Ad

Susu Fernleaf UHT Kaya Nutrisi dan Lazat !

Susu Fernleaf UHT Kaya Nutrisi Dan Lazat

Susu Fernleaf UHT Kaya Nutrisi dan Lazat ! 


Siapa yang suka susu kita geng ! Nah lisa bagi tutorial cara minum susu gaya terbaru, kahkah .. straw rare gitu mesti korang jeles nengoknya . Walaupun suka susu , Lisa jenis ambek kisah tentang kualiti dan nutrisi didalamnya . Bukan apa , banyak je susu diluar sana yang hanya banyak lemak tepu berbanding nutrisi yang terkandung . Salah satu susu favorite Lisa , susu FERNLEAF UHT  , kaya nutrisi, berkhasiat dan lazat  . Diperbuat dengan 100% susu dari New Zealand sejak 1893. 

Susu Fernleaft Diperbuat Dengan 100% Susu dari New Zealand 

Lembu-lembu yang menghasilkan susu Fernleaf UHT ni dipelihara di New Zealand nun jauh disana .  Di New Zealand terkenal dengan tanahnya yang subur , kadar hujannya yang baik dan cahaya matahari yang banyak menjadikan salah satu tempat terbaik di dunia untuk menghasilkan susu. Lembu tenusu ini meragut rumput secara bebas di ladang semulajadi yang penuh dengan rumput segar dan berkualiti tinggi , tanpa terkurung dalam kandang .
Hasilnya , susu yang dihasilkan mempunyai sumber makanan semula jadi kaya dengan kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh badan .Ia juga mengandungi banyak nutrien penting lain seperti protein yang berkualiti tinggi , vitamin A dan juga vitamin D. 

Tentang FERNLEAF
Di Fernleaf , lembu tenusu adalah jiwa dalam industri tenusu dan para peladang menjaga mereka dengan penuh dedikasi . 

Tahukah anda  , bukan semua lembu tenusu diberi makan rumput . 


Kebanyakan lembu-lembu tu habiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari yang cerah , dan secara tak langsung lembu tu dapatlah kandungan Vitamin D yang sihat . Oleh sebab itu , lembu tenusu Fernleaf hasilkan susu dengan tahap vitamin D yang lebih tinggi berbanding lembu tenusu lain yang terkurung didalam kandang . 

Lembu Tenusu Menghasilkan Susu Secara Semula Jadi 

Dengan rumput yang berkualiti tinggi , iklim yang selesa , udara dan air yang bersih , lembu tenusu Fernleaf menghasilkan susu secara semula jadi tanpa memerlukan sebarang bentuk penggalak susu. Patut rasa sedap , macam ayam.. kalau ayam tu membesar dengan inject or makan dedak dengan ayam kampung ... ayam kampung lagi sedap weih . serious ! 

PAKAR TENUSU ( DAIRY EXPERT ) 


Dengan Lebih daripada 140 tahun (  sejak 1893 ) pengalaman  dalam perladangan tenusu , peladang berdedikasi amat bangga dalam kerja mereka , untuk pastikan kualiti tertinggi pada setiap peringkat pengeluaran susu bermula dari air yang bersih , rumput yang berkualiti tinggi sehinggalah produk sedia untuk diedarkan kepada pengguna . Mak aih lama gila tu dah lebih dari 140 , sebab good kualiti lah kan boleh bertahan lama macam ni . 

‘GOOD BALANCED FEEDING GIVE GOOD PROFIT’




100% Mmmmm .... Minum susu Fernleaf UHT memang dah tak hingat dunia la. Hahaha .. seriousy time sampai je susu ni Lisa dah sorokkan siap-siap , tamak sungguh ! hahaha..

 Susu Fernleaf UHT ni ada 3 perisa iaitu : 
  • Full cream 
  • Low Fat 
  • Coklat 

Ketiga perisa ni Lisa suka minum hahaha ,,, kalau korang tengah usaha nak diet tu boleh la minum yang Low Fat . Aumm dap dap ... ! 

Jangan risau , Susu Fernleaft UHT ada sijil halal dan penuh dengan 100% manfaat terjamin dari New Zealand . Rasai keenakan susu Fernleaf UHT yang 100% Mmmmm! Keenakannya diperbuat dengan 100% susu dari New Zealand – dihasilkan oleh lembu-lembu yang dipelihara dengan rumput berkualiti tinggi.



Let’s get 100% Mmmmm together with Fernleaf UHT milk! . 



Korang boleh dapatkannya di semua pasaraya atau di kedai-kedai berhampiran anda pada harga RM5.70 bagi satu set empat pek (200ml setiap pek) dan RM6.60 bagi setiap pek 1 liter. Detail selebihnya boleh layari laman Facebook Fernleaf Malaysia  


1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo