Ad

DR Z HERB, Skincare Atasi Masalah Muka

DR Z HERB, Skincare Atasi Masalah Muka
DR Z HERB , Skincare Atasi Masalah Muka || cuaca panas berhabuk buat muka Lisa tak selesa. Mana taknya , sekejap jerawat dipipi kanan , sekejap di pipi kiri , sekejap di dagu  , stress! Banyak produk di pasaran , dan kawan Lisa sugestkan skincare DR. Z HERB. Berkesan tak ? 

Lisa bukan senang-senang je pakai produk untuk muka , saudara meninggal kena cancer Darah .Salah satu nya sebab pakai skincare yang tak terkawal KKM .

Nasib baik DR.Z Herb Skincare guna bahan herba  kunyit,sireh dan beras yang dicampur dengan herbal-herbal terpilih yang lain. Semua produk DR.Z Herb’s tak mengandungi bahan yang bahaya , 
DR.Z HERB’S  dapat kelulusan KKM ,  herba yang dipilih adalah halal jadi tak was-was kalau guna.


Harga Set DR Z HERBS mampu milik !


Berapa harga satu set skincare DR Z HERBS ? Mahal tak ? Jangan risau , terdapat 3 set harga yang memang sesuai dengan poket kalian . Berikut detail harga set DR Z HERBS
Set GST rm 50.00 (sabun DR Z Herbs + Night Cream ) 

set Ekonomi DR Z HERBS 

Set Muka Berjeragat DR Z HERBS 


DAY CREAM
 penghalang (blocker) kepada sinar uv yang dipancarkan ke muka. Wajah kalian jadi semakin putih,licin dan lembut juga bantu lambatkan proses penuaan ( awet muda)

NIGHT CREAM
Guna secara berterusan dapat hilangkan jerawat dan jeragat.Kecilkan pori-pori dimuka dan jadikan muka licin dan berseri.

TONER
Halus  dan bersihkan kulit muka . Ia berfungsi untuk hilangkan bintik-bintik hitam dan tanggalkan sel-sel kulit yang mati. Segarkan wajah dan mampu membunuh bakteria di muka.



SCRUB
Diperbuat dari garam berkualiti yang diimport dan dicampur dengan herba-herba pilihan yang berfungsi sebagai pencuci dan polish untuk menghilangkan bintik-bintik hitam dan sel-sel kulit mati di wajah. Ia juga mampu menghilangkan parut-parut berlubang  kesan dari peninggalan jerawat sehingga  kulit menjadi licin dan halus.
Ia juga mampu menghilangkan panau dan penyakit kulit bersisik


FACIAL MASKER
Digunakan pada waktu malam bagi menyegar dan menegangkan kulit.

SERUM
Terdapat dua jenis serum yang dikeluarkan oleh DR.Z Herb’s untuk digunakan dalam dua keadaan. Serum Rediance Vit C  digunakan untuk kulit wajah normal .Berfungsi sebagai pelembab wajah ,cerahkan muka,tutup pori-pori selepas pakai scrub atau sabun. Serum Ance Vita C selain dari berfungsi seperti Serum Vita C Rediance ia juga mampu hilangkan jerawat dan jeragat. Dan juga bunuh bakteria di muka yang berjerawat.


sebelum , muka dengan  jerawat.. 


No makeup + selepas guna DR. Z HERBS 
Wajah Lisa hanya menggunakan Day cream 

CARA GUNA PRODUK KOSMETIK DR.Z HERB’S


  1.Cara mencuci muka yang betul:

- Tuangkan butiran scrub di telapak tangan  secukupnya.
- Letakan Facial Form gel  di atas butiran scrub secukupnya.
- Adukan campuran facial form gen dengan butiran scrub sampai rata.    ( jangan kena air tau)
- Gosokan ke muka dan sapu perlahan-lahan.Gosok secara memutar sekitar 5 minit.( jika terlalu licin bermkna scrub tak cukup)
- Setelah kering ambil 3 titik air ,gosok di telapak tangan dan sapu ke muka. Gosok seperti putaran.
- Bilaskan dengan air dan lap muka anda dengan tuala yang kering.

Cara penggunaan sabun agak mudahsebab kalian hanya perlu  basahkan muka dan    gosokan sabun di wajah anda kira-kira 5 minit.. Setelah merata bilas dan lap muka dengan tuala.

 Setelah muka dilap dan kering sapukan tonner dan juga serum. Serum dan tonner disapu secara berasingan. Untuk muka yang normal serum yang disyorkan ialah vita c rediance.

Apabila toner dan serum sudah kering,anda disyorkan pakai Facial Masker untuk tegangkan kulit muka ( memang betul-betul tegang macam kena tarik ) .Untuk muka yang berkedut dan ada lekuk-lekuk halus di disyorkan guna Facial Masker DR.Z Herb’s pada waktu malam hingga ke pagi untuk licinkan dan jadikan muka tambah ayu serta AWET MUDA(macam Lisa , hehehe)

Waktu pagi pula selepas sapu toner dan serum anda digalakan pakai UV Foundation dan day cream bagi halang sinar uv yang dipancarkan matahari terkena kulit anda. Proses pemutihan muka akan berjalan dengan cepat.

 Mereka yang mempunyai muka berjerawat serum yang digunakan adalah Ance vita C. Pemakaian bahan yang lain adalah sama seperti kulit wajah yang normal.

Untuk kulit muka yang berjeragat dan berjerawat disyorkan mencuci 3 kali seprti berikut:

-      Malam -  Gunakan Facial Form gel dan scrub.
-      Pagi  -  Gunakan sabun DR.Z Herb’s Skincare
-     Tengah hari  - Gunakan Facial Form Gel dan scrub.

.Untuk kalian yang muka berjeragat pula pemakaian bahan adalah sama seperti muka berjerawat Cuma ditambah knight cream. Sapukan knight cream pada wajah yang berjeragat sahaja. Kesan jeragat akan mula pudar setelah seminggu menggunakan produk DR.Z Herb’s.


Hasil untuk kesemua wajah tak sama ya , kenali wajah kalian baru ambil set yang sesuai dengan kondisi wajah kalian . Yang berminyak ,jangan la ambil set normal.. macam mana nak berkesan . 

 Untuk pembelian dan pertanyaan testimoni ,  kalian boleh terus hubungi di 
Instagram
https://www.instagram.com/@beauty_bydr.z

Whatsapp : 
0136801579



Page facebook : 


Dr Z Herb


10
( Hide )
  1. wow makin berseri2 laa wajah cik lisak yer...teruskan pemakaian untuk kesan yang lebih TERBAIK...

    ReplyDelete
  2. Bagus lah produk ni, selagi sesuai dengan kulit terus guna secara rutin tau dik lisa utk dpt result yang berterusan...lg satu yg sis rasa sedih lisa cerita pasal ada saudara yg kena cancer darah...sbb guna produk takde KKM...Allahhuakbar...harap kita semua kena lg berjaga2...

    ReplyDelete
  3. Wahhhh cantiknya kulit.. Kite skrg 70% je baru recover pakai skincare seqy beauty :)

    ReplyDelete
  4. 1st time dengar brand produk ni..harga reasonable..saya baru tukar pencuci muka baru..ermmm..try dulu yang sekarang macamana, kalau tak sesuai boleh la dipertimbangkan brand Dr ni pulak..

    ReplyDelete
  5. First time dgr nama product ni. Tak tau mimin jenis kulit mcm mne. Huhu

    ReplyDelete
  6. Memula tadi ingat produk terlajak laris.. Nama seakan sama.. Murah harga untuk skincare ni. Boleh tahan sebulan tak?

    ReplyDelete
  7. Lisa memang cantik putih gebu flawless hee

    ReplyDelete
  8. Menarik juga produknya..harga pun ok ;)

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo