HELZY RENT A CAR & TRAVEL SDN. BHD. ( 1169312-V )
Lot C18-2, 1st Floor, Kepayan Perdana Commercial Centre, Jalan Lintas, 88200 Kota Kinabalu, Sabah Malaysia

11
( Hide )
  1. Kena bookmark entri nih. Mana tahu nak pergi sana. Tq share.

    ReplyDelete
  2. Macam2jenis kereta ada.. Nampak selesa kereta dia.. Bgusla.. Senang kalau ke sana nanti.

    ReplyDelete
  3. Ok dah save contact number N Hezly Rent A Car. Pasnih kalau gi KK dah boleh sewa kereta. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  4. Tq share lisa..memang ada planning nak ke sabah. Mudahlah dah tahu ada servis kereta sewa yg murah ni

    ReplyDelete
  5. Thanks sharing lisak. Ada kawan tu ari baru tanya, nak forward kat dia.

    ReplyDelete
  6. Save contact dulu lah , kot pergi nanti hehe

    ReplyDelete
  7. Kalau ke Sabah memang lebih seronok kalau dapat drive sendiri.. Lebih mudah pergerakan dan lebih banyak tempat boleh jelajah..

    ReplyDelete
  8. Terima kasih share info ni, nanti ada peluang lagi ke sana boleh guna servis diaorang.

    ReplyDelete
  9. Kalau travel berkumpulan lagi senang sewa kereta ja, senang nak gerak ke mana mana. Leh laa masuk list ni kot kot ada rezeki nak ke KK.

    ReplyDelete
  10. kereta cun pastu ada diskaun ..terbaiklahh servis camni...nanti nak bagitahu kawan2 yg lain suh guna servis comp ni kalau pergi KK

    ReplyDelete
  11. Save dulu. Nanti boleh cuba kalau nak g KK.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo