Ad

Alat Tulis SASSY Koleksi Black & Gold Menjadi Pilihanku

Alat Tulis Sassy Koleksi Black & Gold menjadi Pilihanku

Hi... Assalamualaikum !
Siapa disini yang ada koleksi stationery atau alat tulis cantik kita geng !  walaupun dah tak  belajar , tapi masa bekerja memang tak lari dengan alat tulis , ye dak . .. Lisa memang suka kumpul dan koleksi alat tulis yang fabolous pastu simpan banyak-banyak sampai sayang nak guna. Kebanyakan Lisa dapatkan hadiah dari kawan atau dapat ketika meeting dari beberapa company gitu . Baru ini pula Lisa dapat new koleksi stationery dari SASSY . Uih.. sapa yang tak tak kenal nama sassy ni .. online stationery store & stationery Malaysia yang memang dah melakar nama dan famous gitu .


Sebelum tu , meh Lisa cerita sedikit tentang sassy ni . Sassy is an online gift and a lifestyle store.  jenama baru dalam trendy gift , dan lifestyle stationery . Baru tak baru juga la sebenarnya sebab dah dijual dikedai MPH , atau online pun ada  . Produk sassy ni memang berpatutan, praktikal dan bergaya sebab tu la menjadi koleksi alat tulis yang direka untuk wanita bergaya dan Sassy. Yang mempunyai arti penuh dengan spirit gitu..  macam Lisa hehehe.. 

SASSY BLACK AND GOLD Koleksi terbaru ! 



Antara yang Lisa dapat baru ini ialah koleksi black and gold . Lisa pilih kombinasi warna antara gold dengan hitam akan nampak lebih mewah , gah dan lagi bersemangat menjelang tahun 2018 nanti. For my BIG DAY , mestilah nak kena plan betul-betul. Tulis di Planner sassy rasa lebih excited weih  . Agaknya apa la yang Lisa Plan tu ye ?... tungu di artikel lain pula .


Antara stationery sassy koleksi Black & Gold yang baru ini : 


1.Sassy Planner Book 
walaupun ada Hp dan boleh buat note dalam tu , Lisa lebih selesa menulis dalam buku macam ini. Boleh la  Lisa tulis jadual review atau event blog selepas ini. Lebih teratur la kan . Hek elerr.. macam la busy sangat kan . Tahun depan nak travel puas puas.. . ! Buku macam gini sesuai juga tulis record orang yang  pinjam duit kat Lisa tapi tak reti bayar balik !! . Hahaha..

2.Set Of 8 Magnets sassy 
Yang ini magnet , cantik dan comel kan . Macam Lisa ! 




3. Sassy Note Book 
Yang ini boleh rasanya kalau Lisa nak tulis diary ke . Walaupun zaman serba canggih gini dan ada blog , Lisa masih rajin tulis diary tau . Old Skool pun old scholl laa... Anytime boleh tengok semula dan kadang tertanya sendiri , eh betul ke aku yang tulis ni ? Hahaha. Buku ini tebal weih , cantik pulak tu . Harap Lisa akan conteng cerita yang indah dan manis di buku sassy ini . 





4. Sassy Round Push Pin 
Lama tak guna pin comel gini. Blak and gold terasa mewah disitu . Lepa ini boleh la tengok selalu papan di wall tu kan , bukan nak tengok nota.. tapi nak tengok bling blinggg... pin ini.  ... hehehe 




5. Sassy A4 Document Envelope 
Yang ini sesuai untuk letak kertas penting ketika meeting atau training . Senang tak perlu bawa beg besar besar. Letak dalam file ini lagi selamat ! 



Design yang unik dari sassy memang dah buat Lisa tertarik , lagi satu .. produk sassy senang dijumpai dimana-mana kedai MPH .  Kualiti pun tahan lama , setakat ni  lisa bagi 4 bintang !
Malas dan tiada masa nak pergi ? jangan risau .. sassy pun ada online store . Jadi senangla untuk beli belah stationery kesukaan korang tanpa berpenat-penat dan bazirkan masa . 


Untuk pengetahuan korang , produk sassy dilancarkan dalam siri koleksi ; contohnya Koleksi Marmar.  Yang terbaru , sassy telah melancarkan satu set koleksi baru ; Koleksi Lemon, Koleksi Black and Gold , Koleksi Neon dan Koleksi Tropika.  Akan datang juga akan dilancarkan reka bentuk baru untuk PU notebook dan jurnal . Wah.. tak sabar rasanya weih. 


sasy black and white

sassy journal

sassy tropica
Good News ! Sassy kini berada di SOGO KL yang dilancarkan baru-baru ini pada 25 Ogos 2017 lepas. Senang la nak cari koleksi terbaru yang lain , bukan hanya secara offline datang kedai MPH  tapi secara online pun boleh  di www.sassy.com.my










Harga Stationery SASSY

Bagi Lisa la , untuk harga koleksi alat tulis sassy ini berbaloi dengan kualiti yang ditawarkan . Takada la mahal sangat . Berbaloi gitu .


Ramai kawan Lisa cakap cantik la alat tulis terbaru yang lisa grab dari sassy tu . Korangpun dah rambang mata kan tengok cantik cantik alat tulis dengan design yang WOOW... berbanding dari jenama lain.

Untuk korang yang dah sudi baca artikel Lisa , Nah ..Guna kod CIKSEPET30  ,  bagi dapatkan diskaun potongan harga sebanyak 30% untuk beli barangan stationery Sassy . Wahh suka tak .. suka tak...? . Voucher ini sah sampai 31Okt2017 sahaja !



For more information about our voucher code, please read out Voucher Code Terms and Condition.

Detail selebihnya di 

FACEBOOK : Sassy

INSTAGRAM : @mysassystuff

Website : www.sassy.com.my 



12
( Hide )
  1. bestnya kalau dapat free planner tu, comel lak tu kalernya

    ReplyDelete
  2. Semuanya cantik2 comel2 jer.. nak satu lisaaaaaa..hehehe

    ReplyDelete
  3. comelnya...semua ikut warna dia..ala..geram tengok

    ReplyDelete
  4. cantik koleksi black and gold tu lisa.

    ReplyDelete
  5. CCL dh terjah sassy petang tadi ..adoiii sekali masuk sassy rambang mata ..qhase mcm nk grab satu notebook .. black white pun cntik ..lemon pun cntik

    ReplyDelete
  6. kenapa i tak nampak buku, tp i nampak u je dalam gambar ni.. haha. ok bai!

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum wrmbth sis cik sepet

    Salam jumaat

    semoga kita semua di berkati

    Cantik designnnya

    ReplyDelete
  8. cantik. zmn bljr dlu suka beli pelik2 ni. huhu,,

    ReplyDelete
  9. Cantik sangat, memang suka lah tulisan yg motivate gini kat buku..baru best nak menulis

    ReplyDelete
  10. pehh..

    orang perempuan mesti suka koleksi nih. hoho

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo