Ad

Ethissa Kedai Barangan Bayi Murah Online

Ethissa , Kedai Barangan Bayi Online Harga Murah

Pejam celik dah hampir dekat due nak menikah , macam due bersalin pulak guna ayat"due"  . Insyaallah kalau dipermudahkan 2017 atau 2018 nanti dah ada baby . Amin..  ðŸ˜œ . Yala.. sebelum ni jaga anak angkat je , (sekarang umur dah cecah 4 tahun )  , teringin gak la ada baby sendiri . Ehh gataiii.. Ternampak kawan aritu cerita mengenai Ethisa , laman web yang menjual dan menyediakan barangan untuk Baby seperti Bag , napkin , blanker, dan banyak lagi  .  Customer service online yang mesra , dan dalam web ini korang boleh dapatkan tips tips untuk penjagaan baby . Wah menarik bukan ?

Ethissa

 “Only the finest, for our little ones” adalah visi dari Ethisa ni . Baby Shop Ethissa , web atau kedai online  yang menjual dan  menyediakan barang keperluan untuk bayi berkualiti premium dengan harga murah . Wow .. so boleh guna untuk anak-anak korang la sebab bagus dan tahan lama . Banyak barangan bayi yang dijual dikedai-kedai , masalahnya apakah berkualiti dan setimpal dengan harga yang diberikan ? Dengan Ethissa ,korang dapat kualiti barangan  bagus akan jimatkan duit dari membazir . Let say setiap ada anak , korang dah tak perlu beli yang baru . Barangan tu boleh korang tengok di Baby Shop Ethissa .


Ethissa Kedai Barangan Bayi Murah Online
Elodie Mini backpack -Ethissa

Elodie Mini Backpack

Jenama untuk backpack mini yang comel ni , Elodie . Memudahkan si kecil untuk bawa barang seperti mainan , gigit , pampers atau bahkan botol susu . Mestilah barangan yang ringan je , hehe. Yang berat nanti boleh letak di Diapers bag. Lisa tertarik dengan Elodie yang warna biru , nampak cantik dan cute je kan. Rasa nak beli la pulak bagi little boy , tapi ada bunga-bunga le pula. Eh buat apa nak risau , kan ada jenis corak yang lain . Minibackpack boleh dipakai untuk budak perempuan atau budak lelaki .



Sedikit banyak Lisa akan  share detail mengenai Elodie mini Backpack

Berpusat di Sweden , Elodie ni ialah syarikat reka bentuk  dengan membuat produk bayi functional dan inovatif . sesuai dengan Moto   - Big Differences Small People , small people tu maksudnya bayi Mereka nak buat dunia kanak-kanak tempat yang lebih cantik dengan produk bayi dengan rasa yang unik dan bergaya. Nak tahu lebih detail korang boleh baca di  Elodie Details MINI backpack .
Boleh hastag #OOTD , hahaa bukan yang besar sahaja , baby pun boleh OOTD . 


 Vilah Bloom diaper bags

 Vilah Bloom diaper bags

Villah Bloom ni bag untuk letak diaper , atau senang citenye barangan bayi atau budak seperti lampin , pampers , baju ganti , susu , tisu basah dan lain-lain . Simple tapi kualiti premium , bag ni tahan lama , boleh guna untuk anak yang ke dua , ketiga, ke empat atau seterusnya . Poket dibagian depan ni boleh korang letak tisu , jadi senang nak lap mulut budak atau bayi kalau kotor . Senang dan mudah bukan , hanya perlu buka dan kemudian tarik tisu tu keluar . ada 3 jenis design , korang boleh tengok di Vilah Bloom Diaper Bags 

Skin produk Four Cow Farm untuk bayi 


Skin produk Four Cow Farm untuk bayi 

Bukan hanya mak budak je yang kena jaga badan , baby .. budak ..anak-anak pun kena jaga tau . Apalagi kulit halus lagi  , sensitif .jadi kenalah bagi produk penjagaan kulit yang sesuai . Skin Produk Four Cow Farm ini  sesuai untuk bayi yang mengalami ekzema, ruam lampin, kulit kering dan; sensitif.
Mengapa korang kena pakai Four Cow Farm ? Ini kerana krim bayi mereka, oil and wash  dibuat dengan yang terbaik bahan-bahan tradisional semula jadi, tanpa sebarang bahan tambahan tiruan.
Produk Four Cow Farm ini ada banyak jenis , diantaranya: Four Cow Farm Baby kit ,baby lotion , baby oil , baby wash , calendula remedy , happy cream , natural pohnpei sponge , dan Tea ree remedy . Untuk lebih detailnya korang boleh tengok di Four Cow Farm

 Kippins baby comforters


 Kippins baby comforters

Seperti korang mesti ada bantal busuk  , budak pun ada blanket kesukaan sendiri tau . Ibarat tak boleh lenggang time main , gigit , atau tidur tanpa selimut baby tu . Untuk budak memang la kena pilih yang terbaik dan kualiti yang ok . Sebab kalau salah pilih nanti boleh kena ruam-ruam merah , lagi susah jaga nanti . Ethissa salah satu distributor rasmi untuk Kippins Baby Comforters . Kippins dibuat dari baan organik 100 % kapas , sebab tu budak akan lebih selesa dan rasa hangat kalau peluk kain ni . Ada banyak jenis dan design , dan orang boleh tengok di Kippins baby comforters
Machine washable & safety tested . Designed in Australia. Global Organic Textile Standard (GOTS) certified.




Banyak jenis barang keperluan bayi yang korang boleh dapatkan hanya di Ethissa , selain itu di web ini  juga terdapat tips tips yang berguna untuk ibu dan ayah . Wah ..menarik bukan . Juga jangan lepaskan baby deals setiap minggu . Banyak diskaun setiap minggu di barangan yang berbeza. Boleh jimat poket , ilmu pun dapat , budak pun happy..

Untuk info yang selengkapnya mengenai Ethissa , korang boleh rujuk dibawah ini :

Website :


Instagram :
Ethisa Baby 

Facebook : 
Ethissa 

Whatsapp :
+60 19 266 3223




19
( Hide )
  1. Replies
    1. memang comel je blanket tu . haaha teringin nk beli pula

      Delete
  2. Wah,bestnya. Laman web unt baby. Rambang mata cani. Shopping tuk baby je

    ReplyDelete
  3. Akak dah grab elodie details tu. memang lawa sangat. berbaloi beli..

    ReplyDelete
  4. Comelnya mini backpack tu! Diaper bag sgt penting, i sampai skarang masih bawa diaper bag bila keluar ke mana mana. Tapi tak letak diaper dah la sbb anak anak dah besaq. Bawa baju salin sorang sepasang & towel. Tau laa budak budak kan, kang baju kotor ka senang ada spare

    ReplyDelete
  5. Cantiknya semua koleksi beg2 ni...polkadot tu menarik hati tau

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, cik sepet dah nak nikah ya 😃 tahniah ya. Dah surver barang baby tu.

    Nak anak cepat hehe. Memang suka anak anak ya

    ReplyDelete
  7. beg tuu cantik ! yg xde anak nak pakai boleh x ? hahaha

    ReplyDelete
  8. suka dengan beg Vilah tu.. bukan kata sesuai utk yg ada anak je..tgk sangat sesuai utk semua wanita sbb siap ada tmp letak tisu basah tu..selalu guna tisu basah utk remove makeup kalu nk solat.


    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  9. Aamin. tak sabar nk tengok baby sepet.. dan yg penting sepet yg sihat :P memang dah boleh sangat ushya barang baby online.. eh tak cepat sangat ka?

    ReplyDelete
  10. SS dah dapatkan vilah bloom bag... stylo sangat heheh

    ReplyDelete
  11. cantik betul beg dia..tapi fariza dah ade..

    ReplyDelete
  12. alamak baby kita dah besar.. haha.. bila nak kawen?

    ReplyDelete
  13. beg yg bunga colour pink tu comell

    ReplyDelete
  14. kenapa comel-comel sangat beg budak tu..geramnya nak beli..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo