Ad

Imaan Suci Wipes , Penanggal Makeup Dengan Mudah

Imaan Suci wipes ,Penanggal Makeup Dengan Mudah

Imaan Suci wipes

Wanita dan makeup tiada berpisah , terutama yang dah bekerjaya tapi budak sekarang pun dah pandai makeup , sampai 75K follower IG , hahaha . Tengok je penjual Nasi Lemak Anak Dara dengan nasi lemak yang dijual adik yang tak bermakeup yang viral baru ni ,, kebanyakan akan pilih yang anak dara kan ? sampai beratur panjang gitu . Makeup ni sebenarnya untuk cantik dan takdela muka tu nampak pucat kan . Bayangkan kalau ada customer nak datang tempat kita untuk urus niaga pastu tengok muka kita sememeh , pucat,, ha.. mesti esok -esok takde semangat nak datang semula . Make-up  make-up juga..solat jangan tinggal . Cara senang tanggalkan makeup sebelum wudhu just guna tisu basah Imaan Suci Wipes je . Packing pun kecik tak makan ruang dan senang bawa kemana-mana .


Imaan Suci wipes

Imaan Suci Wipes , menanggalkan Makeup dengan mudah 

Basuh muka dengan air je tak bersih tau,apalagi yang jenis suka pakai maskara dan eyeliner tu. Kalau make-up masih lekat di muka.. kira tak sah wudhu . Sekarang dah ada Imaan Suci Wipes, penanggal makeup dalam bentuk tisu lembab  yang suci and . Tanpa alkohol dan wangi ! sesuai untuk semua jenis kulit. 

Imaan Suci wipes

1 pack Imaan , ada 10 helai disetiap paket. Tak berat la kan beg tu  senang buka dan tutup pastu simpan semula. Sticker pelekat yang kuat elak tisu jadi kering .  

HARGA IMAAN SUCI WIPES 

Harga untuk Semenanjung 
Rm6.00/1 paket 
Rm15.00 /1 set (3 paket's)
RM90.00 /1BOX (18Pake's)

Harga jual untuk Sabah / Serawak 
Rm7.00/1paket 
Rm17.00/ 1 set (3 paket's)
Rm 102 / 1 box ( 18paket's) ) 

Harga Jual Singapore 
$5 /1 paket
$12 / 1 set (3 paket's) 
$72 / 1 box ( 18 paket's ) 

Untuk pembelian.. korang boleh direct terus contact : 

whatsapp :  
0193922261 ( zira )

Instagram :

Facebook : 


5
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo