Ad

Ai TRADES - ERA BARU INDUSTRI CRYPTOCUREENCY

Ai TRADES - ERA BARU INDUSTRI CRYPTOCUREENCY

Ai TRADES - ERA BARU INDUSTRI CRYPTOCUREENCY 

BitCoin , Crypto , nama-nama yang sudah beberapa tahun ini sering diperbualkan dan tentunya dah tak  asing lagi di telinga kita . Zaman serba canggih ni  dengan tehnologi semua dihujung jari memang ramai negara sebolehnya kurangkan penggunaan uang tunai . Di China semua bayar guna wechat pay . Oh ya .. bitCoin adalah sejenis Cryptocurrency yang pertama di dunia . Ada juga kawan Lisa yang dah mula menggunakan BitCoin. Ai TRADES - ERA BARU INDUSTRI CRYPTOCUREENCY

Apa itu AI Trades ? 

AI Trades ni company Crypto yang di percayai , semua nya ada di bawah satu platform yang di cipta oleh usahawan dari benua yang berlainan , profesional IT , pedagang profesional , dan pasukan undang-undang yang berkelayakan . AI Trade akan membantu korang menjana banyak aliran  pendapatan BitCoin . 

Korang hanya perlu register di https://aitrades.org/ secara PERCUMA sahaja . AI Trades mempunyai semuanya di bawah satu platform jadi senang untuk urusan Cryptocurrency korang . 

Apa pula Cryptocurrency ? Crypto ni pulak adalah mata wang digital (maya) yang di gunakan sebagai matawang alternatif , terdapat lebih dari 4000 coin digital , salah satunya adalah BitCoin dan BitCoin adalah Cryptocurrency yang pertama dibangunkan oleh developer bernama Satoshi Nakamoto (yang identitinya masih lagi misteri ) 

Secara ringkasnya begitulah dunia Cryptocurrency yang makin meluas ni , bank-bank pun dah mula nampak potensi di sebalik Cryptocurrency ni , dan sekarang BitCoin mula di guna pakai dalam sistem ekonomi kita , boleh beli phone , kereta , komputer atau pun rumah . Kenapa perlu simpan BitCoin ni ? Sebab harga dia bakal naik kerana dunia makin moden , teknologi makin canggih  dan perlahan-lahan duit kita bergerak dalam internet je.

Beberapa kaedah yang korang boleh guna contohnya Mining , Trading , ICO dan lain-lain .

Bukti Keberadaan Pejabat  dan Kilang mesin atm serta pemilik di Kiev,Ukraine oleh team www.altrades.org


Pada 2 September 2018 top leader dari Indonesia , Singapore mengunjungi pusat pejabat dan kilang   pembuatan atm di Kyiv. Dalam menjalankan bisnis team www.altrades.org ,  yang paling penting adalah :
  1. Jangka panjang bahkan diwariskan dan legal compliance di Estonia, Brasil , serta Amerika.
  2. Dapat di lihat, dikunjungi serta bertemu pemilik Syarikat jadi tahu visi misinya.
  3. Pembagian profit untuk investor pasif real masuk akal dan untuk agen distributor ada komisen.
  4. Bukan money game, bukan Ponzi bukan hyip dan tidak merugikan orang lain.
  5. Tidak ada fix income atau janji-janji palsu, semua berdasarkan bisnis yang transparent.


Pertama kali mengunjungi Ukraina, negara bekas Russia dan penduduknya ramah serta lingkungan dan suhu selesa bersahabat. Kepercayaan merupakan hal utama dalam bisnis dan altrades.org sangat sesuai bagi bussinesman baru maupun senior yang menginginkan syarikat yang stabil dalam membangun network nya. 

Komuniti  group member aitrades Malaysia dan Asia di : https://www.facebook.com/aitradesco/

Saat ini ada beberapa negara yang sedang berkembang seperti Ghana, South Africa, Nigeria, juga diadakan pre event seminar di 
  • China pada 16 September 2018, 
  • Thailand pada 26 september 2018 , 
  • Osaka pada 22 September, 
  • Tokyo pada 23 September , 
  • Hanoi Vietnam, Manila Philippines pada 30 september 2018, 
  • Malaysia 15 Oktober 2018, 
  • Singapore 27 Oktober 2018, 
Puncaknya grand Launching global pada 11 November 2018 di Kiev Ukraine.


Kita harus tahu syarikat harus untung dan terbukti dari hasil arbitrase robot , produksi atm sekitar 1000 buah per bulan yang di kirim ke England , Europe , Amerika Serika USA, Brazil , China , United Arab dan Japan serta South Korea. Setiap 3-5 tahun ada penambahan teknologi baru, seperti mining, ICO, trade serta perluasan pemasaran baik secara online maupun offline.

Untuk  join , korang boleh daftar secara percuma  www.altrades.org . 

kalau berminat pasif add fund agreement, berperan aktif mempunyai personal link sebagai agen distributor berlaku internasional. Untuk Indonesia korang boleh hubungi contact +6281331603988 , Malaysia Dato wan , Singapore Mentor Bob, Ghana mr.Kachim, Abu Dhabi Surendra dan Gazal serta Dubai Walid.


Ada 4 paket yang tersedia mulai dari 0,01 btc sampai 5 btc ke atas dan profit harian 0,01-0.4% serta compound system pasif. Komisi maksimal 20 btc per hari untuk yang aktif. Support 24 jam dalam backoffice berupa telegram chat, ada group member whatsapp juga www.facebook.com/seputarfx 

Inilah cara bagaimana melipatgandakan bitcoin , ternak bitcoin tanpa leceh dan lajukan untuk mengubah hidup lebih baik. Setiap Isnin , hanya tekan  run ai untuk mendapatan keuntungan tiap hari, kalau  lupa kita boleh  klik di hari kita online untuk kontrak 365 hari ini.


Kalau mereka telah mmpertaruhkan uang, tenaga bahkan resiko pergi jauh melihat Pejabat dan meeting di berbagai negara serta membawa peluang ini untuk membantu orang banyak, sekarang giliran korang untuk menjadi bukti bersama kami sukses dan bebas financial mempunyai mentor guru dalam dunia bitcoin crypto currency masa depan.





Jangan Lupa Untuk Daftar Sekarang ! 

Apa tunggu lagi , jangan lupa untuk terus daftar di https://aitrades.org/public/r/join untuk maklumat lanjut .

More Info : 

Website: AITrades
Facebook: AI Trades
Facebook: Seputar FX
Instagram: AI Trade 
wechat id : tedyinfoemas 
Linkedin : Info BitCoin

1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo